Säännöt Mestis-veikkaukselle.
- Minä en tarkista kenenkään lappuja, koska tämä on aika hupimeininkia, eikä konkreettista palkintoa ole. Laitan toki näiden ratketessa oikean rivin viestiketjuun, josta helppo tarkistaa omansa. Mutta toivoisin, että kopioitte tuon lapun itsellenne, tummennatte oikean vaihtoehdon ja laitatte spoilereihin, olisi hauska katsella muiden veikkauksia. Toki sitten voitte myös laittaa vaikka siihen alas "1X22XX1..." josta on sitten itse helppo tarkistaa. Ei iso homma, mutta muille mukavempi.
Mahdollista virheistä saa, ja pitää ilmoittaa.
Laitetaan veto käyntiin nyt, mutta aikaa on aina Mestiksen alkuun saakka veikata. 27.9.2017 kello 18.25 päättyy veikkausaika.
Seuraavassa viestissä kohteet.
- Kaikki kysymykset käsittelevät alkavan Mestis-kauden runkosarjaa ja kohteisiin veikataan oikeaa merkkiä 1X2-vaihtoehdoista.
- Varsinaisia kohteita on 25kpl. Lisäksi kaksi bonuskysymystä.
- Bonuskysymykset ratkaisevat sijoituksen tasatilanteissa. Ensisijaisesti ratkaisee kumpi on veikannut lähemmäs oikein runkosarjan voittajan pisteet. Jos sekin on tasan, niin sitten tarkastellaan jumbopistearvausta.
- Loukkaantumiset tai pelaajasiirrot eivät vaikuta kohteisiin. Jos joku kohteista siirtyy toiseen Mestis-joukkueeseen kesken kauden, niin tilastot lasketaan yhteen molemmista joukkueista.
- Jos jotkut kohteista päätyvät tasatuloksiin, niin molemmat hyväksytään oikeiksi merkeiksi.
- Palkinnot ovat ennallaan. Voittaja saa oikeuden käyttää virallisen Mestis-gurun titteliä koko seuraavan kauden ajan ja päteä sillä jokaisessa mahdollisessa tilanteessa.
- Osallistumisaika kisaan umpeutuu runkosarjan käynnistyessä, eli siis 14.9.2016 klo 18:30.
- Minä en tarkista kenenkään lappuja, koska tämä on aika hupimeininkia, eikä konkreettista palkintoa ole. Laitan toki näiden ratketessa oikean rivin viestiketjuun, josta helppo tarkistaa omansa. Mutta toivoisin, että kopioitte tuon lapun itsellenne, tummennatte oikean vaihtoehdon ja laitatte spoilereihin, olisi hauska katsella muiden veikkauksia. Toki sitten voitte myös laittaa vaikka siihen alas "1X22XX1..." josta on sitten itse helppo tarkistaa. Ei iso homma, mutta muille mukavempi.
Mahdollista virheistä saa, ja pitää ilmoittaa.
Laitetaan veto käyntiin nyt, mutta aikaa on aina Mestiksen alkuun saakka veikata. 27.9.2017 kello 18.25 päättyy veikkausaika.
Seuraavassa viestissä kohteet.