Mainos

Mikä laji kiinnostaa toiseksi eniten Salt Lake Cityssä?

• 856
  • 20

Mikä laji kiinnostaa toiseksi eniten Salt Lake Cityssä?

• Alppihiihto

Ääniä: 9 11,3%
  • Ampumahiihto

Ääniä: 2 2,5%
  • Maastohiihto

Ääniä: 3 3,8%
  • Curling

Ääniä: 13 16,3%
  • Taitoluistelu

Ääniä: 2 2,5%
  • Pikaluistelu

Ääniä: 1 1,3%
  • Short Track

• Freestyle

• Lumilautailu

Ääniä: 6 7,5%
  • Kelkkailu

• Mäkihyppy

Ääniä: 29 36,3%
  • Yhdistetty

Ääniä: 7 8,8%
  • Avajaiset ja/tai päättäjäiset

• Äänestäjiä
    80

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rohkeana oletuksena että jääkiekko on se ykkönen :)

Mitenkäs nämä muut? Vaihtoehtoja löytyy melko laajalla skaalalla.

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Vanha juttu...

¤ Jääkiekko
¤ Määkihyppy
¤ Ampumahiihto

Kaikki muu, ei kiinnosta!

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Curling. Muut talvilajit on niin EPO-painotteisia, ettei niihin juuri jaksa aikaansa tuhlata.

Aksu

Jäsen
Alppihiihto. Olen harrastanut ja seurannut koko ikäni. Jännittävä myös teeveestä katsottuna.

Hiihto-aivan sama

Ampumahiihto-mielenkiintoisempi, mutta kun siinä on se hiihto....

Mäkihyppy-seurasin aikoinani paljon, mutta alituiset valitukset tuuliolosuhteista, vauhdeista, hyppypuvuista, suksien mitoista sun muista saivat kyllästymään. Alkoi muistuttamaan moottoriurheilua välineiden osalta.

Curling-No ei...

Ja kuka kestää katsoa avajaisia tai päättäjäisiä? Traditioita tottakai, mutta paljon rahaa metsään, mielestäni.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Vanhana petanque-friikkinä tietenkin sukulaislaji curling. Tietysti myös alppihiihto on näyttävää ja mielenkiintoista.

Mäkihyppy ja taitoluistelu ovat niin puuduttavan tylsiä lajeja, että perslihakset kramppaavat jo pelkästä ajatuksesta. Samaten maastohiihto, jossa suomalaiset toimittavat lähinnä latumerkkien virkaa.

Ike

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Short track on mukavan hektistä, harmi etteivät suomalaiset pärjää siinä ja sitä ei siksi Suomen tv:ssä juuri näytetä. Sprinttihiihto on kanssa näyttänyt aika kivalta kun on muutaman kerran näkynyt.

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä järjestyksessä: Lätkä, mäkihyppy. alppihiihto, lumilautailu, curling.

Muut kiinostaa hyvin vähän tai ei ollenkaan.

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
1. Jääkiekko
2. Alppihiihto
3. Mäkihyppy

Curling on todella syvältä, ja mieluummin menen juoksemaan vaikka cooperia kun Suomi-poika piikittää itseään ladulla.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
just nyt ei kyllä mikään lätkän jälkeen.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse seuraan perinteisiä lajeja eli Mäkihyppy, yhdistetty, ampumahiihto ja ennen murtsikka.

Curling, mitäpä tähän sanomaan, seuraavaksi nopan heitto olympia lajiksi, vai olisiko kadunlakaisu parempi?

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kaikki katsotaan mitä YLE näyttää, ja mitä ite kerkeen. Mäkihyppy ja yhdistetty tulevat kakkosina, syy. Suomalaiset voivat jopa voittaa mitalin.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mäkihyppyä!

Mäkihyppyhän siellä kiinnostaa toisiksi eniten. Ampumahiihtoakin tulee varmasti seurattua ja varmaan myös curlingia, koska siinä mitali on mahdollinen. Mäkihypyssä toivomme on Matti Hautamäki, mutta kaipa se Malytz vai miten se kirjoitetaan...

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Seti
Rohkeana oletuksena että jääkiekko on se ykkönen :)

Aivan, jääkiekko on se ykkönen, mutta eiköhän mäkihyppyä ja yhdistettyäkin tule katsottua. Jotenkin on nyt muutamaksi vuodeksi into hiihdon suhteen maissa. Ehkä se elpyy jälleen tulevaisuudessa.

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Avajaiset ja lätkä.

Ja, jos mä olisin Arajuuri mä laittaisin Nupen maaliin se on kova jätkä, vaikka pelaskin pelleissä l. narreissa eli jokereissa.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Curling. Ja ehkä kelkkailu. Nuo muut lajit eivät ole koskaan juurikaan kiinnostaneet.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jääkiekon jälkeen pystyy ihan mielellään katsomaan vaikka naisten jääkiekkoa ja curlingia. Ei niist muista lajeista oikein jaksa innostua...

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Ei varmaan muuta tule seurattua kuin kiekkoa. Nuo muut talvilajit kun tuntuu olevan no thanks omalla mentaliteetilla.

Afan

Jäsen
Curling

Curlinghan näyttää keräävän hyvin ääniä. Mikäpä siinä, kun Hyvinkään pojat ovat yksi Suomen suurimpia mitalitoivoja. Joukkue arvioi itse mitalimahdollisuuksikseen yli 50 prosenttia. Mielenkiintoista on - vaikka en lajin voimasuhteista sinällään mitään ymmärräkään - että Centrebet tarjoaa Suomen voitosta kertoimen 15. Vaikuttaisi edulliselta...

EDIT: Jotkut muut näyttävät olevan samoilla linjoilla. Kerroin enää 13...

Viimeksi muokattu:

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Curling. Se on mun suosikkilaji ja jopa jääkiekon katsominen on tylsempää kuin Curlingin. Ja centrebetille meni suomen Curling-tiimille 3€ oon voittanu muuten viime lauantaista lähtien 23€:a ja se on pojat paljon se.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy