Toinen asia mikä harmittaa vielä enemmän, että Rocky tullee sitten jättämään organisaation kaudne päätteeksi. Toivottavasti Pekan juurruttama urheilu-ideologia lopu samalla.
Pakko kysyä heti ketjun alussa, että mahtaako urheilujohtaja olla eri kuin urheilutoimenjohtaja?
Eli häärääkö Ässissä Toivolan palkkaamisesta huolimatta jatkossakin useampi seppä pelaajahankinnoissa?
Miten Toivolan palkkaaminen vaikuttaa tuohon mainitsemaasi asiaan että Armia ja Santavuori saavat olla rauhassa?Ainoa juttu, mikä lienee varmaa on se että jatkossa Santavuori ja Armia taitavat saada olla rauhassa. Pekan menetys on ikävää.
Rocky lähtee ja se on kyllä pyllystä se. Ja Karrin nimitys on oikea veto, mies on näyttöpaikkansa ehdottomasti ansainnut. Meneeköhän Pekka IFK:hon?
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Sa...i/rautakallio+kunnioitan+assien+valintaa.html
"– Ässät teki valintansa ja kunnioitan sitä. Tein selväksi, että olen halukas urheilujohtajan tehtävään, mutta sitä roolia ei koskaan tarjottu minulle. Se juna meni nyt minun kohdaltani, enkä halua spekuloida asialla enempää, Rautakallio sanoi."
Oliko Toivola parempi vaihtoehto? Rocky olisi halunnut pestin, muttei edes tarjottu.....
Mitenkähän tämä vaikuttaa joukkuehenkeen kun tulee lisää toimihenkilöitä kuin Stockmannin liukuovista?
AHAHA! Vuoden paras sainaus, valittelen jo valmiiksi!
Tuo kuulostaa kyllä erittäin oudolta. Rautakallio tehnyt kuitenkin hyvää työtä ja jos oli ilmoittanut haluavansa utj:ksi niin minkä takia tarvitsee hankkia Toivola sekoittamaan kuvioita? Olisi varmaan omalla tavallaan myös Kivellä ollut ensi kaudella helpompi keskustella Rautakallion kuin Toivolan kanssa pelitavasta ja siitä millaiisa pelaajia haetaan.
Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla, miksi Toivola meni Rockyn edelle. Rockylla oli halua jatkaa, mutta hommaa ei hänelle tarjottu.
Toivottavasti kyse ei ole siitä, että seurajohto olisi kyllästynyt Rockyn tiuskimiseen mediassa.
Tällainen toiminta seurajohdolta jättää suuhun ikävän maun.