Metallica-keskustelu

  • 703 549
  • 3 715
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Viestin lähetti Nikke
Eipä ole täällä kukaan tainnut netin kautta saada lippuja? Meikä taitaa suunnistaa Rebelin seuraksi Tampereelle Suomi-Ruotsi jalkapallomaaotteluun...

"Verkkokaupassa on tällä hetkellä paljon asiakkaita"

Kyllä meikäläinen sai ainakin netin kautta. Tosin heti kun olin lippuni saanut tilattua, kokeilin piruuttani uudelleen, että vieläkö pääsee, niin tukossahan se oli. Reilun tunnin sai hakata refreshiä ja puhelinta.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sain kuin sainkin liput netin kautta. Rupes pikkusen vituttaa, kun oli kolmesti liput jo viimeistä vahvistusta vaille varattu (sivu 4/4) ja sitten tuli teksti "teknisiä ongelmia". Nyt siis onnisti ja liput osuivat katsomoon A3, huonomminkin olisi voinut mennä siis...
 

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jees... rapea tunnin jonotus ja 6 lippua taskussa. Saikohan kaupan päälle vielä jatkoa alkuviikon flunssaan...

Töistä tuli jo jonoon huomaavainen soitto, että herra amokin olisi syytä ilmestyä kohta puolin työpaikalle.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Sam#9
Sain kuin sainkin liput netin kautta. Rupes pikkusen vituttaa, kun oli kolmesti liput jo viimeistä vahvistusta vaille varattu (sivu 4/4) ja sitten tuli teksti "teknisiä ongelmia". Nyt siis onnisti ja liput osuivat katsomoon A3, huonomminkin olisi voinut mennä siis...

Juuri tämän takia itselläni oli hirveä vauhti kun palveluun pääsin sisälle. Kuitenkin tullut vahingossa tilattua liput johonkin Gimmelin kesäkiertueelle tms. kun ei viitsinyt hirveästi odotella ja jumittaa ettei tule timeouttia tms..Sitten se vasta ottaakin päähän, jonotat yli 2h ja pääset vihdoin tilaamaan liput -> palvelu viskaa pihalle ja taas jonottamaan. Mun tuurilla toista mahdollisuutta ei olisi edes tullut.

Ja vähän toistoa: on se kumma kun ei noihin koskaan osata varautua kauppojen osalta. Lippupalvelun kannattaisi harkita lisäresurssien hankkimista näihin tapahtumiin kun tiedetään jo etukäteen että nykyiset resurssit eivät riitä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Liput saatu!

Joutui Seinäjoellakin jonottamaan ja varmaankin osa jonottaneista jäi ilman tikettejään.

Siinä vaan oli rahastamassa joku saatanan tunari joka meni ja veloitti kortilta väärältä puolelta.No,mukava selitellä pankissa kun ilmoittavat tilin olevan rankasti miinuksella...
 

drakon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Kahden ja puolen tunnin jonotuksella takakaarrepaikka. Jos joku jostain käsittämättömästä syystä haluaa vaihtaa kenttälippuun niin ehdotuksia o(s)tetaan vastaan YV:llä. Olipahan kokemus.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Rannalle jääneille tiedoksi, että tänään varatut liput on lunastettava viimeistään 22.12. Maksimivaraus taisi olla 12kpl/hlö. Lippuja tulee siis varmasti vielä myyntiin kun porukka ei lunasta kaikkia varauksiaan.

Esim. viime vapun Suomi-Tsekki peliin tuli lippuja myyntiin lähes päivittäin vielä viikkoa ennen ottelua, vaikka tilaisuus oli loppuunvarattu aikoja sitten. Silloin vapaita paikkoja ilmestyi netin kautta varattavaksi jopa monta kertaa päivässä. Eiköhän sama systeemi toimi taas. Ensi tiistaista eteenpäin siis koittamaan onnea uudestaan. Minä en ainakaan ihan heti luovuttaisi, saatikka alkaisi maksamaan tuplahintaa trokarille.

Edit: Niin, ja tokihan lippuja tulee aiemminkin myyntiin kun porukka käy lunastamassa tällä viikolla vain osan varauksestaan.
amok: Kellekään läpi päässeelle ei ole vissiin vielä tähän mennessä myyty ei oota.
 
Viimeksi muokattu:

amok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko kellään tietoa mihin aikaan liput loppui? Itse lunastin liput Oulusta 10.30 ja niitä oli vielä jonkin verran jäljellä.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ou jee, pääsin sittenkin perille. Eikä siihen kulunut aikaa kuin reilut kolme tuntia. Siinä ajassa ehdin näpytellä Lippupalvelun numeron about 476 kertaa ja painaa refreshiä tietokoneella sellaiset 723 kertaa.

Lippu irtosi jonnekin E-katsomoon siinä kohtaa missä kaarre alkaa. Mikäli olisin tavoitellut useampaa lippua niin paikkoja olisi ollut tarjolla ainoastaan todella heikkoon paikkaan.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin semmonen tuli mieleen tosta 12kpl/henkilö rajasta, että ainakaan tuolla mistä itse kävin ostamassa niin ei ollut mitään rajaa. Edellä oleva kaveri kysyi, että mikä on raja ja myyjä sanoi, ettei hänellä ainakaan ole rajoitusta. Niinpä moni osti hirveen pinkan lippuja. Perkele, mun mielestä pitäisi kyllä olla joku rajoitus siinä, että mahollisimman moni saisi lippunsa "luonnollista" kautta. Mukavaa olla se henkilö kelle ilmoitetaan ettei lippuja enää ole, kun edellä olevat ovat ostaneet 50 kpl/henkilö.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti amok
Onko kellään tietoa mihin aikaan liput loppui? Itse lunastin liput Oulusta 10.30 ja niitä oli vielä jonkin verran jäljellä.
Ainakin 11.40 noita vielä sai. Nyt näyttäs olevan "Toistaiseksi täyteen varattu".
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Fläppis
Niin semmonen tuli mieleen tosta 12kpl/henkilö rajasta, että ainakaan tuolla mistä itse kävin ostamassa niin ei ollut mitään rajaa. Edellä oleva kaveri kysyi, että mikä on raja ja myyjä sanoi, ettei hänellä ainakaan ole rajoitusta. Niinpä moni osti hirveen pinkan lippuja. Perkele, mun mielestä pitäisi kyllä olla joku rajoitus siinä, että mahollisimman moni saisi lippunsa "luonnollista" kautta. Mukavaa olla se henkilö kelle ilmoitetaan ettei lippuja enää ole, kun edellä olevat ovat ostaneet 50 kpl/henkilö.

Samapa tuo loppujen lopuksi on, Onhan niitäkin ketkä varaa maksimimäärän jokaisen sukulaisen nimellä...

Mutta siis, ite en lippuja saanut, tai oikeastaan lopetin jonottamisen ku täytyy opiskellakkin... Täytyy koittaa josko jostain kaverilta sais "ylimääräisistä" lipuista... Tai jostain huuto.netistä sitten kohtuu hintaan...

Toivotaantoivotaan...
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oujee!

Homma bueno, noin puolentunnin jonotus, ja kenttäliput blakkariin. Jotain etua, että asuu "pienessä" kaupungissa :)
Nyt sitten laskemaan päiviä...Ja kohta voisi jo alkaa kehittelemään settilista-toiveita...
 

Pushead

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yes!

Itsellänikin meinasi jo usko loppua 2.5h refreshin ja puhelimen redialin painamisen jälkeen, mutta viimeinkin 4xvierekkäisiä paikkoja E58 tuli ostettua.

Kävin vielä 5min sitten (n13.00), lippupalvelun www-sitella, ja onnistuin kuin onnistuinkin saamaan vielä 2xpaikkoja kentälle, joten ei se vielä ihan täyteen ole buukattu...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Yes!

Viestin lähetti Pushead

Kävin vielä 5min sitten (n13.00), lippupalvelun www-sitella, ja onnistuin kuin onnistuinkin saamaan vielä 2xpaikkoja kentälle, joten ei se vielä ihan täyteen ole buukattu...

Outo juttu. Jossain Soneran palstalla valitettiin, että kenttäliput loppuivat reilusti ennen yhtätoista. Muutenkin on aika ristiriitaisia tietoja. Aika vilkkaasti ovat jokatapauksessa menneet :)
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Re: Re: Yes!

Viestin lähetti Fläppis
Outo juttu. Jossain Soneran palstalla valitettiin, että kenttäliput loppuivat reilusti ennen yhtätoista. Muutenkin on aika ristiriitaisia tietoja. Aika vilkkaasti ovat jokatapauksessa menneet :)
Suomi24:n keskustelussa joku "tiesi", että nettipalvelu varaa lippuja 15 minuutiksi, jos joku on ensin varannut ja sitten perunut. Ei kuulosta ollenkaan mahdottomalta.

Edit: Jaahas ja nyt noita jo kaupitellaan siellä sun täällä netissä :( Toi systeemi on kyllä turhan helppoa ja riskitöntä diilereille, kun lippuja voi varata laittamatta rahaa likoon ja sitten on vielä viikko aikaa löytää ostajia.
 
Viimeksi muokattu:

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porin Sokoksessa oli aivan helvetinmoinen jono! Varmaan parisataa ihmistä, jossei ylikin. Itse olin kahden kaverin kanssa paikalla vähän kahdeksan jälkeen.

Jokainen "miehitti" yhden oven ja niinpä toinen kavereistani pääsi jonoon kolmantena. Siitä sitten äkkiä rahat sen kouraan ja liput messiin. Viisi lippua kentälle \,,/
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
JESH! Arviolta 7:30 menin Tikkurilaan jonottamaan ja n. 9:30 oli liput kentälle hanskassa. HELL YEAH! V*ttu että olen onnellinen noista lipuista. Metallica on meikäläiselle kuitenkin jo pikkukundista asti ollut SE bändi. Neljä kertaa olen nähnyt Metallican livenä ja aina on ollut joka pennin väärtti. Aina kun jossain pärähtää soimaan 'Ecstacy of Gold', meikäläisellä meinaa pärähtää paska housuun ja vähintäänkin kylmät väreet menee koko kehon läpi...

See you in the pit! \m/
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
LOISTAVAA LIPPUPALVELU

Taas tämä kuuluisa lipunvälitystoimisto Lippupalvelu loisti näiden
Metallican lippujen suhteen:
Olin jonossa ensimmäisenä ja kello yhdeksän aikoihin neidit
alkoivat säätämään koneen kanssa ja sanoivat koneen olevan
tukossa. No siinä minuuttien päästä kone alkoi heräilemään ja
neidit ilmoittivat kaikkien kenttälippujen olevan varattu jo. Siis
siinä noin 5 minuutissa! Neiti jopa soitti "päämajaan" ja varmisti
asian... No perkele, A-katsomon paikat siinä sitten piti lunastaa
itselleen ja nyt sitten seurata miten porukat on joskus puolilta
päivin saaneet vielä kenttälippuja. Siis millon helvetissä niitä sai
ostaa?? Olinko liian aikaisin jonossa???
Näin siis Turussa...prkl!!!!!
Ja ei 'tuta yhtään!!! tun ttu!

Jos joku haluaa sittenkin istumaan ja haluaa vaihtaa (4kpl) seisomaliput
parhaimpiin lukeutuviin istumapaikkoihin niin yv/sp tulemaan.


Kyseiset paikat siis ovat A11-katsomon rivi 25, ja jopa kalliimmat kuin kenttäpaikat...

Mielestäni joka keikkaan tulisi laittaa nämä maksimi lippumäärät
per ostos, mitä näihin lipputrokareihin tulee.
Itse luulin aamulla sen takia kentän olevan täysi kun sellaista ei
ollut, mutta hlvtn Lippupalvelun koneethan sen kusi käsille.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: LOISTAVAA LIPPUPALVELU

Viestin lähetti stiflat

Mielestäni joka keikkaan tulisi laittaa nämä maksimi lippumäärät
per ostos, mitä näihin lipputrokareihin tulee.
Itse luulin aamulla sen takia kentän olevan täysi kun sellaista ei
ollut, mutta hlvtn Lippupalvelun koneethan sen kusi käsille.

Mä oon täysin samaa mieltä. Vituttaa kun nyt jo tuolla huuto.netissä on kymmenisen kohdetta jossa myydään noita lippuja oikein kunnon ylihinnalla. Ja on se ihme, että lippupalvelu ei saa tota hommaa tasapuoliseksi kaikille. Joutuu kaiketi kiittämään onneaan, että liput kentälle irtosi. Vain 30 sekuntia myöhemmin kone leikkasi kiinni.

Toivottavasti saat vaihdettua nuo liput kenttäpaikkoihin. En pitäisi sitä mahdottomuutena, varsinkaan kun ovat noin hyvällä paikalla. Kumma juttu kyllä toi. Mäkun olin tiskillä niin jäljellä oli enää kenttää ja takakaarretta.

On se perkele.
 

.creep.

Jäsen
Meilläpä täällä Salossa asiat on niin hienosti, että kenttälippujen saanti on tehty lähes mahdottomaksi. Paikallinen Lippupalvelu on nimittäin vaateliikkeen yhteydessä ja tämä liike avaa ovensa vasta klo. 10.00.

Vähän ennen yhdeksää minä, tyttöystäväni ja kaverini aloitettiin puhelimilla Lippupalvelun pommittaminen. Linjat olivat niin tukossa, että klo. 9.45 oli pakko kävellä luukulle. Jonossa viidentenä. Ensimmäinen asiakas sai liput vaivatta (paikkoja en tiedä), mutta toisen tullessa vuoroon koneet löivät jumiin ja tunnelma alkoi nousta.

No, liput on nyt kuitenkin taskussa (7kpl takakaarteesen).
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kentälle on liput täälläkin. Säästyin itse jonotukselta, kun duunikaveri osoitti taktista silmää ja ajoi "semmoiseen paikkaan missä varmaan ei ole ketään jonossa ja saa vielä venata sisällä", eli Linnatuuleen. Noh, oli sitä sielläkin kuulemma ollut aika helvetin paljon porukkaa, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin, ja liput ovat nyt klaarattu.
Aika hätäseen meni liput. Toivottavasti valtaosa metallipäille, eikä kamerakauloille, jotta tunnelmaa riittäisi. Voisi kuvitella, että ainakaan kenttä ei ole ihan täynnä turisteja, vaan haluavat istuskella mukavasti jossain katsomossa viiniensä ja patonkiensa kanssa.

Kyllähän tuo varmaan aika messevä tapahtuma tulee olemaan, vaikka stadikalla onkin.
Mites - jos joku on ennen ollut siellä keikalla - tuolla on tuon alkoholipolitiikan kanssa. Mahtaakohan siellä olla keskiketterää myytävänä, vai pitääkö salakuljettaa jotain omaa evästä sisään?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Mike
Mites - jos joku on ennen ollut siellä keikalla - tuolla on tuon alkoholipolitiikan kanssa. Mahtaakohan siellä olla keskiketterää myytävänä, vai pitääkö salakuljettaa jotain omaa evästä sisään?

Kaksi kertaa olen ollut stadikalla konsertissa (AC/DC ja Bruce) ja ainakin näillä keikoilla myytiin keskiolutta ja siideriä, ei sen väkevämpiä.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Mites - jos joku on ennen ollut siellä keikalla - tuolla on tuon alkoholipolitiikan kanssa. Mahtaakohan siellä olla keskiketterää myytävänä, vai pitääkö salakuljettaa jotain omaa evästä sisään?

Eihän sinne prkl nyt dokaamaan olla menemässä? ;) Itse ainakin haluan muistaakkin tuosta keikasta jotain. Korkeintaan 6-12 päk alle. Ihan vaan fiiliksen luojaksi ;)
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Viestin lähetti Bigreds.
Eihän sinne prkl nyt dokaamaan olla menemässä? ;) Itse ainakin haluan muistaakkin tuosta keikasta jotain. Korkeintaan 6-12 päk alle. Ihan vaan fiiliksen luojaksi ;)
Tuosta päästääkin semmoiseen pieneen onglemaan kuin kusihätä. Kyllähän jotain pitää ottaa, mutta itse en ainakaan pysty pitämään kymmentä bisseä sisällä useita tunteja. Tapahtuma kun on aika pitkä: 17-n. 23, jos siis aikoo suht eteen runnoa. Eli taitaa mennä siihen että taskumatti mukaan sinne jotain kirkkaita sisälle. Itse olen kuullut että ainakaan Springsteenissä stadikan kaljamyynti tökki paljonkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös