Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 472
  • 562

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vähän (lue= jonkin verran) tuli alustaviin lomasuunnitelmiin takapakkia, mutta ainakin se loma on sieltä kohta tulossa. Harmittaa, mutta pitää kai keksiä jotain muuta. Nyt fiilis on siis harmistus. Olen myös tuhlannut elämä(ä)ni ja motivaation etsiminen tuntuu olevan päivä päivältä vaikeampaa. Mutta kun ei ole miestä tekemään oikeita ratkaisuja, niin ei ole. Kivempaa, tai ainakin helpompaa vaan velloa nykyisessä elämäntilanteessa, vaikka elämä menee ohitse radoilla kolme ja viisi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jabadabaduu! Innostunut on fiilis. Tämä poika lähteekin Naantaliin ensi viikolla. Varasin äsken reissun. Kolme yötä jossain minimökissä, no ei sillä yöpymisvaihtoehdollakaan hintaa ollut kuin 50 euroa/yö. Sitten tulen Naantalista takaisin Turkuun torstaina höyrylaivan Ukko-pekan kyydillä.

Tämä on minun kesälomani! Innostunut, iloinen ja onnellinen. Siinä adjektiiveja joilla voi fiilistäni kuvailla. Anteeksi jos jotain ärsyttää yltiöpositiivisuuteni mutta olen nyt aika fiiliksissä. Loman alku on ollut jo ihan kiva, olen nähnyt muun muassa hienoja maisemia ja sitä kaipasinkin. Maisemia ja luontoa. Sitten on kesälomaa, vielä yli neljä viikkoa jäljelläkin ja loman kohokohdat vielä vasta kuitenkin edessäpäin! Kesälomahan tekee hyvää mielelle ja kropalle. NIin kuin pitikin!
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Oon hurjan ujo, ja nyt ujostuttaa ykskaks hirveästi, vaikka olen yksin. Se liittyy yleensä siihen, että on jossakin pohjalla hyvä olo ja jotakin kivaa, mitä odottaa. Niin on nytkin ja tää on ihan jees.

Lisäksi näin serkkua aamupäivällä, on mua paljon vanhempi eikä ole koskaan oltu läheisiä. En hirveästi ehtinyt siinä ujostella, tuli ex tempore koko juttu. Äkkiä tajusin että joo se on mua paljon vanhempi, mutta meillä on samanikäiset lapset, en oo enää se pikkuinen pönttö serkkulikka, näytän ihan söpöltä tänään eikä sen varmaan tarvi hirveästi mua tässä hävetä. Se oli hirveän vapauttava fiilis.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Herätessä väsytti kun nukuin melko huonosti, tovi sen jälkeen luin jotain mikä herätti ärsyynteneen fiiliksen erään tärkeän ihmisen puolesta. Alkuillasta koin iloisen yllätyksen joka nostatti fiilistä jälleen iloisemmaksi. Sitten tulin kotiin saunomaan kunnes univaje muistutti taas väsymyksestä.

Eli tällä hetkellä fiilis on ennen kaikkea poikki ja väsynyt, mutta emotionaalisesti tämä päivä on ollut yhtä Lintsin vuoristorataa. Kiukkua, ärtymystä, surua, naurua, iloa, innostusta ja kaikkea siltä väliltä. Kaikkia elämän värejä siis.

Yritän jaksaa katsoa vielä yhden leffan ennen kuin lyön tän päivän osalta pillit pussiin mutta onpahan ollut taas päivä.
 
Viimeksi muokattu:

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Juuri kotiuduin anoppilasta, jälleen muutama satanen ratin takana. Rakastan ajamista, siitä tulee järjettömän hyvä ja rentoutunut olo. Some drive for living, I live for driving.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Juuri kotiuduin anoppilasta, jälleen muutama satanen ratin takana. Rakastan ajamista, siitä tulee järjettömän hyvä ja rentoutunut olo. Some drive for living, I live for driving.

Ajaminen on kieltämättä parhaita juttuja, joita voi selvänä ja housut jalassa tehdä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihan hyvä... Masukka on täysi maittavaa ruokaa. Jäsenet on vähän raukeat suolla tarpomisesta ja on mukava mieli onnistuneen marjaretken jälkeen. Ajattelin katsella vähän telkkaria ja relata...
 
K

Kiekkokatsoja

Tulipa paska fiilis. Näin ja kuulin ulkona naisen ja miehen kovaäänisesti riitelevän. Hetken seurasin, että käyvätkö ne käsiksi.
Lähdin pois, kun lähialueelle tuli muita tilanteen seuraajia. Hoitakoot ne poliisin paikalle, jos tarve.
Mutta kyllä tuli paska fiilis.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnellinen fiilis. Kyllä tämä kesäloma toimii. Naantalin reissulla tällä hetkellä ja on ollut niin upeita paikkoja ja maisemia että sielu kyllä ainakin lepää.

Kerrassaan upea paikka tämä Naantali. Olen kyllä onnellinen täällä. Ja pian nukkumaan että jaksaa huomenna pyöräillä. Olen vuokrannut pyörän huomiseksi ja odotan näkeväni taas komeita saaristo-ja naantalilaismaisemia. Täällä on niin kaunista, olen onnellinen.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ihan positiivinen. Luonnonmaisemissa olisi tarkoitus lähiaikoina viettää aikaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todella onnellinen. Tuntuu, että elämä on loputonta hattaraa. Mielenrauha, miten ihana tila.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Todella onnellinen. Tuntuu, että elämä on loputonta hattaraa. Mielenrauha, miten ihana tila.
Kyllähän huumepoliittisesti juuri kannabistuotteiden käytön vapauttaminen olisi mielestäni paikallaan. Hirveä stressihän siinä on, kun pössyttelee ja pelkää mitä rikollisella polullaan vielä kohtaa. Toisaalta aamuhatsit siinä kohtaa taas rauhoittavat mielen hattaraksi.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Raskas. Hermot kireällä. Remontoiminen ja työssäkäyminen samaan aikaan ei ole mukavaa. Vaikka muijan mielestä ei saisi ottaa stressiä. Joka paikka on revitty auki ja kahdesta eri kämpästä menee kulut. Kyllä se vaan aiheuttaa stressiä.
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Sepä ikävää. Kaipa nuo aika hyvin nykyään kuntoon saadaan.
Nyt se on sitten melkein kunnossa, mutta käyttökelpoinen, eikä enään kovin kipeä käytettäessä. Sain valita suoran sormen, joka ei mene nyrkkiin tai hiukan s-muotoisen joka menee nyrkkiin. Eli sai valita ruton ja koleran väliltä. Menasin, jos saa molemmat, niin saako enemmän?

Muuten fiilis on "mainio".Oma veroon tuli ilmoitus , että palautusta tulee reilu tonni, Loma loppuu ja saa lähteä taas töihin, eli ei ole tullut loppatiliä tai lomautusta.
Junnulle ostin uuden mailan, kun oli vain yksi sellainen, mikä on hyvä ja sopivan kokoinen ja riittävästi alennuksessa. Eli paskookos tässä ihmettelemään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Melko innostunut ja iloinen fiilis. Varasin tuossa äsken koko ensi viikoksi majoittumisen Rauman Poroholma-alueelta ja sehän se mieleni saa taas innostuneeksi. Vaikka olen käynyt Raumalla melko monta kertaa jo aiemminkin niin odotukseni tätäkin reissua kohtaan hiljalleen kasvavat. Voi Luoja että suorastaan nautin matkailusta ja ehkä jonain vuonna rohkenen lähteä ihan ulkomaillekin asti reissuun.

Ja iloinen on fiilikseni siksi koska reissua pukkaa ja kesälomaakin jäljellä vielä kaksi viikkoa.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Mahtava fiilis. Yksin mökillä, sauna ihan just lämmin. Rapumerrat syötitetty, kahvin keitin ladattu. Järvi tyyntyi ja ilta-aurinko paistaa Paasselän yli rantaan. Veneitä liikku harvakseltaa ja kaikki nekin näkyy olevan vapojen kanssa liikkeellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös