Mikäs wallpaper kehissä?

  • 44 700
  • 193

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Taannoin oli hieno Adolf Hitlerin maalaus. Nyt taustalla roikkuu öinen maailmankartta.

Mielenkiintoisia yksityiskohtia ovat mm. Siperian rata ja Niilin jokilaakso.
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa-aiheista

Itse taiteiltu kentällinen

Kuokkanen
Tikkanen - Pursiainen
Yli-Torkko - Tirkkonen - Skyttä

Tollanen vähän enempi omat pojat -meininki, kun eihän noista ulkomaalaisista tähdistä ikinä tiedä mihin ne säntäilee. Viimeisin SaiPa-tausta oli Richter-Kuznetsov - Machulda-Tirkkonen-Skyttä, ja se kaipasi hieman päivitystä.

Myös tämä Juhana Konttisen ottama hieno UB-tausta (Ankkarock ´00) on joskus viettänyt hyvinkin kauan aikaansa ruudulla. Muutettuna 800x600:ksi siis, ja kuvakkeet on ollut oikealla. Toi on must siis tosi hieno niinku tausta, on.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
"In order to trap him, he must become him." Eli Face/Off tällä hetkellä. Tossa kuvassa on puolet Cagen ja Travoltan lärveistä.
 

93

Jäsen
Krapulaisena tehty animaatio
 

Liitteet

  • seppppppppo.gif
    seppppppppo.gif
    14,8 KB · kertaa luettu: 724

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt taitaa olla aika makea maisemakuva, jäävuorta taitaa esittää.
Tämä kun on isobroidin kone, niin taustalla on ollut kaksikko Sandra Bullock/Britney Spears aika tiuhaan tahtiin.

Jos minä itse saisin päättää mikä siellä taustalla olisi, niin kait se olisi Antti Törmänen, Juha Ylönen, Juha Lind tai Kimmo Timonen.
Alasti.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
beach

Näin yhden matkatoimiston saitilla hienon rantakuvan Phuketista. Sattui olemaan juuri oikean levyinenkin näyttööni, nimittäin sain aseteltua pikakuvakkeet siistiin pystyriviin näytön laidoille.

Oikeastaan tätä kyselyä lukiessani hoksasin, että kuva sopii juuri mainiosti minun, IFK-laisen, koneen näytölle tällä hetkellä. :D
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti TwilightZone


Kaipa se on jostain "Henkasta ja Maukasta" ostettu ... kyseinen henkilö asioi kuulemma mielellään ko. liikkeessä.

No nimenomaan sieltä...Hina 16,90 euroa. Olen ostanut kyseisen paidan nimittäin jo kahteen otteeseen, koska edellisen pilasin ruiskuttamalla oikean rinnan kohdalle hopeatussia. Fiksu minä.
Nyt maksoin siis huonolaatuisesta paidasta 33,80 euroa.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaisiko joku kertoa, mistä löytyy hienoja 1280x960-taustakuvia, joissa ei ole missään kulmassa kissankokoisilla kirjaimilla sivuston nimeä ja/tai osoitetta? Niin, ja ilmainen saisi olla.
 

Rocco

Jäsen
Timmy from South Park
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Demon Allbran
Osaisiko joku kertoa, mistä löytyy hienoja 1280x960-taustakuvia, joissa ei ole missään kulmassa kissankokoisilla kirjaimilla sivuston nimeä ja/tai osoitetta? Niin, ja ilmainen saisi olla.

www.webshots.com

...pyörii meikäläisellä, ja kiva pistää vähän vaihtelua kehiin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Re: beach

Viestin lähetti redcat
Näin yhden matkatoimiston saitilla hienon rantakuvan Phuketista. Sattui olemaan juuri oikean levyinenkin näyttööni, nimittäin sain aseteltua pikakuvakkeet siistiin pystyriviin näytön laidoille.
Mielenkiintoista. Koneessani kuva Samuista. Kesää odotellessa, sillä suunnitelmissa Thaimaan kiertoajelu heinäkuussa. Tulis jo kesä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös