Micke Åsten, HIFK

  • 274 344
  • 1 241

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt realisoitui ihan maalienkin muodossa Muulin parin viime kehittyminen pelaajana. Olen todella iloinen Muulin puolesta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Hieno ilta tänään Muulilta, ja itseä ilahdutti tuo nöyryys haastattelussa, jossa totesi, että huomenna joudutaan kovemmille. Lisäksi pidin erityisesti siitä, että selvästi jengiin on iskostettu tuo perusasia, että kun tehdään pienet asiat jatkuvasti hyvin, se luo pohjan voitolle. Tällaista vain seuraavaan tilanteeseen keskittymistä vaaditaan, jos meinaa nostaa kannua.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kelailin tuota Keräsen maalin hidastusta ja mun mielestä osuu Muulin alaselkään ennen kuin painuu Heshkan kautta maaliin. En ole kyllä satavarma.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä taas kelasin pitkään videoclippejä Ahosen maalista, olisiko siitä saanut edes puhutun syöttöpinnan Muulille, mutta se taisi olla Maukan soolomaali.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Uskotteko tätä kotona: kahden pelin jälkeen IFK:n paras pistemies playoffien pistepörssin sijalla 9, Micke-Max Åsten! Seuraavaksi paras punanuttu on sijalla 25 komeileva Juho Keränen.

Itseasiassa ennustin tän silloin, kun Micke pelasi itsensä mun sydämiin siinä ekassa Ilves-sarjassa vuonna 2016. Repi, ärsytti, haastoi ja raastoi ja kuitenkin oli myös junnu-MJ pelejä alla.

Olin ihan varma, että tästä kasvaa meille sellainen todellinen Playoff-pelaaja. Monta kautta siinä meni, että se oma peli taas löytyi. Todella ansaitusti on meidän pörssikärki. Teki ison työn Ahosenkin maalissa. Karvasi eka kiekon meille ja heti perään auttoi Ahosta kiekon tavoittelussa.

Loistavaa Muuli!
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Ollut suorastaan MAAGINEN omassa roolissaan näissä peleissä. Ja kuinka absurdin hienoa että nimi löytyy pistepörssin sijalta 9, heti Kangasniemen ja Pyörälän jälkeen, tekisi melkein mieli tulostaa toi näkymä ja kehystää seinälle :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Muulin jäähy tuhosi mun tulosvedon, mutta hän saa sen anteeksi ilman muuta. Kevään kundi.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit

Sitten vaan muutkin edes osittain tasolleen pistetehtailussa niin hyvältä näyttää. Seuraavaa vastustajaa vastaan tason noustessa sitten vaikka kolmonen ja kakkonen mukaan tehoilemaan. Finaalissa voi ykkönenki herätä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Runkosarjan tilastot taitaa ratkaista, kuka kantaa, joten se pysyy Sallisella.

Joo,muistelinkin että oliko jotain tällästä. Oliko kuitenki joskus niin että välieriin vaihtu kultakypärän kantaja? Pisteiden mukaan luonnollisesti.

Edit. @MSU kertoikin jo mitä hain.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös