Mielenosoitus!

  • 14 484
  • 41
Tila
Viestiketju on suljettu.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Nimimerkiltä KiVi vaaditaan nyt organisointia! Missä tavataan, milloin, ja mitä tehdään! Ja mitä vastaan mieltä osoitetaan?

KiVi, jos sinut on vaimennettu, laita edes YV! Jos et pääse palstalle niin laita viesti jakelulistallemme mielenosoitusmuttaemmetiedamitavastaan@hotmale.fi
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Nimimerkiltä KiVi vaaditaan nyt organisointia! Missä tavataan, milloin, ja mitä tehdään! Ja mitä vastaan mieltä osoitetaan?

KiVi, jos sinut on vaimennettu, laita edes YV! Jos et pääse palstalle niin laita viesti jakelulistallemme mielenosoitusmuttaemmetiedamitavastaan@hotmale.fi
Paha porvari raapi juuri selkänahastani kahdeksan tuntia, eikä siltikään ole varaa kisalippuun. Kapinahenki elää.

Ketjuun osallistuneiden toiveiden perusteella näyttää aiheelliselta lainata teemaa jokerifanien nuoremmalta osastolta, ja lähteä liikkeelle "KAIKKEA VASTAAN" -banderollin kanssa. Minä haluaisin persetifoilla, onko muita innokkaita? Lisäksi kaivattaisiin Uleåborgirin panosta, jotta saataisiin lammas paikalle. Joku reipas nuori mies saa sitten luvan panna lammasta perseeseen Kummola-maski päässä. Sen jälkeen sytytetään ko. nuori mies palamaan ja huudetaan Kuuban vallankumouksen iskulauseita. Mielenosoitus suoritetaan lasipalatsin edessä maanantaina 14.5. kello 0700 alkaen, jotta kamerat ovat lähellä valmiina tallentamaan suuren hetken. Kysyttävää? Toimikaa!

***

Omat eväät mukaan.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kuka tekee banderollit? Eikös se suositeltu koko ole se 1 cm x 1 cm? Tästä ei kai uskalla poiketa, vaikka mielenosoitus onkin. Tekijä muistaa sitten varuilta käyttää paloturvallista materiaalia, parin millin pelti lienee paras.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mukana, voisiko joku kertoa miksi mieltä osoitetaan?

Ja viikonloppuna en voi olla myöhään, muita suunnitelmia jo tiedossa. Eli jos hesassa järjestetään, niin itselle sopisi lauantaina aikaväli 16.30-19.30.

Kannatetaan talon valtaamista, sekä Kummolaan kahliutumista. Mites Juti, Rillaako meille?
 

scholl

Jäsen
Voisiko Pekka Haaviston ja Osmo Soininvaaran kahlita Kummolaan? Eikös Koijärvi ole muutenkin jossain Tampereen kupeessa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Äh! Just tietty, ku mun pitäs lähtee Kajaaniin...

PS. Onks Kuubassa vallankumous?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihan vittuilun takia olis makeeta, jos jokaisessa banderollissa olis sen mitat tähän tyyliin. Ihan vaan vittuilun takia siis.
 

d2uce

Jäsen
Ihan vittuilun takia olis makeeta, jos jokaisessa banderollissa olis sen mitat tähän tyyliin. Ihan vaan vittuilun takia siis.

Olen nyt tilaamassa t-paitoja, johon on tuo kuvio painettuna. En tiedä saako tuota Spinal Tap videota siihen mitenkään mukaan, mutta selvittelen vielä!

Paidat on Fruit of the Loomin tämän kevään mallistosta. Ketkä kaikki on tilaamassa? Oishan se hienoa, että olisi sitten kaikilla yhtenäiset t-paidat!
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Paidat on Fruit of the Loomin tämän kevään mallistosta. Ketkä kaikki on tilaamassa? Oishan se hienoa, että olisi sitten kaikilla yhtenäiset t-paidat!

Tää alkaa kuulostaa nyt niiin hyvältä kokonaisuudelta, että mun mielestä kaiken kruunaisi lava kauppatorille ja Tauski laulaamaan "niin minä sinulle kuuluun". En tiedä miksi mutta se tuntuisi vaan niin oikealta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hulinaa!
Olen vaatteitten alla valmiiksi alasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös