Kommenttia
Itseltäni löytyy jokaiselta artistilta jotain materiaalia. Alien Ant Farmilta sinkku ja näiltä kahdelta muulta levyt.
Alien Ant Farm, Michael Jacksonin coverilla rahoiksi lyönyt. Alkuperäinen toki on ainoa oikea ja ainoa loistava versio, mutta sinänsä tämäkin ihan toimii. Sinkulla olevat muut kappaleet eli AAF:n omaa tuotantoa olevat ovat surkeita mielestäni. Tämän takia AAF on näistä kolmesta vaihtoehdosta huonoin.
Limp Bizkit, Fred Durst voisi koko yhtye olla mieluummin nimeltään, sillä kun LP:stä puhutaan, niin eiköhän se Durst ole se, joka kaiken huomion vie ja nappaa. Nimihirviö "Chocolate Starfish And...jne" levyn omistan ja mielestäni se on tämän tyylin yksi toimivimmista levyistä. Vaikka "f**k"-sanaa viljellään tiivaaseen tahtiin, niin levyssä on se jokin asenne, joka tekee tästä hyvän. Silti aiemmasta tuotannosta "Nookie" ja "N2gether Now" ovat parempia kuin tämän levyn yksikään kappale. Toiseksi paras näistä kolmesta vaihtoehdoista.
Linkin Park, levy paranee vanhetessaan. Olkoon vaikka kuinka niin, että vanhat äijät leikkivät nuoria poikia, niin kaikesta huolimatta tämä musiikki toimii. Uhoaminen ei ole niin suuressa osassa -jos laisinkaan- verrattuna muihin kyseisen tyylin artisteihin. Tarttuvat melodiat, toimivaa kamaa. Näin minä sanon, kaikkien ei pidäkään tykätä tästä. Paras vaihtoehto ehdottomasti näistä kolmesta.
Tämän musiikkityylin vastustajia pitääkin olla. Ei kaikkien pidä pitää kaikesta musiikista. Se on okei. Jokaisella on omat mieltymyksensä ja suosikkinsa. Kuin myös musiikkityylit. Olen musiikin suhteen kaikkiruokainen, mutta ihan kaikkea en silti itsekään kuuntele tai osta. Esimerkkinä mainittakoon ns. taidemusiikki, jota joku Radiohead esittää. Sitä minä en ymmärrä. Joku taas ei ymmärrä Linkin Parkkia. Että näin.