Mikko Jokela New Jerseyhin

  • 1 361
  • 5

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saipan 21 vuotias puolustaja Mikko Jokela siirtyy Devilsseihin kolmen vuoden kaksisuuntaisella sopimuksella. (IS tänään)
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Olen hyvin iloinen kahdesta syystä:

1. Mikon NHL-ura aukenee, kolmas SaiPasta suoraan NHL-ään lähtenyt pelaaja, Skriko ja Richter ovat ne kaksi aiempaa.

.2 SaiPalle jää vain Kallioniemi, Kuznetsov, Huokko, Tikkanen ja Purisiainen+Hana pakistoon, joten ainakin yksi pakki on pakko hankkia. Ihanaa....!!!!:)
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Vielä enemmän ohi aiheen...

Tiesin, että joku jäi pois mutta sitten honasin Hanan, ja luulin että siihenhän ne tulivatkin. Olen vähän harkinnut että kun Hannes Hyvönen ei mahdu Hifk:lla 4 hyökkäävään kenttään niin jos Kokko vaihdetaisiin Hyvöseen? Nyt menee kyllä kympillä off topic...

Ulkomaalaiskiintiötä ei haluta Murmelin mukaan täyttää -> Jos (ja kun) Mara ei mahdu Rangersin miehistöön, tänne vaan vaikka 10 vuotisella sopimuksella:)
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onnea Mikolle Devilseihin tai Albanyyn.

Itse en Mikkoa nähnyt kuin varmaan viidessä tai kuudessa pelissä, joten arvostelun jätän muille. Jotenkin vaan tuntuu tuo liigapuolen puukotus aikas kohtuuttomalta. Kyllä jokaisen suomalaisen kiekkojännärin peukut tulisi olla pystyssä,jotta mies siellä pärjäisi. Mainostahan tuo on vaan suomen jääkiekolle. Naurettiinhan sitä Niemisen Villelle, Laaksosen Antille ja Heleniukselle, mutta onneksi he löivät arvostelijoille luun kurkkuun. No taitaa olla vaan kateellisten panettelua.

Ps. Eikös Lamorielloa ole kehuttu erinomaiseksi kykyhaaviksi??
 

theref

Jäsen
Janis

Onneahan Mikolle toivotettiin ei siinä mitään varmaankaan? Ihmetystä herätti kuitenkin Mikon pelejä paljon seuranneiden keskuudessa, mitä Devils sitten näkee Jokelassa, jonka esitykset eivät kummoisia Liigassa ole olleet. Kokoa on, mutta kuinka sen saisi käyttöön? Se lienee suurin ongelma. Kiekolliseen rooliin Jokelasta ei kuitenkaan ole NHL:ssä saati sitten kotimaisessakaan liigassa.

Varmaa pelavia pakkeja tarvitaan aina. Toivottavasti Mikko sellaiseksi valtameren takana kehittyy. Aikaa nuorella miehellä kyllä vielä on...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös