Ikää ei ainakaan ole liikaa ja on tietääkseni ollut aina kova treenaamaan. En näe syytä miksei vauhti riittäisi.No, mun muisti on aika lyhyt, nykykunto kiinnostaa, eli riittääkö vauhti Liigaan ?
Ikää ei ainakaan ole liikaa ja on tietääkseni ollut aina kova treenaamaan. En näe syytä miksei vauhti riittäisi.No, mun muisti on aika lyhyt, nykykunto kiinnostaa, eli riittääkö vauhti Liigaan ?
Hieno uutinen. Lämmittää enemmän ettei mennyt kilpailevaan seuraan vetämään läpimurtoa.Topias Leinosen ura jatkuu Morassa Ruotsin Hockeyallsvenskanissa. Tämä siirto varmasti ihan fiksu veto. Samassa seurassa Waltteri Ignatjew otti juuri valtavan stepin aina NHL-sopimukseen asti.
David Tomasek ja Jan Scotka valittiin Tsekkien MM-joukkueeseen.
Lasketaan Määttä mukaan myös.Joo ja taas Jormakka ja Puistola valittiin Suomen joukkueeseen.
Mailapeli jota pelataan joukkueena. Perusperiaatteeltaan ihan samat jutut mitä lätkässäkin paitsi että säbä on rennompaa kuin jääkiekko. Ei kuulosta pahalta duunilta.Ari-Pekka Siekkinen vahvistaa Happeen valmennustiimiä ensi kaudella. Sikäli tuli ainakin itselleni vähän puskista kun kyse on kuitenkin salibandystä.
Suurin ihmetyksen aihe tuossa on se, että Happee tuskin kykenee maksamaan kovin erikoista palkkaa. Olisin kuvitellut, että Kengälle olisi löytynyt jääkiekon puolelta valmennushommia, joista myös maksetaan ihan siedettävää korvausta.Mailapeli jota pelataan joukkueena. Perusperiaatteeltaan ihan samat jutut mitä lätkässäkin paitsi että säbä on rennompaa kuin jääkiekko. Ei kuulosta pahalta duunilta.
Täytyy olla jotain suksia ristissä Seppäsen/Viitasen kanssa, jos samaan aikaan JYPin valmennuksessa operoivat kumminkin Heiskanen ja Hämäläinen.Suurin ihmetyksen aihe tuossa on se, että Happee tuskin kykenee maksamaan kovin erikoista palkkaa. Olisin kuvitellut, että Kengälle olisi löytynyt jääkiekon puolelta valmennushommia, joista myös maksetaan ihan siedettävää korvausta.
Olen jäänyt käsitykseen, että ei halua nyt valmentaa täysipäiväisesti kiekon puolella. Ajaa nykyään linja-autoa muistaakseni ja tykännyt uudesta ammatista ja sitten ohessa voi valmennella pienemmällä vastuulla ja ajankäytöllä, sekä toimia asiantuntijana joskus kiekkolähetyksissä. Varmaksi en vanno, mutta tälläinen käsitys jäänyt ja syntynyt.Suurin ihmetyksen aihe tuossa on se, että Happee tuskin kykenee maksamaan kovin erikoista palkkaa. Olisin kuvitellut, että Kengälle olisi löytynyt jääkiekon puolelta valmennushommia, joista myös maksetaan ihan siedettävää korvausta.
Joo näin olen minäkin ymmärtänyt. Lähinnä ihmettelen, että miksi näin.Olen jäänyt käsitykseen, että ei halua nyt valmentaa täysipäiväisesti kiekon puolella. Ajaa nykyään linja-autoa muistaakseni ja tykännyt uudesta ammatista ja sitten ohessa voi valmennella pienemmällä vastuulla ja ajankäytöllä, sekä toimia asiantuntijana joskus kiekkolähetyksissä. Varmaksi en vanno, mutta tälläinen käsitys jäänyt ja syntynyt.
Pojat myös pelaa Happeen liigajengissä, eli varmaan tällä myös vaikutusta asiaan.Joo näin olen minäkin ymmärtänyt. Lähinnä ihmettelen, että miksi näin.
RD Suolahden Urhon taustajoukkoihin, ei kuitenkaan valmentajaksi.
Tästä kuului vihiä aiemmin keväällä, että jotain viritteillä ja silloin selkeni ettei tänne Utjksi ainakaan. Mielenkiintoinen juttu varmasti.
Risto olisi pian sanonut Jukalle vastaan, niin eikai nyt semmosta.Siinä mielessä sopii tähän kuvioon että jonkun Simo Mälkiän olisi tuohon hommaan kuvitellut ja Riston JYPiin mutta kuinkas kävikään?