Tämän päivän Iltalehdessä Mika "hemohessi" Myllylä kertoo harkitsevansa vakavasti poliitikon uraa. Siis KANSANEDUSTAJAKSI Arkadianmäelle olisi äijällä kova himo. Miten minä olen käsittänyt, että sinne eduskuntaan pääsee edustamaan vain, jos Suomen kansa vaaleissa antaa ehdokkaalle tarpeeksi ääniä? Voisiko olla mahdollista, että tämän Skandinavian superjunttilan väki olisi todella niin idioottimaista, että Myllylän kaltainen suurvalehtelija ja huijari tulisi äänestetyksi eduskuntaan? Tosin, ostihan moni reppana Mikan kirjankin (en kyllä ikinä käsitä, että MIKSI) ja luovutti sillä tempulla vapaaehtoisesti tuhansia markkoja/euroja lisää rahaa leveään elämään tottuneelle "hiihtäjälle".
Kaiken lisäksi Myllylä on ITSE sanonut julkisuudessa, että hänellä "ei ole minkäänlaista ammattikoulutusta mihinkään ammattiin"... kuinka helvetissä tuollainen tyyppi olisi sitten pätevä kansanedustaja?
Taitaa olla korkea aika muuttaa VIRALLISESTI eduskunnan nimi VALEHTELIJOITTEN KLUBIKSI...
Kaiken lisäksi Myllylä on ITSE sanonut julkisuudessa, että hänellä "ei ole minkäänlaista ammattikoulutusta mihinkään ammattiin"... kuinka helvetissä tuollainen tyyppi olisi sitten pätevä kansanedustaja?
Taitaa olla korkea aika muuttaa VIRALLISESTI eduskunnan nimi VALEHTELIJOITTEN KLUBIKSI...