Microsoft Game Pass

  • 9 219
  • 45

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Selailin valikoimaa ja latasin muutaman pelin jonoon. Stellaris-peliä jo hieman aloittelin mutta tuntuu jotenkin monimutkaiselta eikä oikein tiedä priorisoida noita juttuja, Empire of Sin on varmaan seuraavana testissä ja luulen että tulen tykkäämään pelistä. Lisäksi Tropico 6, Cities Skylines, Port Royale 3 ja XCOM 2 odottelee korkkausta (viimeisin Storesta 2,49€).
Myös Crusader King’s 3 tulee Xboxille ensi viikolla muistaakseni. Koneelle löytyy jo Game Passista.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Myös Crusader King’s 3 tulee Xboxille ensi viikolla muistaakseni. Koneelle löytyy jo Game Passista.
Joo etsin kyseistä peliä haulla ja tulee olemaan pakkohankinta. Europa Universialis IV-peliä ei löytynyt Game Passista saatikka Storesta vaikka on ilmeisesti ollut saatavilla joskus.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Onko kukaan kokeillut tuota Crusader King's kolmosta? Itse olen viikonlopun reissussa ja tarkoitus on ladata peli heti kun mahdollista.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Onko kukaan kokeillut tuota Crusader King's kolmosta? Itse olen viikonlopun reissussa ja tarkoitus on ladata peli heti kun mahdollista.
Yllättävän hyvin saatu toimimaan konsolille omasta mielestä kun nopeasti kokeilin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JMT

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Selailin valikoimaa ja latasin muutaman pelin jonoon. Stellaris-peliä jo hieman aloittelin mutta tuntuu jotenkin monimutkaiselta eikä oikein tiedä priorisoida noita juttuja, Empire of Sin on varmaan seuraavana testissä ja luulen että tulen tykkäämään pelistä. Lisäksi Tropico 6, Cities Skylines, Port Royale 3 ja XCOM 2 odottelee korkkausta (viimeisin Storesta 2,49€).

Pelailin Stellarista jonkin aikaa, mutta se mikromanageroinnin määrä pienelläkin galaksilla laajentuessa räjähti käsiin. Sen voi jättää AI:n hommaksi, mutta mitäs siinä sitten pelataan? Homman lopetti oikeastaan taistelut joissa ollaan käytännössä katsojana.

Master of Orion 2 onnistui yhdistämään jotenkin tuon strategisen 4X-pelaamisen ja taktisen laivastotaistelun, odotan edelleen jotain parempaa.

Aijoo, unohduin ranttiin. XCOM 2 on ensi viikon ilmainen peli Epicillä, käykääs napsimassa. Ryöstö taitaa olla tuollakin hinnalla toki.

Cities Skylines oli itselle about 9/10, se -1 vähän turhan anteeksiantavan talouden takia. Muuten kaikkea sitä mitä SimCityn pitäisi olla, ja missä failasivat raskaasti samoihin aikoihin. EA söi Maxisin muistaakseni ja tulos oli MaddenNHL -tasoa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Annoin pirulle pikkusormen toissapäivänä, kun päätin kokeilla mahtaisiko Game Passin pilvipelaamisen kautta pystyä Football Manageria pelaamaan puhelimella. Ja onnistuuhan se, jopa melko miellyttävästi. Oikeastaan vain silloin joutuu laittamaan ohjainnapit näkyville, kun on skouttaamassa. Pyörii paremmin kuin XBox Onella ja pystyy pelaamaan uusimmalle tehtyä versiota. Tietokoneella en ole oikein jaksanut kesällä istua, mutta ai että kun puhelimella on kiva pelata. Vahva suositus Ultimate-asiakkaille. Jopa hankkia Ultimate. Jos löytyy ohjain jonka saa liitettyä puhelimeen tai padiin, niin pystyy pelaamaan erinomaisesti varmasti muitakin konsolipelejä.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Mikä neuvoksi kun pelit eivät asennu Game Passin kautta? Sekä Xbox että PC tilaukset ovat voimassa, onnistuuko esimerkiksi FM22 Xbox version asentamaan tietokoneelle? Molempia versioita yritin mutta ei lähde asentamaan, PC Game Pass haluaa että asennus tehdään Xbox sovelluksen kautta. Ihme juttu, sotkeeko tuossa asennettu sovellus nyt tuon homman?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mikä neuvoksi kun pelit eivät asennu Game Passin kautta? Sekä Xbox että PC tilaukset ovat voimassa, onnistuuko esimerkiksi FM22 Xbox version asentamaan tietokoneelle? Molempia versioita yritin mutta ei lähde asentamaan, PC Game Pass haluaa että asennus tehdään Xbox sovelluksen kautta. Ihme juttu, sotkeeko tuossa asennettu sovellus nyt tuon homman?
Onko sulle asennettu koneelle se Xboxin gamepassin sovellus? Sitä kautta mulla ainakin onnistuu pelien asennus. Ja FM22 on tietty tietokoneelle se oma versionsa.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Onko sulle asennettu koneelle se Xboxin gamepassin sovellus? Sitä kautta mulla ainakin onnistuu pelien asennus. Ja FM22 on tietty tietokoneelle se oma versionsa.
Siis se Xbox sovellus OLI tietokoneella, poistin sen ja ajatuksena oli asentaa uudelleen. No eipä mennyt niin kuin piti, Storen kautta jumitti siinä 18,97 megan kohdalle eikä mitenkään eteenpäin. Kyllä nyt vastustaa, luulen että jokin asetus reitittimessä ei ole Microsoftille mieleinen.

Edit. Palomuurin asetukset ym kunnossa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Erikoista! Olen kerran kuullut että olisi asennusvaikeuksia tietokoneella, mutten muista kuinka ratkesi. Kuitenkin teki niin.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Siis se Xbox sovellus OLI tietokoneella, poistin sen ja ajatuksena oli asentaa uudelleen. No eipä mennyt niin kuin piti, Storen kautta jumitti siinä 18,97 megan kohdalle eikä mitenkään eteenpäin. Kyllä nyt vastustaa, luulen että jokin asetus reitittimessä ei ole Microsoftille mieleinen.

Edit. Palomuurin asetukset ym kunnossa.
Syyksi paljastui Zonealarm vaikka muutin kaikki mahdolliset kohdat trusted/allow muotoon. Monta tuntia piti taistella periaatteessa turhaan mutta tulipahan tutuksi keinot millä tuon ongelman saa jatkossa todennäköisesti ratkaistua.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tänä vuonna ilmestyvä Forza Motorsport pelattavaksi Horizonin tapaan suoraan Game Passiin. Vaikutti kyllä lupaavalta.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Annoin pirulle pikkusormen toissapäivänä, kun päätin kokeilla mahtaisiko Game Passin pilvipelaamisen kautta pystyä Football Manageria pelaamaan puhelimella. Ja onnistuuhan se, jopa melko miellyttävästi. Oikeastaan vain silloin joutuu laittamaan ohjainnapit näkyville, kun on skouttaamassa. Pyörii paremmin kuin XBox Onella ja pystyy pelaamaan uusimmalle tehtyä versiota. Tietokoneella en ole oikein jaksanut kesällä istua, mutta ai että kun puhelimella on kiva pelata. Vahva suositus Ultimate-asiakkaille. Jopa hankkia Ultimate. Jos löytyy ohjain jonka saa liitettyä puhelimeen tai padiin, niin pystyy pelaamaan erinomaisesti varmasti muitakin konsolipelejä.
Hommasin pienen tauon jälkeen Game Passin ja aloitin Football Managerin puhtaalta pöydältä Wrexhamin managerina. Kiinnostaisi pelata Android-puhelimella/tabletilla, miten tuo käytännössä onnistuu? Hirveästi näytti olevan mielenkiintoista pelattavaa esimerkiksi tuo Age of Empires II remake mitä en ole vielä ehtinyt testaamaan.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Xbox Storessa olisi pelitarjouksia mm. Assassin's Creed tripla (Black Flag, Unity, Syndicate) 19,99€. Ei ole juurikaan kokemusta AC-sarjasta eli kannattaako hommata?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Xbox Storessa olisi pelitarjouksia mm. Assassin's Creed tripla (Black Flag, Unity, Syndicate) 19,99€. Ei ole juurikaan kokemusta AC-sarjasta eli kannattaako hommata?
Olen tietysti täysin biased, mutta jo Black Flag olisi mulle parin kympin arvoinen helposti. Tuo on mun mielestä kaikkein onnistunein AC-peleistä ja kukapa ei merirosvoteemasta ja Karibiasta diggailisi? Unity ja Syndicate ovat sitten aika lailla erilaisia tunnelmaltaan, mutta peleinä nekin erinomaisia (varsinkin jos Unityn bugit on korjattu).

Eihän Assassins Creedit kaikille sovi ja varsinkin niissä uudemmissa alkaa olla jo vähän liikaakin kaikkea ei-niin-assassin puuhaa, mutta suosittelen kyllä vahvasti tutustumaan vaikka ihan alusta saakka. Ainoastaan kolmososa jätti parantamisen varaa, koska kontrollit ja animaatiot laitettiin siinä uusiksi, ja oma näppituntuma ei siitä tykännyt. Nelonen eli Black Flag sitten räjäytti potin.

Mutta kuten sanottua, olen AC-fanboy eli sillä varauksella!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JMT

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Onkohan kellään tietoa milloin - tai ovatko koskaan - uudet versiot CoD Modern Warfareista tulossa Game Passiin? Kiinnostaisi yksinpelikampanjat pelata, muttei 60 euron vertaa sentään.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Onkohan kellään tietoa milloin - tai ovatko koskaan - uudet versiot CoD Modern Warfareista tulossa Game Passiin? Kiinnostaisi yksinpelikampanjat pelata, muttei 60 euron vertaa sentään.
Actiblizz ilmoitti juuri että tämä vuosi menee vielä säätäessä, eli joskus ensi vuoden aikana, ei vielä tarkempaa aikataulua.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
F1 Manager ilmestyi viime viikolla palveluun. Muutama kisaviikonloppu vietynä läpi ja on kyllä loistava peli ja aiheuttaa vähintään yhtä voimakkaita tunnereaktioita kuin Football Manager. Vahva suositus. Voi pelata myös pilvessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös