Mico Luoto IFK:ssa

  • 4 587
  • 25

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Muutenkaan en oikein ymmärrä, mistä sä nyt mulle hitsaat tässä viestissä. Jos tarkoituksesi oli briljeerata omalla junnutietämykselläsi, voitit ihan 100-0. Minä en nimittäin seuraa junnuja, koska aikani ei yksinkertaisesti siihen riitä. Mutta se ei varmaan poista minulta oikeutta keskustella siitä, että Mico Luodon tilanne on erikoinen. En voi siis ottaa näihin junnuihin mitään kantaa, koska en tiedä, miksei heille ole tarjottu sopimuksia.
Merkittävyydestä en ole maininnut sanallakaan, mutta varmaan toiset juniorit ovat lähtökohtaisesti merkittävämpiä prospekteja kuin toiset.
Ei tässä mitään hitsata tai briljeerata :) kunhan otin kantaa ihmettelyysi siitä, ettei Luodon tasoinen prospekti pääse liigaan, vaan lähtee esim. Puolaan, jota en itse näe lainkaan kummallisena Luodon tasoisen pelaajan kohdalla. Ja muiden pakkien pistemääriä nostin esiin, koska a) Luoto on kiekollinen puolustaja ja b) itse toit junioreissa yhdellä kaudella tehdyt pisteet keskusteluun, mutta toki ilman kontekstia, jonka pyrin vertautuvilla pelaajilla tuomaan.

Ja mitä tuohon toiseen, "merkittävyydestä en maininnut sanallakaan", niin pidit kuitenkin Luotoa sen tason prospektina, että ihmettelet, miksei liigapahvia saanut:
kai tuon tason prospekti olisi voitu ottaa vaikka SaiPaan loppukaudeksi ja siitä sitten sopimusta ensi kaudelle
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös