Mennyt kausi purkkiin

  • 1 667
  • 3

Toimitus

Jäsen
Tämän ketjun alla summataan kuluneen kauden tapahtumat, nostetaan kissat pöydälle ja keskustellaan pöytä tyhjäksi tulevaa kautta ajatellen.

Tässä Jatkoajan versio kuluneesta kaudesta!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Kolumneista poimittua:

Marko Tuulola *
Marko Toivonen *****

----

Olen voimakkaasti eri mieltä, vaikka odotuksiin nähden Tuulolan kausi pettymys olikin. Kautta arvioitaessa pitäisi itsekunkin, siis myös minun, välillä muistaa että se mitä kentällä varsinaisesti saa aikaan merkitsee. Ei se mitä saa aikaan verrattuna odotuksiin.

Marko Toivonen Kerhon paras pakki ja Tuulola huonoin? Ei kai nyt sentään...
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti Twite
Olen voimakkaasti eri mieltä, vaikka odotuksiin nähden Tuulolan kausi pettymys olikin. Kautta arvioitaessa pitäisi itsekunkin, siis myös minun, välillä muistaa että se mitä kentällä varsinaisesti saa aikaan merkitsee. Ei se mitä saa aikaan verrattuna odotuksiin.

Marko Toivonen Kerhon paras pakki ja Tuulola huonoin? Ei kai nyt sentään...
No, tässä tapauksessa kuitenkin puhuttiin juuri noista odotuksista ja pelaajien omasta tasosta. Tuuski oli kaksi kautta ehkä koko Euroopan paras puolustaja, nyt korkeintaan hädin tuskin liigan kymmenen parhaan joukossa. Toivonen puolestaan ei ollut suunnilleen käynyt edes jäällä sitten heinäkuun ja silti suoritus oli erittäin positiivinen.

Ehkäpä Tuulola oli Kerhon paras pakki ja Toivonen huonoin. Tuulola oli kuitenkin pakiston pahin floppi, Toivonen suurin yllättäjä - siinä kenties myös yksi syy siihen, miksi jälleen oltiin pronssipelissä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ei ollut tarkoitettu erityiseksi kritiikisi, aika huonosti olin viestini muotoillut. Vähän itsellenikin yllätykseksi rupesin pohtimaan noita pelaaja-arvioita joita itsekin tulee tehtyä, jopa jokaisen pelin aikana.
Viestin lähetti Flonaldo
Tuulola oli kuitenkin pakiston pahin floppi, Toivonen suurin yllättäjä - siinä kenties myös yksi syy siihen, miksi jälleen oltiin pronssipelissä.
Miettikää tuota pariin kertaan. Joukkueessa A voi olla 25 Toivosen tapaista suurta yllättäjää. Joukkueessa B 25 Tuulolan tapaista floppia. Arvatkaa kumpi joukkue voittaa paras viidestä pudotuspelisarjan?

Toisaalta Marko Tuulolan suorituksen hyvyys tai huonous vaikuttaa joukkueen kokonaissuoritukseen paljon enemmän kuin Marko Toivosen. Hankala asia arvioitavaksi numeroilla.

Vaikkapa Euroviisuissa ruotsalainen kuka tahansa osallistuja pärjää flopatessaankin paremmin kuin täydellisesti onnistuva Suomen lähettämä Ricky Martinin vaari. Suomen syvien rivien mielestä Jari Sillanpää oli kuitenkin ylivoimaisesti paras, sillä hän ylitti itsensä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös