Schimanski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Täähän on hyvä kampanja. Samoilla panostuksilla mukana. Kausikortti + gameworn.
IFK oma veikkaus.Itsekin kausarin ostan Morandin jatkolle. Toki valmentajan täytyy myös vaihtua.
Mikäli arvata täytyy, niin Morand löytynee ensi kaudella Lukosta, taikka Tapparasta. Lukkoa veikkaan pers tuntuman kautta. Tappara taasen on tykännyt viime aikoina näistä SaiPassa läpi lyönneistä liukasjalkaisista ulkkareista a'la Morley& Halloran.
Onko Kärpät nykyisin muka ihan out? Joo, mutta kyllä itsekin uskon Tappara.IFK oma veikkaus.
Kärpäthän on ollut ihan out omilla mittareilla sen jälkeen, kun naarasivat meiltä kerralla Glennin, Spangin ja Davisin. Ehkä hekin oppivat tuosta sen verran, etteivät Lappeessa pelaavien ulkomaalaisten perään juuri kysele. Kunyk toki kelpasi hämeessä käynnin jälkeen.Onko Kärpät nykyisin muka ihan out?
Olisin halunnut olla tyytyväinen. Saatana.Riittävän viisaista kaupunginvaltuutetuista. Areena keskustaan ja eteenpäin.
Syntymäkotini on Standerskjöldinkadulla ja 4-vuotiaana muutimme hallin toiselle puolelle Alakylälle. Isäni vei minua peleihin luultavasti paljon ennen kuin muistikuvani edes alkavat. Kannatus ei jää ikinä sarjatasosta riippumatta.Liigassa pysyminen. Tyhjennysmyynnit ei ole enää vaihtoehto ja jos SaiPa putoaa tästä sarjasta jää se varmaan omalta osalta kannatus sitten siihen. Mestis ei vaan kiinnosta paskan vertaa. Toki jätän vielä vaihtoehdon auki että alkaa kiinnostaa jos SaiPa on siellä.
Kylmiä väreitä tuli kyllä kirjoittaessa tätä. Täysin realismia.
Itse olen kokenut ehkä suurimmat tunnereaktioni liigasta tippumisen ja nousun myötä. Toki tuossa teini ikäisyyden herkkyyden vaiheessa tunteet oli suuremmat, kuin nyt setä miehenä. Liiga nousua edeltävän kauden karsinta ottelut Ilvestä vastaan vituttavat vieläkin.Liigassa pysyminen. Tyhjennysmyynnit ei ole enää vaihtoehto ja jos SaiPa putoaa tästä sarjasta jää se varmaan omalta osalta kannatus sitten siihen. Mestis ei vaan kiinnosta paskan vertaa. Toki jätän vielä vaihtoehdon auki että alkaa kiinnostaa jos SaiPa on siellä.
Kylmiä väreitä tuli kyllä kirjoittaessa tätä. Täysin realismia.
Siinä on vaan se ongelma, että seura menee käytännössä konkurssiin jos Mestikseen tippuu. Ei nykyisillä velkamäärillä ole mahdollisuutta pelata Mestistä, enkä usko että kellään muulla Mestiksessä on riittävää rahallista taustatukea Liiganousuun kuin Jokereilla.Itse olen kokenut ehkä suurimmat tunnereaktioni liigasta tippumisen ja nousun myötä. Toki tuossa teini ikäisyyden herkkyyden vaiheessa tunteet oli suuremmat, kuin nyt setä miehenä. Liiga nousua edeltävän kauden karsinta ottelut Ilvestä vastaan vituttavat vieläkin.
Ei miulla ainakaan SaiPan kannattaminen aikoinaan vähentynyt yhtään sarjaportaan vaihtumisen myötä. Ehkä jopa päinvastoin. Nälkä oli kova päästä takaisin. Toki ajat ovat nykyisin ihan muuta, ja takaisin isojen poikien leikkeihin pääsyyn on paljon vaikeampaa.
Game 7. JYPiä vastaan on toki omassa luokassaan tunnekuohujen suhteen.
Saahan tuosta nykyään 2,2 miljoona jos tippuu (tai luopuu sarjapaikasta). Eli ei enää automaattinen konkurssi, vaikka toki nousu voi ollakin mahdotonta sen jälkeen.Siinä on vaan se ongelma, että seura menee käytännössä konkurssiin jos Mestikseen tippuu. Ei nykyisillä velkamäärillä ole mahdollisuutta pelata Mestistä, enkä usko että kellään muulla Mestiksessä on riittävää rahallista taustatukea Liiganousuun kuin Jokereilla.
Siinä on vaan se, että sen saman 2.2 M€ vähintään tarvitsisi jälleen jos haluaisi takaisin. Vaikka SaiPa pystyisi tuolla rahalla velkoja kuittaamaan, niin nousukykyiseen joukkueeseen ja osakkeeseen tarvitsisi luokkaa 3+ M€ panostaa yhtenä kautena.Saahan tuosta nykyään 2,2 miljoona jos tippuu (tai luopuu sarjapaikasta). Eli ei enää automaattinen konkurssi, vaikka toki nousu voi ollakin mahdotonta sen jälkeen.