Miika Lahti

  • 189 336
  • 474

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Joku kaipasi finaalin otteluketjussa Björniseltä kaatuvaa maalia. Siihen ei pensselisetä sentään kyennyt, mutta uskon, että Miika Lahti on ylpeä tuosta kaatuvasta aloituksesta, jolla Björninen pelasi kymmenen sekuntia pois kellosta varmistaen mestaruuden.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Keskiviikkona olis Gladiators hockey team jäällä ja pelaavat pleijareita. Nyt kaikki Ramboa katsomaan ja kannustamaan Näyttäs vielä olevan tarjous, että kaksi yhden hinnalla sisään. Tässähän vois olla se kuuluisa fanimatka, Rami keppi mukaan

Kerrotko vielä että missä jäällä tämä matsi on? Gladiators ei ole tuttu.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
AISAATANA! Olispa hienoa päästä vuosien tauon jälkeen nykäisemään ramichantit tulille....vaan olen työreissulla vetelässä etelässä. No, onneksi jotain jengiä halliin on menossa!
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Gladiators on Laukaasta ja pelaa kotiottelunsa Peurungan jäähallissa.

Kun Laukaassa asuin niin seuran nimi oli LKP ja edarit kokoontuivat ulkopelien erätauolla röökille pukkarin eteen. Itse olin pikkupoikana makkara ja limpparipalkalla päivittämässä tulostaulua. Toista se on nykyään. Hieno englannin kielinen joukkueen nimi ja oikein jäähallissa pelataan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun Laukaassa asuin niin seuran nimi oli LKP ja edarit kokoontuivat ulkopelien erätauolla röökille pukkarin eteen. Itse olin pikkupoikana makkara ja limpparipalkalla päivittämässä tulostaulua. Toista se on nykyään. Hieno englannin kielinen joukkueen nimi ja oikein jäähallissa pelataan.
Jep, näin se oli silloinkin kun itse Laukaassa asuin. Ehdin tosin asumaan myös jäähallin alkuvuosien aikana ja olihan se hieno laitos etenkin silloin ihan uutena.

Voinko myös ylpeillä sillä, että pelasin LKP:n junnuissa? No tottakai voin.

En tiedä oikein tuosta Gladiators -nimestä. Jos se juontaa juurensa johonkin järkevään, niin sitten hyvä, mutta muuten tuntuu vähän muoviselta.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun Laukaassa asuin niin seuran nimi oli LKP ja edarit kokoontuivat ulkopelien erätauolla röökille pukkarin eteen. Itse olin pikkupoikana makkara ja limpparipalkalla päivittämässä tulostaulua. Toista se on nykyään. Hieno englannin kielinen joukkueen nimi ja oikein jäähallissa pelataan.
Hahaa! Itse olin tuohon aikaan toisinaan vierasjoukkueen mukana pelailemassa punakeltaisia vastaan. Joskus hävittiin, joskus voitettiin. Siihen aikaan se taisi olla tosin LKP-Hockey, eli suomeksi kai Laukaan Kiekko-Pojat Kiekko.

Voinko myös ylpeillä sillä, että pelasin LKP:n junnuissa? No tottakai voin.
Kyllä ja pitääkin!
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Jep, näin se oli silloinkin kun itse Laukaassa asuin. Ehdin tosin asumaan myös jäähallin alkuvuosien aikana ja olihan se hieno laitos etenkin silloin ihan uutena.

Voinko myös ylpeillä sillä, että pelasin LKP:n junnuissa? No tottakai voin.

Kuin myös, LKP:n junnumyllyn kasvatti ja myöhemmin pelannut muualla. Silti tuo F ja D-junnujen välinen aika oli sitä parasta kiekkoilua. Ties vaikka ollaan samassa jengissäkin väännetty :). .
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Hahaa! Itse olin tuohon aikaan toisinaan vierasjoukkueen mukana pelailemassa punakeltaisia vastaan. Joskus hävittiin, joskus voitettiin. Siihen aikaan se taisi olla tosin LKP-Hockey, eli suomeksi kai Laukaan Kiekko-Pojat Kiekko.


Kyllä ja pitääkin!

Muistan lapsena että noissa edarin peleissä oli kunnolla tunnetta ja ulosajoja ja ylilyöntejä tuli. Siinä on varmaan jollain vapaaehtoisella dumarilla ollut pelihuumori koetuksella kun saa paimentaa jätkiä. Joo LKP Hockey
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Itse mietin joskus LKP junnuissa pelaamista, mutta ajattelin et oon liian kääpiö jääkiekkoon. :D Yks mun lapsuudenkaveri eteeni LKP:stä JYPin junnuihin pelaamaan jos muistan oikein.

Kun Laukaassa asuin niin seuran nimi oli LKP ja edarit kokoontuivat ulkopelien erätauolla röökille pukkarin eteen. Itse olin pikkupoikana makkara ja limpparipalkalla päivittämässä tulostaulua. Toista se on nykyään. Hieno englannin kielinen joukkueen nimi ja oikein jäähallissa pelataan.

Ai hitto, muistan kun pelasivat siinä kämäsessä kaukalossa ala-asteen lähellä missä tuli käytyä liikkatunneilla pelaamassa. Nykyään siinä ei taida olla enää edes kaukaloa talvella.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai hitto, muistan kun pelasivat siinä kämäsessä kaukalossa ala-asteen lähellä missä tuli käytyä liikkatunneilla pelaamassa. Nykyään siinä ei taida olla enää edes kaukaloa talvella.
Pelasko ne joskus siinä kaukalossa, joka on/oli ala-asteen teknisen työn rakennuksen vieressä? Muistan vaan, että pelasivat siinä liikuntakentän ison jään viereisessä kaukalossa.

Tässähän tuntuu siltä, että puolet JYP-osion kavereista on joskus asunut Laukaassa. Mä luulin, että olin ainoa.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
En tiedä oikein tuosta Gladiators -nimestä. Jos se juontaa juurensa johonkin järkevään, niin sitten hyvä, mutta muuten tuntuu vähän muoviselta.
Ei kai Lahen Rami nyt missään Pelikaaneissa tai muussa vastaavassa ei-äijämäisessä joukkueessa voi pelata? Seura on selvästi nimetty Lahen Ramin mukaisesti, joku vaan näki tämän tilanteen jo aikapäiviä sitten ja seura oli valmiina odottamassa Ramia kotiin.
 

Baldrick

Jäsen
Arvostaisin, jos joku ottaisi tehtäväkseen koostaa pienen ottelukertomuksen ja kerätä tärkeimmän Ramin suoritusta mittaavan tilaston.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän sanoin kuin JYP.n logo. Jos juontaisi juurensa johonkin järkevään niin olisi hyvä, muuten muovinen.
Kieltämättä, mutta ei se enää niin muoviselta tunnu, kun sitä brändiä on kypsytelty 25 vuotta.

Muutenkin logojen suhteen olen aika avoin, mutta nimi on se missä muovisuus herkästi häiritsee.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kieltämättä, mutta ei se enää niin muoviselta tunnu, kun sitä brändiä on kypsytelty 25 vuotta.

Muutenkin logojen suhteen olen aika avoin, mutta nimi on se missä muovisuus herkästi häiritsee.
Eipä tuo pelkkä JYP sen parempi ole, yhtä muovinen kuin logokin. JyP takaisin ja logoksi jotain järkevää.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Mestaruuden tuoneeseen voittomaaliin syöttöpiste!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös