Mestiksen kauden 2003-2004 parhaat valittu

• 1 621
  • 12
Suosikkijoukkue
JYP, Jukurit, LahenRami
oo äm gee olikohan jukurifanit innokkaimpia äänestämään... Jussi Timonen ja Petri Lehtonen allstarssissa. Timonen ei ollu edes meidän paras pakki! :)

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Äänestivätköhän KalPan kannattajat Timosen tähdistökenttään kiitoksena viimeisestä maalista.. :)

Sentterivalinta on hieman yllättävä. Ehkä Lehtosen päätymistä ykköseksi puoltaa se, että Jukureissa ei hänen lisäkseen ollut toista todella kovan luokan kaveria. KalPalla Salonen ja Hämäläinen saattoivat syödä ääniä toisiltaan.

Maalivahti Kuivalaisen tilalle olisin ehkä nostanut Suomalaisen ja puolustajista Jussi Timonen olisi vaihtunut Eerikki Koivuun. Muuten ihan jees.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Wilzu

Maalivahti Kuivalaisen tilalle olisin ehkä nostanut Suomalaisen ja puolustajista Jussi Timonen olisi vaihtunut Eerikki Koivuun. Muuten ihan jees.

Mutta viittaat tässä ÄÄNESTYSTULOKSEEN.

Suomalainenhan oli valittu Mestiksen parhaaksi maalivahdiksi.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Sanonpahan vaan, että olen All-Starsista eri mieltä kuin mitä eniten äänestäneet.

Okei. Veskarivalinta. Kuivalainen? No jaa. Finaaleissa hyvä, mutta en kyllä voi unohtaa niitä imujakaan. Suomalainen kauden ehdottomasti paras. Jaakko Huhdille myös glooriaa varmoista otteista Hokki-maalissa.

Puolustajat. Suhonen. No ehdottomasti. Toinen pakki. Timonen. Ei huh huh. Eerikki Koivu olisi saanut kyllä tästä suunnasta propsia tuolle paikalle. Myös Mikael Hallbäck oli All-Stars materiaalia.

No hyökkääjät nyt meni oikein. Lehtonen ei ehkä ole paras sentteri, mutta ainut joka säilyi koko kauden ehjänä. Muutenhan tuo olisi ollut Salosen ja Westerbackin kaksintaistelu. Ainakin omasta mielestäni.

Jos kauden valmentaja pitäisi nimetä, niin Hokin Kolek sai kyllä materiaalistaan eniten irti ja Hokki pelasi tapahtumarikasta jääkiekkoa.

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Viestin lähetti Jaska85
Muutenhan tuo olisi ollut Salosen ja Westerbackin kaksintaistelu. Ainakin omasta mielestäni.

Salli mun Jaska nauraa, unohda jo toi ikuinen lupaus Westerback!!!

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Jukka L
Naura vain jos naurattaa. Mahtoi tuntua hyvältä, kun pääsit taas kuittaamaan?

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Fair-play pelaaja mielestäni Jukurien Tero Koponen ei yhtään jäähyminuuttia koko kaudella. Esimerkillinen pelaaja myös kentän ulkopuolella. Ja vaikka katsoisin miten Jukurisilmin niin että Jussi Timonen all-stars mies..kas kun ei Ville Hyrkäs!
Ja myös Petri Lehtosen valinnasta voidaan olla montaa mieltä,ihan hyvä kausi mutta ei nyt ihan all-star tasoa. Mutta kansa on puhunut..

Viimeksi muokattu:

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Viestin lähetti Jukka L

Westerback han ei ole mikään ikuinen lupaus vaan on lunastanut paikkansa tähdissä..;) Jos Salonen olisi koko kauden ollut terveenä niin Teemu Kuusiston pistepörssin ykkös paikka olisi ollut uhattu ja varmasti Salonen olisi ollut All-Stars kentässä. Minä itse olen sitä mieltä että en parempaa pelaajaa nähnyt Vaasassa edesmenneellä kaudella pelaavan, joten uskon että Pate ja Sami olisivat ehjinä olleet ne kaksi kandidaattia jotka tuosta sentteri pakasta olisivat kiistelleet.

Suosikkijoukkue
JYP, Jukurit, LahenRami
Eihän vili ollut kaukana allstars paikkaa jos katsoit tuota äänestystulosta. Jos nyt ääniä olikin vain puolet siitä mitä timosella niin kolmanneksi äänestetyin pakki silti.

Rocco

Jäsen
"Mestiksen palkituin pelaaja, maalitykki Teemu Kuusisto yllätti gaalaväen rohkealla esiintymisellään. "Maukka" villitsi lavalla Apinamiehen roolissa ja pokkasi sen jälkeen pöydän tyhjäksi pysteistä."

Siis palkintopöydän saa tyhjäksi kun vetää vaatteet pois...? Outoa toimintaa jääkiekkoliitolta...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy