Mestiksen televisiointi

  • 551 487
  • 2 195

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Itseäni kiinnostaa että minkälaisella hinnalla tuo tuote tulee jatkossa olemaan saatavilla, ikäänkuin sillä olisi minulle mitään merkitystä.
Toivottavasti tästä sopimuksesta hyötyisi Mestis rahallisesti jotain. Ja jos totta puhun niin minusta tämä muutos on nyt näkyvyyden lisäämistä ja hyvää kehityssuuntaa tälle sarjalle.

samoin kuin @miraculeux , olen pesäpallon seuraajana ollut ihan tyytyväinen tuotteeseen aiemmin.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Tuo Ruutu+ taitaa nyt olla hintaan 9.95e/kk, ja en usko sen kamalasti nousevan Mestiksen myötä. Luulen hinnan asettuvan tuon 9.95e/kk - 19.95e/kk välimaastoon. En tiedä millaiset sopimukset Sanomalla on muun tarjonnan kanssa (jääkiekon ulkopuolisen, esim. Serie A:n ja NBA:n), että jäävätkö ne vielä ensi talvena ohjelmistoon. Kunhan pysyy tuossa max. 20e/kk tarjonnasta riippuen, ja laatu on hyvää sekä helppokäyttöistä, niin olen tyytyväinen. Tietysti mitä lähempänä tuota nykyhintaa niin sitä parempi.

Itse olen myös paljon pesäpalloa katsonut Ruudusta ja ollut tyytyväinen siihen.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ruudun hinnoittelu ratkaisee paljon.

Itse Liigaa lähinnä seuraavana voisin kuvitella maksavani alle kympin kuussa setistä jossa näkisin Mestis-pelit ja vaimo saisi katsoa Ruutu+:n myötä kaikkia hömppäsarjoja tv-aikataulua edellä (siis minähän en reality-TV:tä katso vaikka niiden ketjuissa tapahtumia kommentoinkin..)

Mutta jos hinta on 14.90e/kk niin ei kiinnosta.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Ruudun hinnoittelu ratkaisee paljon.

Itse Liigaa lähinnä seuraavana voisin kuvitella maksavani alle kympin kuussa setistä jossa näkisin Mestis-pelit ja vaimo saisi katsoa Ruutu+:n myötä kaikkia hömppäsarjoja tv-aikataulua edellä (siis minähän en reality-TV:tä katso vaikka niiden ketjuissa tapahtumia kommentoinkin..)

Mutta jos hinta on 14.90e/kk niin ei kiinnosta.

Eli kun hinta on nyt 9,95e/kk niin jos Mestiksen siirtyminen Ruutuun nostattaa hintaa, se syö kiinnostuksesi? Toisin sanoen et ole valmis maksamaan siittä mitään.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Vahva peukalo tähän siirtoon täältä!
Tästä Elisaviihteen takkuamisesta ei oikeastaan voi kuin parantaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Eli kun hinta on nyt 9,95e/kk niin jos Mestiksen siirtyminen Ruutuun nostattaa hintaa, se syö kiinnostuksesi? Toisin sanoen et ole valmis maksamaan siittä mitään.
Ruutu plussaa on saanut joskus 4,90e/kk hintaan. Täten arvottaisin Mestiksen plus junnukiekon noin viiden euron arvoiseksi.

Minulla ei ole mitään käsitystä mitä Ruutu+ on lisännyt valikoimaansa joka perustelisi sen hinnan nousun kymppiin kuussa. Sen brändi on sen verran nuhjuinen että yllätyin että se maksaa nykyään noin paljon.

Jos ihmisellä on HBO, Netflix, Viaplay yms niin Ruutu plussan elokuva- ja sarjatarjonta on luokatonta. Suurimmat myyntiartikkelit ovat että näkee Nelosen sarjoja viikkoa ennen muita tai Sykkeen tai Sorjosen kaltaisten sarjojen kaudet pari kuukautta ennen muita.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Minulla ei ole mitään käsitystä mitä Ruutu+ on lisännyt valikoimaansa joka perustelisi sen hinnan nousun kymppiin kuussa. Sen brändi on sen verran nuhjuinen että yllätyin että se maksaa nykyään noin paljon.

Itsekkään en pidä Liigaa yhtään minään ja sen takia en sitä katsoisi jos en näkisi ilmaiseksi. Täälläkin käynyt selväksi että hyvin harva seuraa muita kuin oman joukkueen pelejä palvelusta, puhumattakaan siitä että brändillä ja hinnalla tulisi olla mitään tekemistä keskenään.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ruutu plussaa on saanut joskus 4,90e/kk hintaan. Täten arvottaisin Mestiksen plus junnukiekon noin viiden euron arvoiseksi.

Toisaalta tuolla on kuitenkin tuo kaksi puolta urheilu ja tv-tarjonta. itse mieltäisin jo nyt urheilun osuudeksi vähintään tuon 9.90/kk melkein jo nyt ennenkuin mestis tuonne siirtyy. Tv-tarjonnassakin voi olla montaa mieltä, sanoisin että varmaan semmoiselle ihmisella joka ei tunteja käytä päivässä telkkarin ääressä tuo palvelu voi olla parempi kun moni suoratoistopalvelu. Kuitenkin melko tuoreita leffojakin näytti olevan mikä ei monessa palvelussa niin itsestä selvyys ole.

Ei tuossa varmaan mikään 14.90e/kk tai vastaava mikään vääryys olisi. Tietenkin riippuu halutaanko enemmän hakea näkyvyyttä vai rahaa.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Jos tuo uutinen pitää paikkansa, niin ei se huono olisi. Hiukan on tökkinyt tuo Elisa viihde chromecastin kanssa kun taas ruutu on toiminut hyvin. Jos tuo hinta tuosta nousee, niin toisaalta itselleni säästö tulee Elisa Viihteen katkaisusta ja ne voin käyttää sitten hinnan mahdolliseen nousuun.
 

Knap

Jäsen
Hyvä uutinen. Mieluiten Telia, mutta Ruutu on toisiksi paras vaihtoehto. Mikä parasta, siellä on kokemusta huippu-urheilun tuottamisesta todella paljon, joten hyvissä käsissä Mestis on. Toivottavasti asiat ei menee enää niin puolivillaisesti, että kotijoukkue joutuu vastaamaan kaikesta, vaan Ruutu tuottaisi vaikka studioita tai jotain makasiiniohjelmaa Mestiksestä. Sitten näkyvyyttä neloselle TV:seen ja niin edespäin. Parasta on kyllä se, että jälkilähetyksiä pystynee katsomaan.
 

Pecinjsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Latvia
Sohvaperunat tietysti tykkäävät, kun saavat lähes ilmaiseksi katsoa. Seurat eivät saa mitään, ei euroja Ruutu-palvelulta eivätkä katsojia paikanpäälle, koska sohvaperunat mussuttaa roskaruokaa kotisohvalla eivätkä jaksa lähteä hallille.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sohvaperunat tietysti tykkäävät, kun saavat lähes ilmaiseksi katsoa. Seurat eivät saa mitään, ei euroja Ruutu-palvelulta eivätkä katsojia paikanpäälle, koska sohvaperunat mussuttaa roskaruokaa kotisohvalla eivätkä jaksa lähteä hallille.

Varmaan riippuu minkälaista sopimusta pistävät menemään, varmaan joku parin vuoden sopimus voisi tietää aika lähelle samoja panostuksia kun mitä Elisalla ollut ja silloin lähinnä seurat itse vastaisi ottelujen tuottamisesta ruudulle ja lähetyksissä mennään halpuus edellä.

Joku +5 vuoden sopimus saattaisi lisätä jo haluja panostaa sarjaan, pistää hinnoittelu sille tasolle että molemmat pystyisi jotain tienaamaan lähetyksillä ja kehittämään sitä (ilmaispelejä nelosella/jim, maksasiiniohjelmia ym.) . Jos tuo hinta pysyy tuossa 9.90/kk ja jakantuu kaikille ruudun palveluille niin seuroille jää todennäköisesti vähemmän käteen kun elisan kanssa.
 

Lieminen

Jäsen
Jos tuo uutinen pitää paikkansa, niin ei se huono olisi. Hiukan on tökkinyt tuo Elisa viihde chromecastin kanssa kun taas ruutu on toiminut hyvin. Jos tuo hinta tuosta nousee, niin toisaalta itselleni säästö tulee Elisa Viihteen katkaisusta ja ne voin käyttää sitten hinnan mahdolliseen nousuun.
Sama tuon chromecastin kanssa. Aika vähän pelejä kotona väijynyt, mutta nekin vähät kännykän jne. Kautta, kun ei se perkele yhdistä.

Ruutu, telia jne. Pelaa hienosti.
 

kendomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
GrIFK, 90-luvun Jokerit
nyt on kyllä puuroa taas Imatran kuva. Ei siintä ota lainkaan selvää vaikka miten Elisan boksia uudelleen käynnistää.

Milloinko Kokko tulee takaisin? Selostuksen ja toisinaan mukana olevan kommentaattorin laatu on laskenut valtavasti..
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
nyt on kyllä puuroa taas Imatran kuva. Ei siintä ota lainkaan selvää vaikka miten Elisan boksia uudelleen käynnistää.

Milloinko Kokko tulee takaisin? Selostuksen ja toisinaan mukana olevan kommentaattorin laatu on laskenut valtavasti..

Kokko on armeijassa, huhupuheiden mukaan selostaa ainakin osan Imatralla pelattavista puolivälieristä.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
nyt on kyllä puuroa taas Imatran kuva. Ei siintä ota lainkaan selvää vaikka miten Elisan boksia uudelleen käynnistää.

Milloinko Kokko tulee takaisin? Selostuksen ja toisinaan mukana olevan kommentaattorin laatu on laskenut valtavasti..

Selostajasta täysin samaa mieltä. Ei vaan lähde Tynkkysellä tuo homma niin ei.
Kommentaattori on kyllä samainen J-P Rinkinen, kuin aiemminkin. (ja erittäin osaava hommassaan, ainakin allekirjoittaneen mielestä)
 

X-Stiff

Jäsen
Rinkinen ainakin on perillä pelistä ja tietää mistä puhuu joten kommentaattori/asiantuntija on kunnossa. Hän on mielestäni esiintynyt asiallisesti ja kiihkoilematta kuten kuuluu. Tynkkynen ei liene jääkiekkoa pelannut kuin korkeintaan play stationilla. Tosin ei kokkokaan. Lienee selostajalle vain mukava lisä koska en tiedä montakaa selostajaa joka olisi itse kovin pitkään pelannut.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Hyvä juttu. Itse kun olen myös A-nuorten pelejä tuolta seurannut, niin ei moittimista ole ollut. Tietysti niissä ei selostusta tainut olla kuin yksittäisisessä pelissä. Lisäksi kun tuohon löytyy telsusta oma sovellus, niin ei tarvitse chromecastia käyttää. Ja olen siis etäkannattaja, joten ymmärtänette.
Paikanpäälle pääsen tosi harvoin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa olla paras paketti katsojalle tuo Ruutu, mutta seuroille itselleen ei kovinkaan hyvä. Sarjalle itselleen riippuu varmaan lopulta että piiloutuuko jääkiekko pelkästään tuonne ruutu+ palveluun vai jaetaanko lähetyksiä myös esim. neloselle tai veikkaustv tai jollekin muulle toiselle taholle jossa olisi vapaassa katselussa.
 

Knap

Jäsen
Toivottavasti Sanoma ottaa oikeasti itsekin vastuuta Mestiksen mainostamisesta. Voisiko jopa olla niin, että välillä olisi studioita peleissä? Se olisi melko herkkua. Mutta joo Ruutu kyllä satakertaa parempi kuin Elisa Viihde, joka ainakin itseä vituttanut suuresti.

Edit. Nyt toivottavasti jälkilähetyksiäkin näkee..
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Uutisesta ei selvinnyt onko kyseessä Ruudun oma tuotanto vai Suomi-sarjan tapaan "fanikamera", jossa kotijoukkue vastaa koko tuotannosta. Selostus on jos kotijoukkue sellaisen järjestää. Sama koskee pelikelloa ja jäähygrafiikoita. Suomi-sarjassa joiltain paikkakunnilta ei tule edes hidastuksia. Tokis fanikamera-toteutuksessakin Mestis voi edellyttää selostusta ja grafiikoita jos niin haluaa. Aika näyttää. Itse olen seurannut Suomi-sarjaa tämän kauden täysin ongelmitta. Siitä Ruudulle iso plussa.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Toivottavasti Sanoma ottaa oikeasti itsekin vastuuta Mestiksen mainostamisesta. Voisiko jopa olla niin, että välillä olisi studioita peleissä? Se olisi melko herkkua. Mutta joo Ruutu kyllä satakertaa parempi kuin Elisa Viihde, joka ainakin itseä vituttanut suuresti.

Edit. Nyt toivottavasti jälkilähetyksiäkin näkee..
Kyllä pitäisi näkyä, kun ainakin A-nuorten pelejä katsoin jokusen jälkikäteen. Ja olen kyllä Mestiksen pelejäkin katsonut jälkilähetyksenä tälläkin kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös