Miinaharavan enkka?

• 2 154
  • 16

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Ässät, KPL, Kiovan Dynamo
Tätä olen usein halunnut kysyä: Windowsin kylkiäisenä tulevaa miinaharavapeliä ovat monet varmasti pelanneet, mutta eivät yleensä halua sitä myöntää eivätkä keskustella asiasta.

Itse olen sen taitajana omasta mielestäni korkeintaan keskitasoa (expert -tason eli 99 miinan kentän ennätys on 155 sekuntia).

Vaimo kuitenkin tuntuisi olevan ko. pelissä meikäläiseen verrattuna toiselta planeetalta, ennätys expert -tasolla 106 sekuntia. Miten on, minkälaisia tuloksia Jatkoajan peliekspertit ovat saavuttaneet, vai eikö täälläkään kukaan kehtaa myöntää Miinaharavaa pelanneensa?

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahasti olen jäänyt koukkuun viime aikoina. Tosin en varmaan kertaakaan ole päässyt edes alle 200:n expert-tasolla. Työkaveri on paukuttanut 136. Helpoin taso on mennyt mulla 10 sekuntiin.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Ennätyksiä en aivan tarkkaan muista, sillä olen joskus tuhonnut ne.

Helpolla tasolla ennätys on 7 sekuntia.

Paras suoritus on kuitenkin 24x30-kentän läpivetäminen 200 miinalla.

Maestro

Jäsen
Helpoimmalla tasolla paras tulokseni koskaan on seitsemän sekuntia.

Keskitasolla aikaa on vauhdikkaimmillaan vierähtänyt 41 s.

Vaativan ennätys on 153 sekuntia.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Helpoimman tason ennätys taisi armeijassa olla se sama 7 sekuntia, muita en edes muista. Vaativa taisi vierähtää johonkin kolmeen, neljään minuuttiin.

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Osoitus lukio-opiskelun hyödyllisyydestä:

Helppo - 4 sekuntia
Keskitaso - 26 sekuntia
Vaativa - 78 sekuntia

Sen verran addiktiivista räpellystä että oli parempi poistaa koko leikki koneelta.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
9 sek.
49 sek.
135 sek.

Siinä helpoimmalla ei vaan nopeus riitä tota parempaan. Minkäslaiset viritykset teillä oikein hiirissä on?
Nykyisin pelailen kylläkin töissä lähinnä vapaakenttää. Siihenkin voi näemmä addiktoitua. Selvitysprossa aika lähellä viittäkymmentä, kiitos ensimmäisille kolmellekymmenelle pelille, joiden aikana en tajunnut edes pelin juonta...

jone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aaargh!!

Huomasin just, ettei mun koneessa ole miinaharavaa, eikä mitään muitakaan windows-pelejä. Eikö Win98 SE -version mukana tulekaan miinaharavaa, vai pitäisiköhän se asentaa erikseen? Nyt etsimään jostain miinaharavaa...

Siitä on niin kauan, kun pelasin miinaharavaa, etten muista ennätyksiä enää.

Edit: No sieltä asennuslevykkeeltähän ne pelit sitten löytyivät, kun viitsi vaan katsoa.

Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti Espoon Siniset
Ennätyksiä en aivan tarkkaan muista, sillä olen joskus tuhonnut ne.

Helpolla tasolla ennätys on 7 sekuntia.

Paras suoritus on kuitenkin 24x30-kentän läpivetäminen 200 miinalla.

Kas sinäkin olet ottanut tuon 24x30/200miinaa -projektin. Mä aikoinaan tulin kokeilleeksi sitä ja siitä tuli sittemmin pakkomielle. Kun vielä monta kertaa oli lähellä päästä läpi, halusi aina vaan yrittää uudestaan ja uudestaan. Lopulta se sitten menikin. :-)

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
kummallista

6, 27 ja (nyt-en-kyllä-ole-aivan-varma-kun-kone-on-kotomaassa) 118. Ja perkeleen pitkään on peliä pelattu. Jokainen nopeampi on kyllä !#½¤% androidi! Paras tulos syntyy siinä pienessä transsissa, joku 80-luvun syntsapul-pul-pulputus (Durad Duranin Rio ja Human Leaguen Dare ovat olleet ansiokkaina mentoreina) taustalla ja täydellinen keskittyminen.
Tosin vähään aikaan ei ole raivaaminen maistunut. Vapaakenttä sen sijaan on kuin huume! Mutta sitäkään ei voi pelata millään "väärällä tavalla" vaan järjestys se on oltava. Ekaan yläruutuun pata, sitten hertta, risti ja vikaksi ruutu. Ja siten että viimeinen siirto ns. tyhjentää pajatson, eli kentällä on mahdollisimman paljon kortteja. Paras on ollut kun yläkulmassa on ollut kolme ässää ja yksi kakkonen ja sitten on klikkauksen ansiosta rullannut mahdollisimman moni kortti paikalleen. Aijaijaijaijai...
Hulluahan se on, mutta näin se on nähtävä.

Sellaisia muita pelejä en sitten pelaa lainkaan. Windowsin peruspelien lisäksi se ainoa muu oikea on Tetris. Sen pelaamisesta on tosin jo vuosikausia. Herään vieläkin joskus unesta kun erilaisia palkkeja alkaa putoilla liian nopeasti. Pahinta oli addiktion ollessa kiivaimmillaan, kun kirjaa lukiessa palkkeja piti sijoittaa kirjan sivuilla olevien tekstirivien väliin... Huh huh!

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Ässät, KPL, Kiovan Dynamo
Hertta

Kai se sitten on Hertta-pelikin tässä mainittava. Siinäkään ei tietenkään riitä pelkkä voitto vaan voitto siten, että itse jää nollaan pisteeseen. Tämä on minulta onnistunut yhden kerran.

Olen nimennyt ne muut 3 pelaajaa: Hentunen-Kapanen-Pärssinen. Tekee pelaamisesta jotenkin kotoisempaa..

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Re: Hertta

Viestin lähetti finnjewel
Kai se sitten on Hertta-pelikin tässä mainittava. Siinäkään ei tietenkään riitä pelkkä voitto vaan voitto siten, että itse jää nollaan pisteeseen. Tämä on minulta onnistunut yhden kerran.

Puhtaimmillaan voiton tunne on tottakai 0-104-104-104 -tilanteessa. Suunnilleen viiteen kertaan olen vetänyt lumierät.

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
...

7-34-114 sekuntia. Vanha pioneeritausta näkyy selvästi. ;)

Ennätykseni näyttivät olevan viime vuosisadan puolella tehtyjä. Pitkään aikaan en ole "uskaltanut" enää pommeja purkaa, sillä heti ensimmäisen kerran jälkeen päivittäinen ajankäyttö saattaisi pahasti vääristyä.

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
3 sekuntia helppo.Pistin listalle erään tunnetun henkilön nimen ja tyhmä kaverini ihmetteli,että kuinka se on käynyt koneellani pelaamassa ja vielä niin hyvin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy