Mestis-toimitus etsii kirjoittajia

• 1 317
  • 8

Toimitus

Jäsen
Jatkoajan Mestis-toimitus hakee kirjoittajia seuraavanlaisiin tehtäviin:

Vastaava toimittaja K-Vantaalle

Tehtävänä seurata Kiekko-Vantaan edesottamuksia Mestiksessä ja raportoida niistä uutisin, kolumnein sekä otteluraportein.

Avustava toimittaja Hokille ja UJK:lle

Tehtävä sama kuin vastaavilla toimittajilla, paitsi että tiedossa on vähemmän hommia, sillä kaikilla joukkueilla on jo yksi toimittaja olemassa. Työnjako on sitten järjestelykysymys.

Jos olet halukas liittymään Jatkoajan Mestis-toimitukseen, mutta yllä mainitut pestit eivät sinulle sovi, ota kuitenkin yhteyttä. Useimpien joukkueiden kirjoittajakiintiöön mahtuu vielä.

Yhteydenotot sähköpostilla markus.mattlar@jatkoaika.com

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ainakin Sportin osan hoitaa Pasi Roimela ja ihan hyvin hän on pestinsä minusta hoitanut. Mutta jos apua siinä suhteessa tarvitaan niin minä ainakin voisin auttaa, mutta en usko että apuani halutaan, mutta tarjoanpahan ainakin jos Pasi sitä tarvitsee. Olen noita raportteja omaksi ja muiden iloksi kirjoittanut, mutta lopetin sen, kun tuntui että ketään ei oikein kiinnostanut ja vaivaa siinä kuitenkin oli.

juudas

Jäsen
Omalta osaltani toivotan tervetulleeksi kaikki peliraportit. Sivun pomot voivat päättää minne kunkin kirjoittajan jutut kuuluvat (raportteihin / keskusteluun), mutta kiva niitä on lukea täällä keskustelunkin puolella. Ja jos jonkin tunnuksen jutut tuntuvat aina tuskaisilta niin äkkiäkös niistä yli hyppää...

Itse luen mielelläni useammankin raportin samasta pelistä. Tarkoituksenani on siis kannustaa kaikkia kirjoittamaan raportteja.

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Kannatuspuheenvuoro Juudakselle ja Jaskalle.Kirjoittakaa ihmeessä raportteja tänne keskusteluun.Kiinnostuneita lukijoita riittänee yllinkyllin.
Sitähän varten tämä palsta on,muun muassa.Eikä täällä divaripuolella ole juttua yhtään liikaa .Kunpa itsekin mukaan kerkiäisin paremmin varsinkin nyt kun KJT näyttää voittavan koko sarjan melko suvereenisesti.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhdyn eläkeläisen sanomaan. Kirjoittakaa vaan tänne keskustelun puolelle. Seuraan todella paljon mestistä ja luen kaikkia otteluketjuja, mutta yleensä osallistun keskusteluun vain FPS-ketjuissa. Olen siis kiinnostunut kuulemaan jokaisen joukkueen peleistä ym.

Itse yritän tehdä jotain raapustusta FPS:n kotipeleistä.

cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Samaa mieltä kuin edelliset. Kaikki mestisraportit ja jutut ovat tervetulleita. Seuraan oikeastaan ainoastaan mestistä, koska liiga nykyisellään (suljettuna) ei jaksa kiinnostaa. Eli ei muuta kun niin paljon juttuja ja raportteja mestiksestä kun vaan jaksette kirjoittaa. Kiinnostuneita lukijoita kyllä riittää.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tää on tsättiviesti, mutta toivottavasti moderaattorit hyväksyy sen... Minä kirjoitan yleisön pyynnöstä raportin ottelusta Sport-KJT ja reaktioista riippuen jatkoa joko tulee tai ei tule.

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Jaska85
Tää on tsättiviesti, mutta toivottavasti moderaattorit hyväksyy sen... Minä kirjoitan yleisön pyynnöstä raportin ottelusta Sport-KJT ja reaktioista riippuen jatkoa joko tulee tai ei tule.

Missä rappari viipyypi? Odotan edelleenkin innolla kommentteja ko. pelistä.

masu

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun modeemi rikkoutui..

Eli kuten olette varmasti todenneet, niin vasta nyt sitten viimein nettiin pääsin. Vanha modeemin romu sanoi sopimuksensa irti ja sinne jäi myös raportti. Mutsin koneelta tätäkin viestä kirjoitan. Olen tosi pahoillani että tuotin pettymyksen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy