Merkkipaaluviestit

  • 236 119
  • 2 637
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ole merkkipaaluviesti, mutta hokasin juuri, että mähän oon ollut palstalla yli 10 vuotta. Hitto kun missasin 10v bileet.
Itselläni tulee ensi vuoden huhtikuussa kymmenen vuotta täyteen palstan kirjoittajana. Toki jo tuota ennen on tullut vuositolkulla täällä aikaa vietettyä lukijan ominaisuudessa.

Mutta tulee tässä tämänkin viestin myötä jotain täyteen, nimittäin 5 000 viestiä palstalle. Tykkäyksiä on kasassa huomattavasti tuota enemmän ja niiden osalta menee kohta 12 000 rikki. Kiitoksia tykkääjille ja ylipäätään muille palstalaisille! Mikäli täällä ei olisi mahdollista lukea ja käydä mielenkiintoisia keskusteluja, niin eipä täällä kyllä varmaan tulisi vuodesta toiseen notkuttua säännöllisesti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei ole merkkipaaluviesti, mutta hokasin juuri, että mähän oon ollut palstalla yli 10 vuotta. Hitto kun missasin 10v bileet.
Hyvä kun tuli puheeksi, täytyykin kesälle laittaa kalenteriin muistutus kun olen taas parikymppinen.

Vanhakin taas nuortuu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
11 000 tykkäystä rikki, kiitos!

1606 viestiä viestiin nro 20 000 & 4994 tykkäystä tykkäykseen nro 15 000.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
15 000:s viesti.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
21 000 tykkäystä rikki. Olenko minä henkisesti rikki, kun jaksan pitää kirjaa näistä? Mene ja tiedä.
Onnittelut komeista lukemista! Täällä paukahti tänään tykkäyksissä 12 000 rikki, joten perässä tullaan ja mikäli em. statistiikan seuraaminen tarkoittaa olemista henkisesti rikki, niin sitten olemme molemmat henkisesti rikkinäisiä. Onneksi ainakaan itse en tunne oloani henkisesti rikkinäiseksi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös