Tuskinpa. Ei ole mikään mestari rajukaan kyllä rankkareissa...Raju kun ois ollu rankkareilla maalissa niin voitto olis tullu.
17 peliä taitanee olla.Mikähän on liigan tappioputki ennätys?
Nyt ei sitten mitään "hyvä peli" lässytyksiä.
Nyt tarvitaan yksi rehellinen, kunnon dominointi-voitto.
Dominointi-voitoksi riittää vaikka 2-1 voitto jos koko peli ollaan oltu isäntinä kentällä, ilman järkyttävää määrää virheitä. Sekin auttaisi että ei oltaisi koko ajan nollat taulussa sekä penkillä että penkin takana.No joo. Haaveilemasta ei kukaan kiellä. Tottahan se on, että tämä oli 11 tappio putkeen, mutta esim. keskiviikkoon verrattuna jäällä oli ihan erilainen Jukurit. Sama steppi ensi viikolle niin se voittokin on ihan mahdollinen. Syvältä kuopasta ei pääse ylös kuin sinnikkäästi yrittämällä. Harvoin sieltä pompataan yhdellä loikalla maan pinnalle.
Ollaankohan sukua keskenään, samat ajatukset myös itsellä. Kyse on maksavasta yleisöstä - ostettava tuote/palvelu on tällä hetkellä täysin susipaska, ollut jo jonkin aikaa. Jos tietysti jollekkin riittää se pelkkä tissien läpsyttely tai joka kerta ravintolassa väärän ruuan saaminen ja siitä maksaminen ilman että uskaltaa kritisoida mitään niin se ei ole minulta pois kyllä. Itse suhtaudun asioihin vaan melko kriittisellä kannalla aina.k
Oikeastaan syy miksi liityin tälle palstalle on se, että monta vuotta olen seurannut keskustelua vain lukemalla, mutta kun täällä käsitellään niin silkkihansikkain tätä puuhastelua oli pakko luoda profiili ja alkaa herättää keskustelua. Hienoa nähdä, että yllättävän moni on ottanut saman kannan kuin miä. Jos vaatimustaso on faneilta tämä, ei ensi kausi tule olemaan yhtään parempi. "Koska kukaan ei suutu tai pahoita mieltä jos tääkin vuosi hävitään, kun ei ole ennenkään pärjätty" nyt tämä meidän rakas Jukurit tarvitsee voitonhaluisia tekijöitä! Vain voitto ratkaisee.
Tässäpä tämä suurin ongelma onkin koko Jukurit yhteisössä. Tyydytään niin vähään, vaaditaan aivan liian vähän.
Oikeastaan syy miksi liityin tälle palstalle on se, että monta vuotta olen seurannut keskustelua vain lukemalla, mutta kun täällä käsitellään niin silkkihansikkain tätä puuhastelua oli pakko luoda profiili ja alkaa herättää keskustelua. Hienoa nähdä, että yllättävän moni on ottanut saman kannan kuin miä. Jos vaatimustaso on faneilta tämä, ei ensi kausi tule olemaan yhtään parempi. "Koska kukaan ei suutu tai pahoita mieltä jos tääkin vuosi hävitään, kun ei ole ennenkään pärjätty" nyt tämä meidän rakas Jukurit tarvitsee voitonhaluisia tekijöitä! Vain voitto ratkaisee.
Juurikin tämä. Eikä nuo pelkät valkoiset valheet ole aina riittänyt. Kyllä siellä ihan rehellisesti ollaan valehdeltu sekä kannattajille että yhteistyökumppaneille.Tässä on nyt viitisen vuotta hymäilty Liigan kirkkaita valoja ja toimintatavat pitäisi jo jokseenkin tietää tai tunnustaa. Huomaa erittäin hyvin kuinka ohutta on mikkeliläinen jääkiekkokulttuuri huippukiekkoilun ympärillä. Lähestulkoon kaikki toimiston julkaisemat uutiset menee nielemättä kurkusta alas. Olen itse huomannut tai kuullut erinäisen epäkohdan tai jopa sen valkoisen valheen siihen mitä on ensin uutisoitu suhteessa totuuteen. Mikkeli on pieni paikka ja täällä juttu kiertää ennemmin tai myöhemmin ympäri.
Ikäväähän näitä asioita täällä on puida, mutta sen verran itsekin olen noille lehtereille pääomaa tuonut, että koen velvollisuudeksi sanoa mielipiteeni.
Ihan 100% varmuudella en itse uskaltaisi luvata mutta lähellä sitä toivottavasti.Nyt kun itsekkin on hetken vedellyt happea jääkiekosta niin toisaalta, plussaa se että Mikkelissä tullaan sentään 100% varmuudella Liiga kiekkoa ensi kaudella pelaamaan. Kaikkialla se ei ole mitenkään itsestään selvää, ainsekaan juuri tällä hetkellä. Helposti lähtee itse kullakin negatiivisyyden lumipallo vierimään, välillä ihan syystäkin. Siihen meillä kaikilla on täysi oikeus, koska olemme Mikkeliläisiä(nega DNA:ssa) ja maksavia asiakkaita.
Jos rehellisesti katsoo tuota Jukurien tämän kauden rosteria niin kuinka moni noista pelaajista olisi muissa joukkueissa esim. kahdessa kärkiketjussa? Rindell? Rajaniemi jossain kakkosveskarina?
Yritettiin saada halvalla hyvää, saatiin vaan sitä halpaa...