Mikäs wallpaper kehissä?

  • 44 701
  • 193

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tällainen.* Tuo twitter app nyt ei varsinaisesti työpöytään kuulu, mutta aina se on tuossa päällä. Miellyttää omaa silmää ja on pirun kätevä.

*Linkki vie Imageshackin sivuille kuvaan työpöydästäni... Yllätys.
 
Kaverin ottama maisemakuva Afganistanin vuoristosta.Aurinko paistaa komeasti vuoria taustalla ja koskematon hiekka aavikko.Tuli mieleen kun aukaisin sähköpostin jossa kuva oli että tämä menee taustakuvaksi. Kaveri myhäilee kun käy kylässä ja näkee kuvansa tietokoneen näytöllä,
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Omaottama kuva Grand Canyonista baut viiden vuoden takaa. Aurinko oli nousussa ja yksi parhaista paivista alkamassa...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Varmaan parisenkymmentä eri kuvaa, vaihtuu aina muutaman minuutin välein. Läjä IFK-aiheisia kuvia niin pelistä kuin erätauoilta tai jälkipeleistäkin, ja lisäksi pari muuta kuvaa, mm. Sonispheresta ukkokullan kanssa. Ei tule tylsää, kun on vaihtelua.

Ja Mozillasta on toki IFK-versio.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tällainen.* Tuo twitter app nyt ei varsinaisesti työpöytään kuulu, mutta aina se on tuossa päällä. Miellyttää omaa silmää ja on pirun kätevä.

*Linkki vie Imageshackin sivuille kuvaan työpöydästäni... Yllätys.

Plussaa "Menetetty nuoruus" -kansiosta. :)

Minulla on yleensä ollut aina joku itse otettu kuva, mutta nyt ei ole, vaan netistä otettu Washington Capitalsin taustakuva.

Tässä on vielä kuva työpöydästäni: http://img339.imageshack.us/img339/5922/taustar.jpg (linkki Imageshackiin)
On muuten aika kätevä tuo oikeassa reunassa näkyvä lisäosa, jossa on radio. Tuosta pystyy suoraan kuuntelemaan valitsemaansa kanavaa, kun painaa vaan play -nappia. Minulla tietenkin Merisää valmiudessa.
 

Ralph

Jäsen
Nostampa ketjua.

Minun uusi taustakuvani. Älkää kysykö kuka on tämän tehnyt, arvaatte kyllä.

(linkki vie ImageShackin sivuille)
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Oma tytär HKT:n isolla näyttämöllä, en näytä...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Chisun Kun valaistun -levyn kuva.
 

Liitteet

  • Screenshot 2019-10-28 at 15.44.15.png
    Screenshot 2019-10-28 at 15.44.15.png
    636,1 KB · kertaa luettu: 198

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Nykyään kun on tämä mobiiliaikakausi, niin saatte kattoa luurini Kärppälogoa taustakuvana:

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös