mestis maajoukkue

  • 2 663
  • 28

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Miehet on miehiä ja pojat on poikia valitettavasti nuorten maajoukkueet ei pärjää "Harrastelija maajoukkueel" tai no ammattimiehiä noi kaikki o.
Ja suurempi ylläri olis mulle ollu jos nuorten tiimi olis voittanu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti MM
Ihmettelen otteluselostuksessa välillä käytettyä ilmaisua "Mestis All Stars". Eihän kyseessä ollut mikään tähdistöjoukkue, vaan B-maajoukkue.

Tosiaan. Ei ainakaan "virallisissa yhteyksissä" pidä sekoittaa termejä. All Stars -joukkue olisi varmaankin aika toisenlainen, eikä varmaankaan ainakaan seuraketjujen varaan rakennettu...
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Minä olen Sergein kanssa samaa mieltä siitä, että Mestis-joukkueen voitto oli pienoinen yllätys. SM-liigapainotteinen valtavirran kiekkojournalismi hehkuttaa mielellään sitä, kuinka liigan ja Mestiksen välillä on pelillisesti valtava kuilu ja kuinka Mestis-pelaajat alkavat olla kiekkoilijoita vasta sitten, kun he "kelpaavat" liigaan. Nyt vastakkain oli monta liigaan kelpaamatonta ja monta sinne kelpaavaa pelaajaa - ja kelpaamattomat voittivat.

Mestis All Stars on todellakin älytön nimi joukkueelle, kas kun ei Mestis Globetrotters... B-maajoukkue on parempi, vaikkakin vähän harhaanjohtava nimi.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Mahtavaa peliä mestisjoukkueelta, ei voitto ollut mikään yllätys vaikka vastassa olikin muutamia ikäluokkansa tähtiä (Lehtonen, Ruutu, Pitkänen, Koivu, Seikola).

Kolmosketju Raunio-Kiiskinen-Kerman oli loistava, Nurmbergin johtama nelonen ehkä vielä parempi. Jukuripelaajat olivat odotetun väsyneitä ulkomaan keikoista johtuen.

B-maajoukkue on loistojuttu, voisi vielä laittaa säännöksi että joka joukkueesta vähintään yksi pelaaja niin ei jää kellekään paha mieli.

Selostaja Lievemaa pysyköön jatkossakin paikallisradiossa, laitatoimittaja Saarinenkin olisi hoitanut homman paremmin vaikkei hänkään mikään huippu ollut kun selosti yhdet nuorten mömmöm-kisat joskus muinoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös