Mietteitä Jokereiden nykytilasta

  • 27 723
  • 243

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Kyseisestä IS:n jutusta selviää

Viestin lähetti flintstone
Hjallis siis toteaa

Yeah, right.
Futisforumin futiskuvia osastolta pystyi lukemaan herran ja lausuntojensa todellisen arvon, sekä kuvainnollisesti oikeat seuraukset niistä. Valitettavasti forum on nyt tänään sitten suljettu - todennäköisesti juuri noiden kuvien vuoksi.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mike:

Pallo tuli omaan maaliin, mutta joukkueesi on jälleen hengissä. Ja Hjallis on lähtöruudussa FC taas tukevasti hyppysissä. Ketä seuraavaksi aletaan kannattamaan Hjallis ?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Mielenkiintoinen tilanne. Palloliiton liittohallitus ei antanutkaan päätösvaltaansa pois, vaan käytti sitä itse. FC Jokerit ei kuitenkaan jatka Veikkausliigassa, se on varma asia.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harmi juttu tuo futis. Ei kuitenkaan tunnu missään, Tie Domi uhosi urheiluruudussa tulevansa Jokereihin pelaamaan. Hjallis, keskity nyt siihen, soita Domille ja sano tervetuloa !!!!
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti cobol
Mielenkiintoinen tilanne. Palloliiton liittohallitus ei antanutkaan päätösvaltaansa pois, vaan käytti sitä itse. FC Jokerit ei kuitenkaan jatka Veikkausliigassa, se on varma asia.
Saapa nähdä mitä tapahtuu, eiköhän HJK Akatemia pelaa sitten Veikkausliigassa ensi kauden ja seuraavan sitten divarissa. Eipä tule olemaan HJK:lla ongelmia maalieron kanssa, kun voittaa Akatemian vaikka 50-0 ja muita vastaan Akatemia häviää vain esim. 5-0. Erittäin järkevä päätös.

Eläköön pöllöliitto.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti hull16
eiköhän HJK Akatemia pelaa sitten Veikkausliigassa ensi kauden ja seuraavan sitten divarissa.

Ei ole olemassa mitään HJK Akatemiaa. Ei syntynyt -:) Ja vaikka syntyisikin jotain kautta vielä, samalta omistajalta pelaa vain yksi joukkue Veikkausliigaa.

Mutta kuten bozik totesi: kaikki voimat jääkiekkoon täksi kaudeksi ja siitä eteenpäin!
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti cobol
Ei ole olemassa mitään HJK Akatemiaa. Ei syntynyt -:) Ja vaikka syntyisikin jotain kautta vielä, samalta omistajalta pelaa vain yksi joukkue Veikkausliigaa.
Eihän pöllöliitto puuttunut millään tavalla HJK:n kahteen lisenssiin, jotka sillä tällä hetkellä on esisopimuksen seurauksena ja ainakin naisten puolella HJK on pelannut kahdella joukkueella pääsarjaa, että saapa nähdä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti hull16
Eihän pöllöliitto puuttunut millään tavalla HJK:n kahteen lisenssiin, jotka sillä tällä hetkellä on esisopimuksen seurauksena .

Ei ole HJK:lla kahta lisenssiä Veikkausliigaan. HJK:lla on pelkästään oma ja FC:n omistajilla sitten PK:n lisenssi. Luota tähän, H16.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti cobol
Ei ole HJK:lla kahta lisenssiä Veikkausliigaan.
Seuraava ehdotus on sitten, että HJK ottaa hoitaakseen FC Jokereiden toiminnan ensikaudeksi ja siirtää tarvittavat äijät sinne häviää kaikki pelit 100-0 paitsi klubille ja putoaa.
Hemmetti, jotenkin tämä pitää järjestää ;-)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti hull16
Seuraava ehdotus on sitten, että HJK ottaa hoitaakseen FC Jokereiden toiminnan ensikaudeksi ja siirtää tarvittavat äijät sinne häviää kaikki pelit 100-0 paitsi klubille ja putoaa.
Nou nou nou, nyt aletaan oikeasti pohtimaan aiemmin esittämääni ideaa, jossa myydään kaikille halukkaille peliaikaa veikkaus-liigassa. Funtsikaa nyt tällaista 120 kiloista keski-ikää lähestyvää äijää, joka saa paikallisessa baarissa sanoa ottavansa vain muutaman, koska huomenna on veikkausliigan matsi Klubia tai Hakaa vastaan. Kyllä mä ainakin olen jotakin valmis siitä maksamaan, että saan yrittää potkia jotakin futistähteä nilkkaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
HJK jatkaa kuten tähänkin asti eli pelaa Veikkausliigassa. FC Jokerit ei tule Veikkausliigassa tai muuallakaan jatkamaan, sen voi sanoa varmasti. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että FC Jokerit voi luopua Veikkausliigan lisenssistään (PK-35 nimissä), tehdä tarpeelliset muutokset omistajatahoissa, vaihtaa nimi ja anoa sitten paikkaa säädetyssä järjestyksessä joko I, II tai III divarista. Tai sitten kuopata koko seura pois ja ottaa takkiin kaikki se, mitä tulee. Parempi olisi kuitenkin ehkä kertarytinä kuin monivuotinen kitinä.

Edit:

tai sitten on toki olemassa sekin vaihtoehto, että HJK:n ja Jokereiden takana olevat suuromistajat pistävät Palloliiton yksinkertaisesti tavalla tai toisella ruotuun ja teetättävät siellä uuden päätöksen.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol pärkkeles, tarkoittaako tämä sitä, etten pääsekään tonnilla koettamaan pelaamista veikkausliigassa ? Kattokaa nyt kuitenkin urhis niin piristytte, lätkässä voitetaan MM.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti bozik
Nou nou nou, nyt aletaan oikeasti pohtimaan aiemmin esittämääni ideaa, jossa myydään kaikille halukkaille peliaikaa veikkaus-liigassa...
Hei loistava idea! Minä tulen heti mukaan ainakin yhteen peliin... saakohan kameran ottaa kentälle niin ei pääse peli unohtumaan ja siitä on sitten kiva kertoa keinu tuolissa lapsenlapsille ihan kuvien kera ;-)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti bozik
cobol pärkkeles, tarkoittaako tämä sitä, etten pääsekään tonnilla koettamaan pelaamista veikkausliigassa ?

Mä pahaa pelkään, että tällainen uhka leijuu nyt Ilmalassa -:) Mutta siitä viis, lauantaina kolkataan kärpäset ja maanantaina kanssa - siitä lähtee.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niinpä, mä uskon että meitä olisi ollut monta, jotka olisivat olleet valmiit maksamaan esim. tonnin siitä, että saa pelata yhden pelin. Ajattele nyt Hjallis, voiko olla huono diili jos pelaajat maksaa siitä, että saavat pelata. Julkisuutta ja ylilyöntejä tulee takuulla ja kiinnostus on taattu. Kohta voisi nostaa pelaamisen hinnaksi kaksi tonnia, rahantuloa ei voi estää.

Tähän järjestelyyn ei veikkaus-liigalle voi olla mitään nokan koputtamista. Jos meillä on liigapaikka ja ainakaan mulla ei ole voimassa olevaa sopimusta mihinkään muuhun seuraan, niin voinhan toki tehdä Jokerien kanssa sopimuksen, maksaa lisenssin ja "pelata".

Onneksi en ehtinyt ihan koko sukua kutsua avausotteluun. Nolo perua, jos en pääsekään kentälle.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti cobol
...tai sitten on toki olemassa sekin vaihtoehto, että HJK:n ja Jokereiden takana olevat suuromistajat pistävät Palloliiton yksinkertaisesti tavalla tai toisella ruotuun ja teetättävät siellä uuden päätöksen.
Teksti-TV:ssä Valden toteaa, ettei tiedä mitä tapahtuu jos FC Jokerit itse anoo paikkaa divariin.
Jos FC sen saa niin kauppahan voi sen jälkeen taas tehdä.

Jos kauppa menee kiville niin minun puolesta FC saisi kiusata liigaa ja fudista koko rahalla, sen verran kalliiksi se tulisi.

Minä en ainakaa mene mänttikuulapeliin suomessa enää ikinä, en edes ilmaiseksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti bozik
Ajattele nyt Hjallis, voiko olla huono diili jos pelaajat maksaa siitä, että saavat pelata. Julkisuutta ja ylilyöntejä tulee takuulla ja kiinnostus on taattu. Kohta voisi nostaa pelaamisen hinnaksi kaksi tonnia, rahantuloa ei voi estää.

Tähän järjestelyyn ei veikkaus-liigalle voi olla mitään nokan koputtamista. Jos meillä on liigapaikka ja ainakaan mulla ei ole voimassa olevaa sopimusta mihinkään muuhun seuraan, niin voinhan toki tehdä Jokerien kanssa sopimuksen, maksaa lisenssin ja "pelata".

Tämähän olisi loistava idea. Olishan se hienoa käydä hankkimassa ulosajo vaikka vetämällä suuren maailman tyyliin HJK:n Mika Kottilaa turpaan. Ja kyllähän tosta voisi tosiaan hieman maksaakin. Vielä hienonpaa tuo olisi kun se peli sattuisi osumaan vielä telkkaripeliksi niin kyllä olis takahikiän mummulla ihmeteltävää kun tällainen "Diego Armando Maradona" kentälle pyörisi.

No sitten asiaan, eli jännä nähdä miten tässä FC Jokerit - HJK Akatemia - HJK - palloliitto sopassa loppujen lopuksi käy. Jos se paikka siellä ykkösessä ei muuten onnistu niin "FC Jokerit" tai mikä sitten lieneekään voisi tiputtaa itsensä sitten pelaamalla. Ja bozikin idealla siinä saisi vähän kustannuksia laskettuakin.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Palloliiton ryhmässä, joka kaatoi HJK-FC Jokerit-projektin, istui P. Alaja. Hänen kaksoisveljensä E. Alaja on Allianssin puheenjohtaja. Olisiko voinut vaikuttaa??

Mikä olisi estänyt Palloliittoa hyväksymästä HJK-FC Jokerit-projektia ja nostaa sen lisäksi vielä GBK mukaan I-divariin?
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Jotenkin minusta tuntuu, että ainoat hävijät tässä koko showssa ovat pöllöliitto, GBK ja ikävä kyllä satamajätkät eli KTP.
Minä uskon, että tuo pöllöliiton typerä päätös ei pysäyä junaa. Aika näyttä ja onko tässä koko fudiskauden jännittävimmät hetket?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös