Mainos

Mikä eläin olisit?

• 3 228
  • 52

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Okei, satuin yöllä näkemään ihan ihme unta, jossa vilisi eläimiä. Siitä sitten heräsi kiinnostus mitä eläimiä Jatkoaikalaiset olisivat, jos saisivat itse päättää. Vähän perusteluitakin kehiin.

Itse olisin luonteeni puolesta jääkarhu, koska kaikki mitä niistä olen kuullut on tullut piirretyistä: ne ovat laiskoja. Mutta tietoni ovatkin vajaat. Mutta mieluiten olisin valkoinen kyyhky ja syy tähän on, että saisin lentää pois.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Jos vielä siitosori saisi paukuttaa oikeaa lihaaa, ilman muuta se. Taitaa vain sekin höylätä puupenkkiä..

Myös sikana oleminen ei ole paha homma, niiden orgasmi kun kestää tunnin..

Sanotaan notta paholaisrausku. Se on vaikuttavan näköinen elikko.

K

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mää oisin ilman muuta fretti. Peloton, söpö, rajaton uteliaisuus ja saisi nukkua joka päivä 20 tuntia.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Kaiser Soze
Myös sikana oleminen ei ole paha homma, niiden orgasmi kun kestää tunnin..
Viittaatko tällä erääseen C5-katsomoon ja tuo tunti on tehokasta peliaikaa? Selittäisi paljon.

Itse olisin vyötiäinen.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Unelma
Mutta mieluiten olisin valkoinen kyyhky ja syy tähän on, että saisin lentää pois.
Kyyhkypä hyvinkin, mutta itse olisin mieluiten sepelvaltimokyyhky, kavereiden kesken ihan pulssipulu vaan.

Lentäähän nuo eivät näytä osaavan sen paremmin kuin minäkään, mutta suunnattomasti kiehtoo ajatus, että päättömän toikkaroinnin ohella tarvitsisi ajatella vain ja ainoastaan ruokaa.

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Määpä oisin kepappi! Vois syödä herkutella ittellänsä, eikä nälkä pääsis yllättään. Vähän vaan ois paha, ku söis ittensä loppuun!

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onko tämä ketju taas jotain nallevittuilua mulle?

Luulin että olen siltä asialta jo rauhassa...

Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Tesla, ainakaan isoisoisoisäsi ei ollut :), mutta laiskiainen on suht nerokas otus, muistaakseni on valveilla parisen tuntia vuorokaudessa.

Itse olisin.....
a) Jaguaari
b) Lumileopardi
c) Puuleopardi
d) Keisarikotka tms. siisti
e) Lohikäärme, värisävy miel.kullan ja hopean väristä

Vähiten ehkä haluaisin olla kärpänen. Kaikki vihaavat sua (paitsi linnut jotka yrittävät syödä sut), elää todella lyhyen elämän ja syö paskaa koko ajan.

Ja eikun odottelemaan seuraavan elämän alkua!

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse olisin ehdottomasti sellainen saatanan laiska kollikissa, joka makaa 11kk vuodessa ja lopun aikaa on liesussa.

Entisessä elämässäni olin nimittäin kissa ja se oli sen verran mukavaa, että kun taas synnyn seuraavan kerran, voisin jatkaa ilman muuta em. tiellä.

Kissat ovat muutenkin paljon fiksumpia eläimiä, kuin esimerkiksi koirat. Koirat ovat aivottoman orjallisia ja nuolevat isäntänsä / emäntänsä pahaltahaisevia jalkoja. Ruokailutavat ja ulostamistoiminta on brutaalia ja kaikenlisäksi ne haisevat pahalle.

Kissat ovat siistejä, eivät haise, hankkivat itse (luonnonhelmassa) ruokansa, omaavat oman tahdon ja peittävät itse paskansa.

Kaikenlisäksi kissa menee pienempään tilaan, eikä se ole nuolemassa köyrivien ihmisten palleja.

Täältä tähän

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Määritelläänkö ihminen eläimeksi? Jotkut mokomat kun niin väittävät. Jos vastaus on myönteinen, valitsisin ihmisenä olon; suhteellisen pitkä ikä ja paljon kaikenlaista kivaa puuhasteltavaa riittää. Tosin torahampaat saisivat olla hiukan pidemmät, eikä lentotaitokaan olisi pahitteeksi. Hei, mutta lepakoillahan on kokoon nähden melko kookkaat torahampaat ja lisäksi ne osaavat lentää. Karting-autoilla ne eivät kuitenkaan osaa ajaa, eikä paintballkaan taida olla kovin hyvin hallussa kyseisillä otuksilla, joten olen edelleen ihminen.

Jos leikitään tylsää ja jätetään ihminen vaihtoehdoista pois, saattaisin haluta olla urosleijona. Eukot kantavat ruuan eteen ja hoitavat kaikki käytännön asiat, mutta silti sitä urosta kumartavat kaikki. Loistavaa! Lisäksi niillä on ihan komea letti.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ehdottomasti punkin ja satiaisen risteytys.

Jököttäisin heinän kärjessä odotellen että Viivi Avellan kulkee ohi minihameessa. Sitten vaan hyvin tähdätty hyppy...

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Predator
Ehdottomasti punkin ja satiaisen risteytys.

Jököttäisin heinän kärjessä odotellen että Viivi Avellan kulkee ohi minihameessa. Sitten vaan hyvin tähdätty hyppy...

Punkeilla ja satiaisilla on vähän heikonlainen hyppäyskyky. Kirppu olisi paljon parempi valinta.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olenhan horoskoopissakin leijona, niin miksi en sitten myös eläimenä? Eli olisin myös tuo Sampion mainitsema urosleijona. Muijat (eli naarasleijonat) hoitavat metsästyksen ja tuovat pöperöä nenän eteen. Itse vain möllöttelisin varjossa ja nauttisin lauman suunnatonta arvostusta tekemättä mitään. Välillä sitten kävisin sutaisemassa jotain lauman naaraista ja jatkaisisin möllöttämistä. Plussaa myöskin muhkeasta takatukasta...

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti punaiset_lasit
Olenhan horoskoopissakin leijona, niin miksi en sitten myös eläimenä? Eli olisin myös tuo Sampion mainitsema urosleijona. Muijat (eli naarasleijonat) hoitavat metsästyksen ja tuovat pöperöä nenän eteen. Itse vain möllöttelisin varjossa ja nauttisin lauman suunnatonta arvostusta tekemättä mitään. Välillä sitten kävisin sutaisemassa jotain lauman naaraista ja jatkaisisin möllöttämistä. Plussaa myöskin muhkeasta takatukasta...

Jonkun verran kuntoilua täytyisi sinunkin harrastaa. Tämä onnellinen olotila voisi vaarantua, jos joku nuorempi ja vahvempi uros ilmaantuisi samalle reviirille..

Itse olisin mielelläni bonobo. Kyseinen simpanssilaji on on seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja ne purkavat agressioitaan mukavilla pikkupanoilla tappeluiden sijaan. Lajin biseksuaalisuus voisi hieman arveluttaa.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Realcowboy
Punkeilla ja satiaisilla on vähän heikonlainen hyppäyskyky. Kirppu olisi paljon parempi valinta.

Nii mutku mä olisinkin treenattu satiainen. Sellainen, joka menee kevyesti yli viisi metriä ilman seivästä.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Realcowboy
Jonkun verran kuntoilua täytyisi sinunkin harrastaa. Tämä onnellinen olotila voisi vaarantua, jos joku nuorempi ja vahvempi uros ilmaantuisi samalle reviirille..

Asia hoidossa. Nimeni olisi toki Pentti (jo muhkean takafledan takia) ja Penttiähän ei tunnetusti tönitä... Kaikki on siis tarkoin harkittua.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tästä ei ole pienintäkään epäselvyyttä!

Minä olisin kettu.

Eikä minulla ole sitten mitään Lukko sympatioita liiemmin olemassa.

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Kani! Totta kai.....SÖISIN JA NAISIN!!!!!!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ursus Arctos.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
krääkkäkää

Itse olisin muuttohaukka tai rikisorsa.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mikä eläin olisin?

Jos nyt jätetään ihminen tämän tarkastelun ulkopuolelle, tuossa tapauksessa katseeni suuntautuisi avomerelle. Jo pitkään minua ovat kiehtoneet merten nisäkkäät, niistä erityisenä kiinnostuksen kohteena on eräs älykkäimmistä merinisäkkäistä, nimittäin miekkavalas (Orcinus orca) - jollainen mielusti olisin.

Sen ulkoisessa olemuksessa on sellaista uljautta ja voimaa mikä minua kiehtoo. Jotain niiden voimasta ja tehokkuudesta kertoo myös se ettei niillä ei juurikaan (ihmistä lukuunottamatta) ole luonnollisia vihollisia.

http://www.vanaqua.org/education/aquafacts/killerwhales.html

Sivustolta löytyy myös kunnollisia kuvia tästä merten uljaasta nisäkkäästä.

vlad.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy