Mikä joukkue voittaa Suomen mestaruuden?

  • 1 110
  • 9

Kuka nostaa kanadamaljan?

  • Kärpät

    Ääniä: 22 27,8%
  • Jokerit

    Ääniä: 19 24,1%
  • HPK

    Ääniä: 14 17,7%
  • Lukko

    Ääniä: 21 26,6%
  • TPS

    Ääniä: 3 3,8%

  • Äänestäjiä
    79

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
HPK ja TPS sarja yhä on kesken ja vain jompikumpi menee tästä sarjasta jatkoon. Jäljellä on siis enää 5 joukkuetta taistelemassa mitaleista. Tehdäänpä uusi mestariveikkaus. Edellisen tekemäni äänestyksen vei tyylipuhtaasti HIFK. Itse pidän tällä hetkellä Kärppiä ennakkosuosikkina!
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Lukko

pakkohan tässävaiheessa on omiin uskoa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
HIFK:n piti voittaa mestaruus ylivoimaisesti. Lukko kuitenkin osoitti taitonsa, joten tällä perusteella Lukko olisi mestari.

Itse kuitenkin sanoin ennen playoffien alkua, että finaalissa ovat Jokerit ja Kärpät. Uskon tähän vieläkin. En usko, että Rolosonin huippuvirekään kestää ihan tappiin asti.

Valitettavasti. Jos HPK ei voita, niin olen ilman muuta Lukon puolella.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kultaunelma elää... Tällä hetkellä on jopa pelottavan luottavainen fiilis omien suhteen. Pahin(HIFK) kanto kaskessa, näin Jokerilasien takaa katsottuna, on jo ulkona. Jos kohdataan Kärpät finaalissa, on usko mestaruuteen vahva. Lukko voisi olla jopa pahempi meille. Mutta ensiksi pitää toki selvitä välieristä.

Uskotaan silti omiin: Nakkeja paistellaan maljassa Kevään huipennukseksi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jos Kerholla on veska, Kerho vie pytyn. Siitä se on kiinni. Katsotaan onko..
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Vahvaluotto on omiin, kyllä Jokereiden se pitäisi hoitaa, jos Metro,Thomas ja kumppanit jatkavat omalla tasolla. Jokereiden vieraspelit tulevat olemaan ratkaisevassa roolissa, kun kotona kyllä homma toimii loistavasti. Raumaa pidän jopa pahempana paikkana, kun Oulua, joten Lukko olisi kyllä pahempi vastus mielestäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös