Miehiä, jotka saavat jalat alta myös heteromiehiltä

  • 45 484
  • 263

444

Jäsen
Näin laivalla spa osatola sellaisen jätkän että mulla kaikki nupit käänty kaakkoon. Se oli niin täydellinen että. Harmi vaan että sillä oli muija mukana. No olipahan mulla silmänruokaa
Eikö kaakko ole alaviistossa? Ei se kovin suurta vaikutusta varmaan tee, jos nuppi on alaviistoon. Paitsi jos nupilla on mittaa puoli metriä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Eikö kaakko ole alaviistossa? Ei se kovin suurta vaikutusta varmaan tee, jos nuppi on alaviistoon. Paitsi jos nupilla on mittaa puoli metriä.
Nupit kun väännetään täysille, niin osoittavat kaakkoon.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Palaanpa Viikate-ketjun innoittamana tähän vähän.

Rumpalit on yksi paheeni. Kotimaisista haluan nostaa muutaman. Eli Viikatteen jättänyt Simo Kairistola, uuuh. Jo junnumpana tykästyin myös The Rasmuksen Aki Hakalaan. Ei huono vieläkään. Kaupunkinsa politiikassakin mukana olevan Janne Savolaisenkin, eli Maj Karman J. Savolaisen haluan mainita myös.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pelastustoimen ylijohtaja Kimmo Kohvakassa on jonkinlaista miehistä karismaa ja jos olisin homo, voisin hyvinkin fantasioida hänestä. Onko se sitten tuo hänen fyysinen habituksensa, joka tuo mieleen God of War -pelisarjan Kratoksen vai mikä, mutta Kohvakka harvemmin jää huomaamatta uutislähetyksissä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eihän se enää ole mikään heteromies jos jostain miehistäkin tykkää. Kyllähän sitä voi vaikka lutkuttaa tai olla lutkutettavana jossain Kampin femmassa, mutta eihän kukaan mies koskaan mikään hyvännäköinen kuitenkaan tietenkään ole.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jose Aldo tietenki ainakin uran primessä. Potkis tosi kovin jalkoihin niin emmä siin kauaa ois pysynyt pystyssä vaikka ois pelkästään potkinut mua reisiin tai sääreen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös