Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 517
  • 562
K

Kiekkokatsoja

Outo. Vapaapäivinäni en osaa nukkua pidempään. Ja on flunssa päällä. Hyvä kun siirsin lomani kauemmas, sillä olisin nyt flunssassa lomalla.
Iltasella ei tarvitse lähteä mihinkään, vaan parempi huilia kotona.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

12961

Jäsen
Helvetin hyvä fiilis. Kävin juuri aamupaskalla ja perse on puhdas.

Nautin siis uudessa kodissa Geberitin japanilaistyylisestä kauko-ohjattavalla perseenpesuun tarkoitetulla suihkulla varustetusta pytystäni. Huikea tuote karvaperseiselle köriläälle.

On siinä joku ladysuihkukin, emäntä ei uskaltanut vielä kokeilla. Mahtaako malttaa poistua paskahuusista ollenkaan jahka tottuu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Fiilis. Siis tunne.

Minusta on jotenkin kohtuutonta, kun joskus kuulee naisten väittävän, ettei miehillä ole tunteita. Kyllä on! Mullakin on päivittäin nälkä, ja jano, ja aika usein väsyttää. Ne on tunteita. Paskahätäkin on!
 

Glove

Jäsen
Promillelaskurin mukaan olen yhden promillen humalassa. Katson yleisurheilua ja tissuttelen lisää. Tällä hetkellä ei murheet vaivaa ja fiilis on hyvä.
 
K

Kiekkokatsoja

Väsynyt mutta hyvä.
Univelkaa työviikolta. Ja en oikein vieraassa paikassa osaa nukkua.
No seuraavana yönä unta enemmän. Hyvä fiilis näyttää vaikuttavan väsymykseen siten, kuin olisi kahvia juonut reilusti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Melkein uhkaa jopelo tulla. Onneksi on tuota viinaa tuossa käden ulottuvilla, saa huonon olon poistettua tai ainakin lykättyä tuonnemmaksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei korkeella. Luvannu lähtee rouvan kanssa yksiin tupareihin. Klassikkokin tulsi Telialta tunnin päästä. Vittu, kyllä se vanheneminen vaan vaatii veronsa kun ilmasenviinanpileet ei vois vähempää kiinnostaa. No, empä oo tätä tuparipariskuntaa nähnyt edes pariin vuoteen enkä tunne varmaan ketään keitä sinne tulee. Vetäsin mialummin kalsarikännit ja kattelen peliä.

Pienen pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen että pieni aviokärhämä ei vois vähempää surettaa. Aionkin sanoa että meneppä vaimo itte vaan. Kalja viä niin sanon.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt on hyvä fiilis.

Aamulla pääsin lenkille, Jokereiden matsikin oli pitkästä aikaa ihan lätkää, eli parempaan suuntaan menoa.

Poika oli tsekkaamassa Nordiksella ja hänen puolestaan pitää olla tyytyväinen sen matsin lopputulokseen (mä olisin toivonut toisin, mutta eipä pahemmin hetkauta). Kundin kanssa käytiin safkalla ja turisemassa. Ei oltu nähty pariin kuukauteen.
Edelleen täytyy ihmetellä miten mun jälkikasvusta on voinut tulla tuollainen kunnon nuori mies. Eipä mulla siinä tosin paljoa ole ollut tekemistä, nostan virtuaalisen hatun joka tapauksessa.

Nyt himaa kohden, hyvillä fiiliksillä. Elämä onneksi näyttää sen parhaimman puolen aina välillä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Melko hassu olo. Tuli torkuttua melkein puoli seiskasta tänne saakka. Voipi olla ettei nukuta nyt yöllä.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvä fiilis. On ollut jo muutaman päivän. Uusista mukavista asioista, saa hyvää mieltä.
Tuo pitkittynyt flunssa on vaivannut. Se on rajanut liikuntaa, kun on kehoa jokapuolelta särkenyt ja ollut tukoinen ja väsy olo. Univelkani kuittasin viimeyönä pois. En muista milloin viimeksi olisin nukkunut 12h. Edes univelkaisena.
Jotain mukavaa pitänee keksiä illaksi, niin fiilis säilyy hyvänä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei korkeella. Luvannu lähtee rouvan kanssa yksiin tupareihin. Klassikkokin tulsi Telialta tunnin päästä. Vittu, kyllä se vanheneminen vaan vaatii veronsa kun ilmasenviinanpileet ei vois vähempää kiinnostaa. No, empä oo tätä tuparipariskuntaa nähnyt edes pariin vuoteen enkä tunne varmaan ketään keitä sinne tulee. Vetäsin mialummin kalsarikännit ja kattelen peliä.

Pienen pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen että pieni aviokärhämä ei vois vähempää surettaa. Aionkin sanoa että meneppä vaimo itte vaan. Kalja viä niin sanon.
No arvaatteko sanoinko. E. Nyt on paha olo, otan muutaman loivarin ja murjotan, Voiko kovempaa jätkää olla?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nyt kyllä alkoi kiinnostamaan, että mistä kyse...
Minun naisihminen on 181-senttinen kaunis punttisalidaami. Painoa en ole kysynyt, miksiköhän?
Minkä vuoksi meidän kaulin on verinen ja minä nukun terassilla? Edellä mainitussa tyttöjen illassa joi 0,75 litraa Koskenkorvaa. En kaljanjuojana pystyisi samaan, tuskin sinäkään?
Silti… maailman söpöin nainen. *väräjävä huokaus*

Lisäedit: Minun pikkusisko on 183 senttinen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Minun naisihminen on 181-senttinen kaunis punttisalidaami. Painoa en ole kysynyt, miksiköhän?
Minkä vuoksi meidän kaulin oin verinen ja minä nukun terassilla? Edellä mainitussa tyttöjen illassa joi 0,75 litraa Koskenkorvaa. En kaljanjuojana pystyisi samaan, tuskin sinäkään?
Silti… maailman kaunein nainen. *väräjävä huokaus*
Vai että sillä lailla. Heti ensiksi täytyy todeta, että itse tällasena n.170cm pätkänä ei ole pahemmin tarvinnut kiinnostua tuon pituisista daameista. No oli mulla lukiossa eräs ihastus, joka oli varmaan lähemmäs 10-15 senttiä minua pidempi, mutta hän oli kyllä niin valoisa persoona, että ihastuin luonteeseen enkä niinkään olisi pitänyt meidän kokoeroa ylitsepääsemättömänä ongelmana, mikäli olisin tuolloin ollut kypsä rakastumaan (en kyllä ollut oikeastaan vielä lähelläkään henkistä kypsyyttä joten se siitä).

Lisäksi täytyypä vielä sanoa, että mulle liian lihaksikkaat naiset on aika iso turn-off. Muotoja olen aina arvostanut ja sanoisin että nainen saa olla mieluummin vähän chubby kuin liian maskuliininen. Vahvat, itsetietoiset mutta myös vahvasti femiiniset naiset ovat mun makuun.

Ai niin, eihän me oltukaan naisasia-ketjussa. No kuitenkin, myönnän että olet oikeassa; en todellakaan kittaisi tuollaista määrää kirkasta viinaa illassa, saati varmaankaan edes vuodessa. Itsekin kun kallistun alkoholimakumieltymyksissäni enemmän olueen, siideriin ja jekkubatteryyn. Ja nimenomaan en harjoita lainkaan humalanhakuista juomista, mulle se ei ole mielekästä. Kun juon, haluan vain pitää hauskaa ystävien seurassa mutta en kuitenkaan yritä tietoisesti hakeutua sellaiseen tilaan, jossa seuraavana aamuna en muista mitään edellisyöstä ja päätä jomottaa.

Mutta en sitten tiiä mitä sun saappaissa tekisin? Ehkä koittaisin puhua naiselle kuitenkaan heittämättä suoria epäilyksiä tai syytöksiä mistään. Sellainen normaali pariskunnan välinen keskustelusessio saattaisi olla ehkä paikallaan, jos nää asiat vaivaa sun mieltäs.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erittäin hyvä fiilis, koska heräsin hyvien yöunien jäljiltä täysin kivuttomana, joka on kohdallani perin harvinaista. Tätä kirjoittaessa olen ollut joku nelisen tuntia hereillä ja kivuttomuus vain jatkuu. Normaalisti tässä vaiheessa päivää olisi jo joutunut ottamaan opioidin tai parikin. Kivuttomuuden syyksi en keksi muuta kuin keskimääräistä laadukkaammat yöunet, mutta en toisaalta sitä syytä tohdi edes sen kummemmin miettiä. Ihan sama miksi on, kunhan on.

Jospa tiputtelisi iltapäiväkaffet ja ottaisi pari matsiä änäriä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Minun naisihminen on 181-senttinen kaunis punttisalidaami. Painoa en ole kysynyt, miksiköhän?
Minkä vuoksi meidän kaulin on verinen ja minä nukun terassilla? Edellä mainitussa tyttöjen illassa joi 0,75 litraa Koskenkorvaa. En kaljanjuojana pystyisi samaan, tuskin sinäkään?
Silti… maailman söpöin nainen. *väräjävä huokaus*

Lisäedit: Minun pikkusisko on 183 senttinen.
Isosiskoilla on enemmän kokemusta ja näkemystä näissäkin seikoissa?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olin joskus Tamperella lentopalloturnauksessa. Latvialainen söpönainen oli liki kaksimetrinen. Mittasimme aamulla peniksni mitan: olen pieni mies.
Tampereella on vahvat perinteet ulkomaisista lentopalloilijoista ja mulkun heiluttelusta aamuyön tunteina.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Tampereella on vahvat perinteet ulkomaisista lentopalloilijoista ja mulkun heiluttelusta aamuyön tunteina.
Väitän että edellinen uutiskynnyksen ylittänyt tapahtuma ko. palloilulajin edustajien toimesta oli jos ei oikeusmurha, niin pahanlainen väärinkäsitys. Passari(?) sekoitti pohjoismaiset kielet keskenään ilmoittaessaan daamille osallistujien lukumäärän: sex, johon suostumus tuli...
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ihan jees itseasiassa. Pääsin töistä, tulin baariin siiderilasilliselle ja seuraavan kerran töihin vasta sunnuntaina!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös