Miika Roine HIFK:hon

• 12 391
  • 90

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liiton sivuilta varmistus.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Kapteeni luonne ja joukkuepelaaja jo junnuissa, itse olen seurannut Roinetta noin C-junnuikäisestä saakka. Nuorissa oli Palveen tutkapari ja teki isoa tulosta.

Aikuissa ei ole koskaan ollut varsinainen pistenikkari, mutta toimittaa varmaa peliä kumpaankin suuntaa ja osaa myös antaa tukea kärjelle pisteiden muodossa. Kapteeniominaisuudet mukaan, niin helvetin iso pelaaja saattaa olla IFKlle keväällä.

Mielenkiintoinen hankinta ja uskon, että ottaa ison roolin joukkueesta, että kannattajien sydämistä. Hienoa hankinta tyhjentävästä Pelicansista.

Jakas Lusek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antti Tyrväinen
Onnittelut Roistosta! Joutu viimeisen 1.5-2 kauden aikana meidän palstalaisten sylkykupiksi, mutta silti todella luotettava av-pelaaja ja nimenomaan johtaja. Vaikka liike onkin jo hidastunut ja ikää alkaa olemaan (eli hyvin teidän näkönen vahvistus) niin kyllä Roistoa ikävä tulee. Kaksi kautta putkeen kapteenina finaaleihin ei ole sattumaa.

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Kapteeni luonne ja joukkuepelaaja jo junnuissa, itse olen seurannut Roinetta noin C-junnuikäisestä saakka. Nuorissa oli Palveen tutkapari ja teki isoa tulosta.

Aikuissa ei ole koskaan ollut varsinainen pistenikkari, mutta toimittaa varmaa peliä kumpaankin suuntaa ja osaa myös antaa tukea kärjelle pisteiden muodossa. Kapteeniominaisuudet mukaan, niin helvetin iso pelaaja saattaa olla IFKlle keväällä.

Mielenkiintoinen hankinta ja uskon, että ottaa ison roolin joukkueesta, että kannattajien sydämistä. Hienoa hankinta tyhjentävästä Pelicansista.
Saatte todella luotettavan ja isolla sydämellä pelaavan pelaajan. Jostain käsittämättömästä syystä on toiminut somessa ja jatkoajassa lähinnä sylkykuppina tällä kaudella.

Todellisuudessa Roine on nelosen laidassa ja alivoimalla ollut tasaisimpia suorittajia ja ainoita jotka on ollut tasollaan koko kauden. Bonarina vielä ylivoimalla maalineduspelaajana painanut siinä määrin arvokasta työtä, että on maskipelaajana vaikuttanut eniten maalien syntyihin meidän pelaajista.

Ei ole jalkanopea, eikä näyttävä pelaaja. Mutta on viimeisen päälle joukkueen miehiä. Selkä ei suoristu koskaan. Syö kiekkoja ja tekee pyyteetöntä, likaista ja näkymätöntä työtä.

JeTTrue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU
Mahtuu meidän kokoonpanoon ihan minä päivänä tahansa. Maalivahtia jäi tämä kausi kaipaamaan.

Roineesta aina jäänyt erittäin hyvä kuva ja 8 viimeistä kautta vetänyt kapteenistossa.

Annetaan se perinteinen kymmenen peliä.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä kai se Roine maalillakin voi olla, jos Taponen lainaa syndejä. Einari Luhangasta on itsellä yhtä vähän mielikuvia kuin teillä tuntuu olevan Roineesta. Siinä mielessä vähän hmv-vaihto.

Itse asiassa aika harvinaisia nämä vaihdot. Ehkä tässä mentiin nykyinen loukkaantumistilanne edellä. Eikö teillä ole ylimääräisiä veskareita? Tason ei tarvitse olla kovin korkea. Jos torjuu yli 85 % laukauksista niin on jo vahvistus meille.

Gabrieli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Newcastle, Chiefs
jotenki tästä tuli sellanen kutina, että Jasua ei päästetä jäälle tällä kaudella. Okei, Roine enemmän laituri mutta pystyy hoitaa 4 kentän sentterinkin varmasti ja alivoimalla liigaan erittäin hyvä.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Itse asiassa aika harvinaisia nämä vaihdot. Ehkä tässä mentiin nykyinen loukkaantumistilanne edellä. Eikö teillä ole ylimääräisiä veskareita? Tason ei tarvitse olla kovin korkea. Jos torjuu yli 85 % laukauksista niin on jo vahvistus meille.
Ei oikein ole enää. Pari kuukautta pidettiin kolmea, ennen kuin yksi lähti Norjaan.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tervetuloa Stadiin roisto! Mukava lukea lahelaisten arvioita hänestä. Odotan innolla hänestä luotettavaa Bottom6-pelaajaa. Jospa, saisi vähennettyä Härkä-Pakarisen av-vastuuta.

Tänäänkin Bottom6-osastosta 4/6 aivan väärässä sarjassa (Hartikainen, Karjalainen) ja väärässä roolissa (Manninen, Luhanka), joten Roine tuo akuuttia apua tähän.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Varmasti ihan jees haku 3-4 kenttiin. Ihan Åstenin varassa ollu tähän asti siellä vääntövoima, joten uskon Roineen tulevan tarpeeseen. Hartikainen ja Karjalainen kun ei Liigatasoa taida olla. Noiden työmoraalissa ei vikaa, mut vaatii napsun verran lajitaitoja lisää tälle tasolle.

Veskaria odotin to/pe/la...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy