Mies! Kummassa lahkeessa pidät lerssiäsi?

  • 9 955
  • 46

Kummassa lahkeessa pidät lerssiäsi?

  • Oikeassa

    Ääniä: 14 7,9%
  • Vasemmassa

    Ääniä: 74 41,8%
  • Lerssini on niin lyhyt, ettei se yllä lahkeeseen

    Ääniä: 89 50,3%

  • Äänestäjiä
    177
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Näinä vaikeina jääkiekon pyhän koodin särkemisaikoina on tärkeää pystyä käsittelemään myös arkisia asioita, jotta elämä voisi jatkua.

Kummassa lahkeessa lepuutat lerssiäsi?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pidän sepalusta auki ja annan lerssin roikkua vapaana tuulettumassa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei kai sitä kukaan oikeassa puntissa pidä. Eli vasemmassa se lepää silloin harvoin kun lepäämään ehtii.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Puolta kannattaa aika ajoin vaihdella, muuten penis voi taittua toispuoleiseksi, tai pahimmassa tapauksessa jopa käyristyä.

Itse kysymykseen en voi vastata sillä nimimerkkiäni stalkataan, toivottavasti äänestys ei ollut julkinen. :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viimeksi äänestin KD:n ehdokasta, joten mulla on vetäytynyt sisään.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Eli tuosta voisi päätellä, että keskustalaiset kuuluu tuohon kolmannen vaihtoehdon piiriin? Selittäisikin monia asioita.

Itsehän olen vasuri.

Kuten myös.

Kepuleilla lienee katkarapu blackhorsen tiukasti tukemana suoraan ylöspäin. Vähentää kuulemma myös virtsankarkailun riskiä.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vasemmassa jalan sukassa. En oikein ikinä ole tätä kysymystä ymmärtänyt. Käytän ainakin itse sellaisia alushousuja, että ei mene kyllä kumpaankaan lahkeeseen. Ilmeisesti pieni nysäni sopii olla tuossa keskelläkin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itse kysymykseen en voi vastata sillä nimimerkkiäni stalkataan, toivottavasti äänestys ei ollut julkinen. :)

Ja tämä on totta! Itsekin olen jo suorastaan joutunut vainon kohteeksi. On se helvetti, kun ei saa rauhassa ihminen edes nimimerkin takaa rellestää.

Ja vasemmassa pitää herrasmiehet lerssiään.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olalla koska lahkeeseen ei mahdu. Tai mahtuisi jos silleen laittaisin reiden ympäri menemään pari kierrosta.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Juuu, kyllähän sitä valitettavasti joutui valitsemaan tuon kolmannen. Äiti on aina vakuuttanut ettei koolla ole väliä. Luotan häneen edelleen.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Vasemmassa

Yleensä viihtyy vasemmassa, mutta aina näin syksyisin, kesän virikkeiden innoittamana vaeltelee puntista toiseen keräten nöyhtää ja onkin par aikaa pesänrakennuspuuhissa. Joka vitun syksy.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki odottelee henkeään pidätellen, että milloin Vanha Len ratsastaa paikalle ja kertoo kumpaa lahjetta suosii.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jatkoaika on näköjään täynnä pienimunaisia ja vasureita. Vastasin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oikea puntti. Pippelini sojottaa aika ajoin hieman vasemmalle, joten olen jo parikymmentä vuotta pyrkinyt suoristamaan sitä.
Kun se alkaa sojottaa vasemmalle, ajattele pesäpalloa tai keskity suoritukseen. Ihan siis sen mukaan, mitä olet tuolloin tekemässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös