Mainos

Mikä veteen kusemisessa viehättää?

• 4 911
  • 14

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, tulimpa tuossa miettineeksi virtsaamisen ja etenkin veteen virtsaamisen viehätystä.

Jokainen, tai ainakin iso osa soturikansastammehan harrastaa uimapaikoilla veteen kusemista. Itsekin saatan kuulua tähän joukkoon. Mikäpä sen mukavampaa kuin pulikoimisen ohessa lojauttaa kusisuoli esiin ja lorotella muikea ilme naamalla veteen.

Veteen kusemisskenessä lienee kaksi koulukuntaa. Toiset kusevat ns. housuun ja toiset suorittavat virtsaamisen normalimpaan tapaan, eli kaivamalla lotkottimen esiin. Itse, jos nyt satun olemaan veteen pissaajia, suoritan em. manooverin kaivamalla ko. elimen esiin.

Toisaalta, veden kirkkaudesta ja rannan yleisömäärästä riippuen toisinaan on syytä suorittaa ko. lannoitustoiminta "housuunkusemis-metodilla". Itse en nimittäin ainakaan pidä virtsaamisen visuaalista antia kovinkaan häävinä, etenkään muiden suorittamana. Omaa letkuaan sen sijaan kyllä kohtuudella katselee.

Asian filosofista puolta miettiessä, näkisin, että tämä kaikki johtuu ihmisen nisäkkyydestä. Tai ehkä tarkemmin ottaen siitä, että ihminenhän kasvaa elämänsä ensimmäiset kuukaudet vedessä.
Asian tässä valossa onkin todettava, että koska ihminen saa läheisen kontaktin veteen jo ennen syntymäänsä, en pidä suurenakaan ihmeenä sitä, että veteen kuseskelu elämän myöhemmissä vaiheissa on monelle mieleen.

Jossain paikoissa kuten esimerkiksi uimahalleissa ihmisen synnynnäiselle veteenkusemisvietille on asetettu em. toimintaa kielteisellä tavalla indikoivia elementtejä. Kusaiseppa uimahallissa veteen, niin johan on vesi ympärilläsi ties minkä värisenä ja uimavalvoja räksyttämässä kuin viimeistä päivää.

Toisaalta, on huomattava, että keinotekoisissa uimapaikoissa, kuten juuri em. uimahalleissa veden luonnollinen kiertokulku on estetty, josta johtuen veteenkusemisen kieltäminen lienee perusteltua hygienia- ja esteettisyyssyistä. Kukapa sitä lähimmäisensä kusessa haluaisi uida? En itse ainakaan.

Luonnonmukaisessa uimapaikassa tilanne on eri, vesi kiertää normaalin tapaan ja sitä kautta kohtuudella suoritettu kuseskelu ei tee suurta haittaa esteettisyys ym. asioissa ja aspekteissa.

Mitenkäs muut? Ai te ette kuse veteen vai? Itseäni kiinnostaisi tietää etenkin Jatkoajan naisten kokemuksia veteenkusemisessa. Miten homma toimii ja minkätyyppistä tuntemusta ko. manooverit antavat asianosaisille.

Täältä tähän

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
No ei minua ainakaan veteen kusemisessa viehätä mikään. Touhussa ei ole minkäänlaista haastetta. Sen sijaan vedessä paskantaminen ja piereskely on jo todella hubaa hommaa. Varsinkin jos löytyy tarpeeksi pokkaa vääntää torttu shortsin puntista uimahallin klooriveteen, ja varsinkin jos vatsa sattuu olemaan löysällä - on nimittäin oikein pittoreski näky kun uimarin vanavedessä seuraa ns. raikuloiva ruskea varpusparvi. Tätäkin lajia voi tietysti kehittää vielä enempi extreme suuntaan, voi vaikka kokeilla että onnistuuko tortun ulos puristaminen ilmalennossa kun hyppää ponnahduslaudalta voltteja tehden veteen uimavalvojan nenän edessä. Siinä olisi jo hieman haastetta.

Myös vedessä piereskely on hauskaa, varsinkin jos pääsee suorittamaan tuon suoliston kaasunpoistosession kylpyammeessa. Sen jälkeen ei enää tavallinen porekylpy kelpaa!

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Nyt päästiin aiheeseen.

Tosimieshän kusee vain liikkuvasta veneestä vastatuuleen kahden kossun jälkeen. Keskimääräistä kovempi jätkä vielä hakkaa hanskaan "jälkkäriksi" siinä veneen keulassa seisoessaan.
Itse pruukaan kuseskella ja paskoa ilmanottohormeihin näin kesäkuumalla. Kassit huljuutan bensassa.

Nykyisellä tositeeveen kultakaudella katsojia varmasti riittäisi myös aihepiiriin erikoistuneella pikantilla teeveeohjelmalla. Ohjelmassa kustaan ja paskotaan hyppytornista (7m) suoraan uivien feministien suuhun.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Spencer
Nyt päästiin aiheeseen.

Tosimieshän kusee vain liikkuvasta veneestä vastatuuleen kahden kossun jälkeen.

Niin, tai homman voi hoitaa erään mökkinaapurini tavoin. Mies oli napannut tyypilliset kotimaiset perskännit juhannusaattona. Ilma kun oli melko kalsea tämän vuoden jussina, niin hän oli pukeutunut asianmukaisesti pitkään hihaan ja pitkään punttiin. Oli jopa laittanut päänsä suojaksi sellaisen hyttyshupun. Noh, sitten hän oli edelleen kotimaiseen tapaan sammunut mökkinsä rantakalliolle. Tuo knock out vaan sattui tulemaan melko pian sen jälkeen kun hän oli siitä kalliolta lorottanut rakkonsa komeassa kaaressa tyhjäksi järveen... häneltä kun unohtui tämä housujen ylösvetäminen sen kusemisen jälkeen. Muutenhan mies oli siis hyvin suojautunut Suomen keskikesän juhlan pakkaselta ja hyttysiltä, mutta ne pelit ja pallit jäivät sitten paljaiksi miehen sammuessa selälleen kalliolle.
Arvatkaas piruuttanne, miltä hänen sukukalleutensa näyttivät ja tuntuivat seuraavana aamuna, kun yön aikana öbaut 5 000 000 000 hyttystä oli käynyt niitä imaisemassa ja taisi niissä karvaisissa kiveksissä käydä aterialla muutama tuhat aamuvirkkua paarmaakin.
Ja tämähän ei siis suinkaan tapahtunut minulle, vaan naapurilleni. You know...

Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kelluuko paska?

Viestin lähetti Predator
...Sen sijaan vedessä paskantaminen ja piereskely on jo todella hubaa hommaa....

Niin, itse olen toisinaan suunnitellut veteenulostusrepertuaarin laajentamista myös tuonne kappaletavarapuolelle, eli siis pökälehdinnän saralle.

Homman tekee mielestäni mielenkiintoiseksi se, että jääkö ko. erite kellumaan, vai painuuko se sievästi pohjaan rapujen ja muiden kivinilkkojen ihmeteltäväksi.

Pökäleen kelluvuus riippuu tietysti sen koostumuksesta. Luulisin, että kunnon pihvipaska painuu pohjaan kuin kivi, mutta esim. viherpipertäjien ja muiden vegaanijannujen lopputuotteet saattavat jäädä hyvinkin kellumaan kuin mikäkin irvokas kaarnanpalanen.

Koska itse olen lähinnä lihan perään, näkisin, että ainakin omat tuotokseni saattaisivat olla hyvinkin huonouintisia eli näitä pohjakandidaatteja. Toisaalta, etenkin krapulapäivinä paskan koostumuksessa on havaittavissa repertuaarin koko kirjo, aina liukkaista luikuista, peräaukon halkaiseviin megapökäleisiin.

Asiaa pitäisi kuitenkin kliinisesti testata jotta asiasta saataisiin tulevaisuudessa vaikkapa oikein kunnon ohjeistus. Näin toimien jokainen voisi omien ruokailutottumustensa ja mieltymystensä perusteella valita, paskooko vesiklosettiin vai uimaveteen.

Asiaa vielä lisää miettiäkseni kysyisinkin, kumpi on mukavampaa; kelluvat kakat vai pohjassa makaavat liukumiinat.

Pohjassa möllöttävät pökäleet ovat ainakin visuaalisessa mielessä esteettisemmät, mutta etenkin matalassa vedessä vaaraksi uimareiden ja kahlaajien jaloille.

Kelluvia paskoja lienee helpompi väistellä, mutta visuaalissa mielessä etenkin runsaskuisina esiintyessään jokseenkin vistottava näky.

Molempi siis parempi, tai pahempi. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Täältä tähän

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se veteen kuseminen on seksuaalinen kokemus eli kevyempi versio golden shower ym. leikeistä. Näin minä sen ainakin näen.

GM

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders
Ervalle...

Niin ainakaan tavallinen pökäle(ei rapula pökäle)ei mene pohjaan eikä nouse pintaan,se vaan jää kellumaan sillain sinne vedenalle.

Ps.Kaverit ovat kokeileet itse en. Ja alkoholilla on osuutta asiaan,sano.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ervalle...

Viestin lähetti GM
Niin ainakaan tavallinen pökäle(ei rapula pökäle)ei mene pohjaan eikä nouse pintaan,se vaan jää kellumaan sillain sinne vedenalle.

Tuohon riippuu ruokavaliosta ja tarkemmin siitä kuinka paljon kuituja on tullut syötyä. Kuitupitoinen basa kelluu, muut uppoaa.

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Black & Gold (Who Dat Nation), WHUFC
Tulee tästä veteen paskomisesta väkisinkin mieleen eräs lapsuudessani sattunut tapahtuma. Vanhempani muistavat aina kertoa tämän jutun huumorilla värittäen ja se saa minutkin repeilemään useampaan otteeseen.

Eli juttu meni näin: Olimme perheen kanssa uimassa Tuomiojärvellä ja minulla oli ikää kolme vuotta. En minä pikkupoikana mitään uimahousuja tarvinnut ja siinä sitten tepastelin rantavedessä ilkosen alasti. Seuraavan vaiheen varmaan arvaattekin?

Noh, minulla oli tietysti aika hyvin toimiva suoli ja päätin sitten tehdä tortut matalassa rantavedessä ja siihen sitten täräytinkin oikein kunnon pökäleen. Vanhempani eivät tämän huomatessaan olleet kovinkaan iloisia vaan alkoivat miettiä, että mitä tehdä tälle pökäleelle. He sitten alkoivat kaivaa veden alle hiekkaan pientä kuoppaa, jonne sulloa minun taideteokseni.

No, he saivat paskan hiekan alle ja kaikki oli muka hyvin, niin ainakin he luulivat. Kävipä sitten kuitenkin niin ikävästi, että pökäle ponnahti hetken kuluttua pintaan ja jäi siihen kellumaan. Vanhempani kokivat tilanteen niin haastavaksi, etteivät he jaksaneet jäädä siihen taistelemaan vastaan, vaan pökäle jätettiin rantaveteen ja me poistuimme vaivihkaa paikalta. Ja kaikenlisäksi tämä pökäle oli valtava. Vieläkin nauran silmät punaisina kuvitellessani tuon tilanteen.

jaheka

Jäsen
"Mikä veteen kusemisessa viehättää?"

Jaa-a, tulipa tota testattua ja tyttöystäväni suuttui aikalailla. Johtuiko siitä että se oli just uimas samassa paikassa tämän toimenpiteen sattuessa. Seuraavalla kerralla en enää sitte uskaltanukkaan..

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Lyhyesti vastaten tähän filosofiseen ynnä äärimmäisen syvälliseen kysymykseen,

tunne lämpimän kusen leviämisestä viileään veteen.

vlad#16.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
No ei minua ainakaan veteen kusemisessa viehätä mikään. Touhussa ei ole minkäänlaista haastetta. Sen sijaan vedessä paskantaminen ja piereskely on jo todella hubaa hommaa. Varsinkin jos löytyy tarpeeksi pokkaa vääntää torttu shortsin puntista uimahallin klooriveteen, ja varsinkin jos vatsa sattuu olemaan löysällä - on nimittäin oikein pittoreski näky kun uimarin vanavedessä seuraa ns. raikuloiva ruskea varpusparvi. Tätäkin lajia voi tietysti kehittää vielä enempi extreme suuntaan, voi vaikka kokeilla että onnistuuko tortun ulos puristaminen ilmalennossa kun hyppää ponnahduslaudalta voltteja tehden veteen uimavalvojan nenän edessä. Siinä olisi jo hieman haastetta.

Myös vedessä piereskely on hauskaa, varsinkin jos pääsee suorittamaan tuon suoliston kaasunpoistosession kylpyammeessa. Sen jälkeen ei enää tavallinen porekylpy kelpaa!

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi variaatio on kuseksia vaikkapa laiturin nokasta veteen, EIKÄ vastatuulessa. Näin saa aikaan kotoisen lorinan ilman että tarvitsee tähtäillä tarkemmin.

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Pitääköhän se paikkaansa, että joissakin uima-altaissa vesi värjäytyisi jonkin aineen vaikutuksesta perverssin väriseksi ihmislapsen sinne lorauttaessa eritteensä? Kertaakaan ei näin vielä ole sattunut, vaikka aina tilaisuuden tullen altaaseen kusenkin. Kusen myös housuun mutta se ei liity tähän.
Jännittää vaan että koskas narahdan tästä leppoisasta harrastuksestani.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Spencer
Pitääköhän se paikkaansa, että joissakin uima-altaissa vesi värjäytyisi jonkin aineen vaikutuksesta perverssin väriseksi ihmislapsen sinne lorauttaessa eritteensä? Kertaakaan ei näin vielä ole sattunut, vaikka aina tilaisuuden tullen altaaseen kusenkin.

Suomessa ei kyseistä kemikaalia taideta käyttää, ymmärtääkseni ei ainakaan kunnallisissa uimahalleissa. Kylpylöistä en nyt mene takuuseen. Sen sijaan ulkomailla kannattaa olla varovainen lorauttelun suhteen, monissa maissa kyseinen kemikaali on käytössä. (Kunpa vaan muistaisin mistä kemikaalista on kyse).

Se perverssi väri on muistaakseni punainen.

vlad#16.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy