Mikä Mestis-peli Urheilukanavalta 29.2.?

  • 1 661
  • 9

Mikä Mestis-peli Urheilukanavalta pe 29.2.?


  • Äänestäjiä
    115

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mikä Mestis-peli Urheilukanavalle perjantaina 29.2 ja miksi?
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Äänestin melkein pelkästään sarjataulukon perusteella SaPKo - Sport. Toinen hyvä vaihtoehto voisi olla LeKi - K-Vantaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Pistin TuTo-Jokipojat. En tiedä miks, mutta jotenkin vaan tuntu mielenkiintosimmalta.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
LeKi - K-Vantaa viimeinen runkosarjan tv-ottelu

Urheilukanava ja Jääkiekkoliitto valitsivat viimeisen runkosarjan tv-ottelun. Perjantaina 29.2. esitetään suorana ottelu LeKi - K-Vantaa.
 
Mikä tän äänestyksen funktio on? Katsotaanko tässä, että minkä jatkislaiset haluisivat nähdä ja sitten kritisoida Urheilukanavaa jos/kun tämä peli ei osunutkaan?

Niin, ja itse valitsisin Titaanit - KooKoo. Siksi, että tahdon nähdä miten "toiminnanjohtaja" Haanpää pärjää aitiossa.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Pässit vs. Tami

Voishan sitä katella, ellei muuta menoa ilmaannu.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jukurit vastaan Jukurit ois kyllä ihqq. Mikkelin keltamekkoja kun ei ole tälläkään kaudella juuri tv-ruudussa urkkakanavalla näkynyt. Kari Makkonen ja ne miehekkäät tuulenhalkasijan alla olevat pensselit - voi pojat.

Asiaan:
Aiemmin olisin vastannut TuTo-Jokipojat, mutta Jokipo kyntää tällä hetkellä NIIN syvällä suossa (pelillisesti ja muutenkin), että en halua katsoa 16-0 murskajaisia. Joten vastattakoon aivasama kuten tuli äänestyksessäkin vastattua.
 

The Rock

Jäsen
Niin, ja itse valitsisin Titaanit - KooKoo. Siksi, että tahdon nähdä miten "toiminnanjohtaja" Haanpää pärjää aitiossa.

Hyvinhän mies siellä pärjää, kun hän on aiemminkin urallaan toiminut valmentajana (K-67, TuTo, TPS, Jenkkilä jne.). Äänenkäytöstä taikka ohjeiden jakamisesta se touhu ei ainakaan jää kiinni.

Tosiaankin itse ketjun aiheeseen, niin Urheilukanavahan valitsi jo runkosarjan viimeiseksi telkkumatsiksi ottelun LeKi-Kiekko-Vantaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös