Mahtavaa, juurikin tämä! Kiitos Ikävänkantaja!Mariskan "Itserakkausjuttuu"-kesähitti, olepa hyvä.
Mahtavaa, juurikin tämä! Kiitos Ikävänkantaja!Mariskan "Itserakkausjuttuu"-kesähitti, olepa hyvä.
Calvin Harris ft. Ellie Goulding - OutsideMillähän musiikilla mahtoi alkaa MTV:n radioitten TV-mainos, jossa joltain riivitään rintakarvoja?
Calvin Harris ft. Ellie Goulding - Outside
Tarkoitatko nyt niinkin yksinkertaista vaihtoehtoa kuin Turun oman tuottajakultasormen Jaakko Salovaaran tekemää versiota?Nyt hukassa joku 2010-luvun danceveisu, johon on samplattu Duran Duranin "Girls on film" - veisua. Tietääkö joku mitä ajan takaa?
Tietäisikö Turun kettuherra eli Mr.Fox kenties mikä ois kyseessä - siellä päässä kun on toinen dancemusiikista paljon tietävä.
Ja tämähän se olikin. Mä yhdistin tän remixin kyllä Lennoon yms tapetilla olleisiin tuottajiin mutta en tähän. Iso kiitos.Tarkoitatko nyt niinkin yksinkertaista vaihtoehtoa kuin Turun oman tuottajakultasormen Jaakko Salovaaran tekemää versiota?
JS16, Erkka - Girls On Film
Muissa biiseissä en muista kyseistä samplea kuulleeni viime aikoina.
Olisiko kenties tämä?Nyt ei ole hakusessa varsinaisesti biisi vaan sen yksi versio. Kyse on Mike Oldfieldin "Tubular bells". Sellainen versio, jossa Mike itse (voi olla joku muukin) sanoo aina ääneen mukaan tulevan uuden instrumentin nimen. Ja viimeisenä tietysti "TUBULAR BELLS!!!" Mainitun pätkän kesto oli alle 10 minuuttia.
Youtube on täynnä tubular bellsejä, mutta tämä etsitty versio tuntuu kadonneen massaan. Tai ehkä se on poistettu.
Hakusessa olisi biisi joka soi True Detective sarjan 2. tuotantokauden mainoksessa,ainakin subilla pyörinyt tuo mainos.
Biisissä joku mimmi laulaa ja taustalla soi kitara.Emmätiä mitä gengreä toi on.Soundhound ei tunnu tunnistavan.
edit:
enkä nyt ollenkaan ole varma onko oikea paikka etsiä mutta auttakaa miestä mäessä.
Juurikin tätä.Miten ei ihminen tajunnut itse youtubesta etsiä?! :DTarkoitat varmaan tätä Lera Lynnin biisiä (Youtube), joka on ilmeisesti ihan vartavasten tuollaiseksi True Detectiven toisen kauden teemamusiikiksi tehty?
Nyt on todella hyvät lähtökohdat, mutta hakusana on liian yleinen löytääkseni hakemaani biisiä itse!
Nat King Cole - Autumn Leaves
Biisistä on varmasti miljoona coveria tehtynä, mutta mä haen yhtä tiettyä trance-versiota. Sitä soitettiin paljonkin noin vuosina 2000-2002 - ja se esiintyi useammankin sen aikaisen nimi-DJ:n (tyyliin: Paul Oakenfold, David Morales, Pete Tong...) seteissä. Mä olen lähes satavarma [tähän ei kuitenkaan kannata takertua sata-%], että hakemani biisin nimi oli yksinkertaisesti "Fall". Biisi saattoi olla myös ihan kaupallinen menestys - ainakin mä muistelisin kuulleeni sitä ihan radiossakin.
Tunnistaisiko Jatkoajan piripolkka-jaosto hakemani biisin näillä hakuehdoilla paremmin kuin Google ja Youtube?
Lähtökohdat vähän heiveröiset, mutta katsotaan josko täällä olisi musiikkivideoita 2000-luvun alussa vaanineita tietäjiä.
Eli muistissa on tosiaankin vain musiikkivideo, jossa nainen ja mies istuvat kahvilassa ja laulavat duettoa. Musiikkivideon värisävyt olivat muistaakseni hyvin harmaansinertäviä. Musiikkityyli on tuollaista Oasis-Placebo -akselia. Muistaakseni hienon kuuloinen kappale, mutta aivoja rassaa, kun ei nimi tai esittäjä juolahda mieleen.
Ei ihan kahvila, mutta melkein: Youssou N'Dour - 7 Seconds ft. Neneh Cherry - YouTube
Tosin itsekin muistan jonkun muun videon joka vastaa kuvaustasi, mutta jota en nyt saa päähäni
Nyt olisi hankalampi tapaus. Bändi ja biisi hukassa. Trash/speedmetal(?)-osastoa, musiikkivideossa veivasivat muistaakseni kivilouhoksen tyyppisellä alueella. Jos en väärin muista, niin siinä oli vielä joku jännä tuplabasarikoukku. Alkoikohan bändin nimi A:lla, en ole ihan varma, kuitenkaan ei ollut ihan ykköskorin bändejä.
Ärsyttää kun ei saa päähän tätä tapausta, piti jo kaivaa kellarista vanhat c-kasetitkin, vaan ei löytynyt ei.
Nyt on todella hyvät lähtökohdat, mutta hakusana on liian yleinen löytääkseni hakemaani biisiä itse!
Nat King Cole - Autumn Leaves
Biisistä on varmasti miljoona coveria tehtynä, mutta mä haen yhtä tiettyä trance-versiota. Sitä soitettiin paljonkin noin vuosina 2000-2002 - ja se esiintyi useammankin sen aikaisen nimi-DJ:n (tyyliin: Paul Oakenfold, David Morales, Pete Tong...) seteissä. Mä olen lähes satavarma [tähän ei kuitenkaan kannata takertua sata-%], että hakemani biisin nimi oli yksinkertaisesti "Fall". Biisi saattoi olla myös ihan kaupallinen menestys - ainakin mä muistelisin kuulleeni sitä ihan radiossakin.
Tunnistaisiko Jatkoajan piripolkka-jaosto hakemani biisin näillä hakuehdoilla paremmin kuin Google ja Youtube?
Miten olis Way out West ja The Fall Way Out West - The Fall - YouTube
Tuskin kuitenkaan Roxette - Stars - YouTube?Oon monesti ihmetellyt kun yhtä kappaletta ei ole kuulunut missään, vaikka se oli hyvä. Joskus 2001-2002talvella varmaan viimeksi kuulin.
Se oli joku eurodance-juttu jossa oli tarttuvan kuuloinen, vähän E-typen tyylinen airplays ja nainen lauloi jossakin vaiheessa että "where ever you go I go with you". Muuta en muista.
Ihme kyllä miten se on hävinnyt totaalisesti. Ei varmaan kenelläkään satu sytyttämään?
Onhan se tämä. En olisi arvannut esittäjän olevan Roxette.Tuskin kuitenkaan Roxette - Stars - YouTube?
Siinä ainakin lauletaan vähän tuonne päin, mutta ei nyt varsinaisesti eurodancea ole (ja multa meni hieman ohi mitä tarkoittaa E-typen tyylinen airplays, joten sikälikin voidaan olla aika kaukana).
Kas, osui sittenkin. Tuosta on vielä dancempikin versio, omasta mielestäni parempi kuin alkuperäinen: Roxette - Stars Almighty Remix - YouTubeOnhan se tämä. En olisi arvannut esittäjän olevan Roxette.
En ollut tosiaan radiossa tai muuallakaan kuullut. Kiitos tästä, hyvä kun löytyi!