Michael Keränen HIFK:hon!

  • 226 915
  • 678

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Samalla jotenkin uskon Pikkaraisen auktoriteettiin. Ei se mitään hiihtelijää kauaa katsele vaan ukko jatkaa matkaa aika nopeasti jos ei nappaa. Eli ehkä nimenomaan Pikkarainen ja M.Keränen yhteen soppii.

Tämä on se uhkakuva, miksi Keränen ei nähdäkseni todennäköisesti tule onnistumaan HIFK:ssa. Jos taiteilijaa aletaan pakottamaan duunarirooliin, niin homma on hyvin äkkiä solmussa. Tämmöiselle kaverille pitää antaa vapauksia, vapauksia ja vapauksia. Ei se puolustamaan HIFK:oon tule vaan tekemään pisteitä.

Kiekkoa vaan lapaan, niin kyllä tapahtuu.
 

Jacobsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Anteeksi mutta pakko tarttua tähän. Onko nyt siis tilanne, että tulevaisuudessakaan ei voi olla parempaa, kun sai jo nyt 10+ vai meninkö ansaan..?

Mä olen tyytyväinen Salmelaiseen ja luotto on kovaa. Nyt on lokakuun aikana joukkue valmis ja mun mielestä hyvin kasattu. Ja hienoa että huhuja ei juurikaan liiku, vaan tiedotetaan kun on tiedotettavaa. En silti itse arvioisi Salmelaista vielä nyt, vaan vasta keväällä arvioisin tätä kautta ja kokonaisuutta 1-2 vuoden kuluttua. Duunia pitäisi tehdä pitkäkestoisesti ja sitkeästi ja periaatteessa yksi hyvin kasattu jengi ja mestaruus ei pitäisi riittää, vaan hyvä duuni useampana vuotena putkeen.
Haluan tarkentaa arvioni, eli Salmelainen on tähän mennessä suoriutunut kympin arvoisesti ja tietää, mitä kannattaa ja mitä ei kannata ottaa joukkueeseen. Okei hyvä pointti sulta, että Salmelainen on suht uusi vielä ja ei kannata mennä asioiden edelle, joten vielä numero voi muuttua. Haluan olla myös itselleni positiivinen ja iloinen, joka lisää luottamus tasoa Salmelaiseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Offensiveside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, La Vecchia Signora
Tämä on se uhkakuva, miksi Keränen ei nähdäkseni todennäköisesti tule onnistumaan HIFK:ssa. Jos taiteilijaa aletaan pakottamaan duunarirooliin, niin homma on hyvin äkkiä solmussa. Tämmöiselle kaverille pitää antaa vapauksia, vapauksia ja vapauksia. Ei se puolustamaan HIFK:oon tule vaan tekemään pisteitä.

Kiekkoa vaan lapaan, niin kyllä tapahtuu.
Vähän jarrua nyt...Tässä nyt puhutaan Keräsestä mikään messias sieltä ei ole tulossa, yhteenkään seuraan Suomessa Keränen ei tule joukkuetta suurempana varsinkaan HIFK:hon niin että vapautuksia vaan ja kiekko Keräselle niin ihmeitä tapahtuu. Helsingissä on taitoa jakaa 3:meen ensimmäiseen ketjuun niin varmasti kiekollinen apu on kunnossa ilman vapautuksia velvollisuuksista.
Keränen nyt uran suhteen vedenjakalla että varmasti on motivoitunut ja näytönhaluinen try outtilainen. Katsotaan miten käy ja peli lähtee rullaamaan NLB ja Kouvolan betoni kuitenkin eri kuin ne kuuluisat Stadin kirkkaat..
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Vähän jarrua nyt...
Joo kyllä. Olet oikeassa ja ehkä muotoilin asiani hieman turhan kärkkäästi. Pointti oli vain se, että jos Keränen heitetään nelosketjuun puolustavaan rooliin, niin ei tule onnistumaan siinä roolissa, koska ei yksinkertaisesti ole hyvä sellaisessa pelaamisessa. Miehellä on omat vahvuutensa ja myös suuret heikkoutensa. Mikäli Keräsestä halutaan paras hyöty irti, on pyrittävä saamaan nimenomaan ne vahvuudet esiin.

Toivottavasti tämä vähän auttoi ymmärtämään mitä yritän sanoa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joo kyllä. Olet oikeassa ja ehkä muotoilin asiani hieman turhan kärkkäästi. Pointti oli vain se, että jos Keränen heitetään nelosketjuun puolustavaan rooliin, niin ei tule onnistumaan siinä roolissa, koska ei yksinkertaisesti ole hyvä sellaisessa pelaamisessa. Miehellä on omat vahvuutensa ja myös suuret heikkoutensa. Mikäli Keräsestä halutaan paras hyöty irti, on pyrittävä saamaan nimenomaan ne vahvuudet esiin.

Toivottavasti tämä vähän auttoi ymmärtämään mitä yritän sanoa.

Onhan se selvä, että Keräselle pitää tarjota kiekollista roolia ja nähdäkseni sitä on myös tarjolla, oli se paikka sitten 1.-, 2.- tai 3. ketjussa. Tämä ei kuitenkaan poista velvollisuutta noudattaa joukkueen pelisapluunaa ja osallistua viisikkopuolustamiseen, etkä varmasti sitä tarkoittanutkaan.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Joo kyllä. Olet oikeassa ja ehkä muotoilin asiani hieman turhan kärkkäästi. Pointti oli vain se, että jos Keränen heitetään nelosketjuun puolustavaan rooliin, niin ei tule onnistumaan siinä roolissa, koska ei yksinkertaisesti ole hyvä sellaisessa pelaamisessa. Miehellä on omat vahvuutensa ja myös suuret heikkoutensa. Mikäli Keräsestä halutaan paras hyöty irti, on pyrittävä saamaan nimenomaan ne vahvuudet esiin.

Toivottavasti tämä vähän auttoi ymmärtämään mitä yritän sanoa.

Kyllähän se loppuratkaisu pitää sisällään M.Keräselle kiekollisen roolin yläkentissä (1-3), mutta juuri nyt on tarvetta sentterille nelosessa, joten siihen pitää kokeilla joko Sallista, Heljankoa, Janhosta tai M.Kerästä. Ei se välttämättä kyllä ole helpoin paikka ajaa sisään sen enempää Heljankoa kuin Kerästä, mutta kyllä heitäkin siinä sietää kokeilla. Ei välttämättä olisi ollenkaan huono homma testata ensi alkuun Keräsen puolustuskyvyt ja omistautuneisuus, eräänlaisena initiaatioriittinä, ja tästä kun saa puhtaat paperit, palkitaan hänet sitten kiekollisella roolilla ja huippuketjukavereilla.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Mä alan olemaan yhä vahvemmin sitä mieltä että näillä vahvistuksilla ei tulla tekemään hevon helvettiä jos valmennus ei ala tekemään tolle pelille jotain. Kattokaa nyt tota (jo olemassaolevaa) rosteria, siis aivan käsittämätön NIMIlista. Mutta kun ei vaan kulje. En todellakaan halua valmennusvaihdosta taas mutta ongelma on nyt totaalisesti siellä ei pelaajissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ei ole näkynyt kotisivuilla kuvia/videoita Keräsestä treeneissä. Onko mies jo saapunut Nordikselle? Ettei vaan liittyisi jengiin välittömästi, kuten Elkins aikanaan teki ts. noin 3-4 viikon kuluttua.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaa numerolla 71. Eikös ton pitäisi olla kovan maalipyssyn numero? Nyt ei voi jäädä alle 20 maalin!

Pitää olla vähintään yhtä hyvä kuin Shawn Bates. Muuten voi lähteä menee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Pelaa numerolla 71. Eikös ton pitäisi olla kovan maalipyssyn numero? Nyt ei voi jäädä alle 20 maalin!
Tällä numerolla viitataan varmaan J. Puustiseen. Kaudella 2013-2014 Juuso teki 23 maalia. Kolme seuraavaa kautta oli hieman vaisumpia maalien suhteen.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tällä numerolla viitataan varmaan J. Puustiseen. Kaudella 2013-2014 Juuso teki 23 maalia. Kolme seuraavaa kautta oli hieman vaisumpia maalien suhteen.

Ehkä. En mä muista. Joku fiilis tuli että useampi kova pyssy on pelannut meillä tai ehkä jossain muualla tuolla numerolla. Ja eikös noi isot numerot ole usein tehoukkojen numeroita. Mulla on nyt kovat odotukset!
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Eikös tämä ollut ongelma John Maddenin kanssa? Bates oli vain rapakuntoinen/rikkinäinen samettikäsi ja syöttökone.

Kyllä oman muistikuvan mukaan Madden lähti häntäkoipien välissä takaisin kun ei kunto riittänyt yhteen vaihtoon. Taisi lähteä suoraan pelistä kentällä.

Jostain olin lukevinani, että Bates meni fiilikset kun silloin ei asunnossa näkynyt NFL lähetykset.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mä en nyt ehkä uskalla kysyä tähän väliin, että kenen mukaan @#71 on nimimerkkinsä valinnut. Ties vaikka joku moderointimorjens taas keksisi heilautella virtuaalivapaansa.

Tyydyn toteamaan, että toivon Michael Keräsen yltyvän sen verran kovaan pistetehtailuun, että ylittää niin Batesin, Maddenin, Puustisen kuin hänetkin, kuka liekään se pelaaja tai hahmo, jonka mukaan ylläoleva anonyymi kirjoittaja on nimimerkkinsä valinnut.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enemmän Bates aikaansa vietti Helsingin baareissa ja klubeilla kuin asunnossaan.

Maddenin(kin) kohdalla puhuttiin NFL:n kaipuusta - tosin "ei jefu näkynyt" -jutusta on tainnut kehittyä palstalla jonkinlainen yleiskäsite, jolla kuvataan pohjoisamerikkalaisvahvistusten vaikeuksia sopeutua Suomeen.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuo Bates harmittaa vieläkin. Kun kaikki olisi mennyt hyvin niin olisi ollut tosi kova kaveri.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Bates harmittaa vieläkin. Kun kaikki olisi mennyt hyvin niin olisi ollut tosi kova kaveri.

Täysin samaa mieltä. Tulee aina silloin tällöin edelleen katseltua vanhoja pätkiä herran edesottamuksista HIFK -paidassa, mitä nyt sen kourallisen pelejä meillä pelasi. Oli kyllä aivan ylikylän ukko ja aivan todella viihdyttävä pelaaja.

Olin muuten herran viimeisessä matsissa myös Lahdessa tuolloin. Jos oikein muistan, niin toisen erän puolivälissä paineli muina miehinä pelikatkon aikana päädystä pihalle ja koppiin. Tuon jälkeen ei miestä enää IFK -paidassa nähty. Lonkkaviastahan taisi olla ainakin virallisten paperien mukaan kyse.

No, mutta se siitä offtopicista. Tsemiä Sha.. Michael Keränen!
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Tuli tänään fiilis, että vihdoin ifk löysi Lundellille tutkaparin ja kakkosylivoimaan juonikkuutta. Löysivät hyvin toisensa jo ensimmäisessä pelissä ja kokonaisuudessaan kelpo alku Keräselle. Hukkasi kaksi timanttista maalipaikkaa ja tarjoili Lundellille yhtä monta itse. Plussaa parista hyvästä taklauksesta. Vaikea peli tulla sisäön, kun kokoonpano oli noin repaleinen. Siihen nähden hyvä alku.
 

Ukko16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs
Tuli tänään fiilis, että vihdoin ifk löysi Lundellille tutkaparin ja kakkosylivoimaan juonikkuutta. Löysivät hyvin toisensa jo ensimmäisessä pelissä ja kokonaisuudessaan kelpo alku Keräselle. Hukkasi kaksi timanttista maalipaikkaa ja tarjoili Lundellille yhtä monta itse. Plussaa parista hyvästä taklauksesta. Vaikea peli tulla sisäön, kun kokoonpano oli noin repaleinen. Siihen nähden hyvä alku.
Toivottavasti saa Iikankin liekkeihin jos MKeränen, Lundell ja Kangasniemi samaan kenttään päätyvät.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti saa Iikankin liekkeihin jos MKeränen, Lundell ja Kangasniemi samaan kenttään päätyvät.

Oma kokemus on se, että harvoin kolmen puhtaan offensiivisen pelaajan yhteistyö toimii. Laine-Aho-Pulju nuorten kisoissa. HIFK:n huippuketjuissa aina yleensä ollut yksi tunnollisesti omiin pelaava ukko. Kuka pelasi aikanaan kolmantena Calounin ja Veikko Niemisen kanssa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös