Melkein sukua jääkiekkoilijalle

  • 26 270
  • 255

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Joo, Miettisen Antin kanssa samassa koulussa pari vuotta, ja Kapasen Nikon kanssa yhteensä kai neljä :D Huimaa.

op777
 

Miguel

Jäsen
Tuli ainakin muutama mieleen:
-Isäni on Pentti Matikaisen hyvä lapsuudenkaveri. Pena ja isäni veljineen pelailivat paljon kaikkea yhdessä lapsina.
-Kaverini täti on aikoinaan hoitanut villiä vekaraa nimeltä Jari Kauppila
-Jos Pelicans-kuuluttaja/selostaja Ilkka Varmavuon puheisiin on luottamista, kävin samaa yläastetta kuin mitä Raimo Summanen kävi aikoinaan
-Erkki Laine ja Kari Eloranta asuvat samalla kadulla isovanhempieni kanssa (Piri tuskin enää pitkään)
-Olin katsomassa Lahdessa muutama vuosi sitten pelattua Suomi-Ruotsi- jääkiekkomaaottelua samassa aitiossa Kari Elorannan kanssa. Ennen peliä vaihdoin pari sanaa Hannu Aravirran kanssa samaisessa aitiossa.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Olen matkahuollossa käsitellyt mm Eric Lindrosin, Oleg Tverdovskyn, Raimo Helmisen, Mika Niemisen, Rami Alangon ja monien muiden huippujen (en todellakaan muista enää kaikkia nimiä) mailoja jotka on lähtenyt Forssasta maailmalle. Samassa paikassa ojensin Marko Ronkaiselle luistimet jotka hänen isänsä oli lähettänyt Kuusamosta.

Pappani on Raimo Summasen pikkuserkku tai jotain sinnepäin.

Samainen pappa jutteli Karhu-Kissojen silloisen päävalmentajan Jari Kaarelan kanssa kesken FoPS-Karhu-Kissat divariottelua, kun istuttiin vaihtoaitioiden takana.

Vielä kerran sama äijä sanoo käyneensä yhtä aikaa koulua Karjalassa Unto Monosen kanssa.

Isäni entinen työkaveri on Antti Laaksosen divarissa pakkina pelannut isoveli Olli.

Sain Alpo Suhoselta omistuskirjoituksen hänen kirjaansa joulukuun alussa Forssassa.

Setäni oli katsomassa ottelua jossa Habsin Jose Theodore teki maalin Islandersia vastaan.

Olin samalla luokalla Bluesin Matti Kuusiston kanssa, kun hän opiskeli Forssan kauppaoppilaitoksessa.

Lisätään vielä yksi joka liittyy jäähän mutta ei jääkiekkoon:
Toisen pappani isoisän muutama serkku oli Titanicissa kun se uppos
 
Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
juu kato

meiän isukki on potkinu futista Pekka Tirkkosen kanssa (sillon ku päxi oli tommone vaahtosammuttimen kokoinen)

Meiän isukki on opetellu sanomaan Creedence Clearwater and Revival:n Aravirran opettamana, WAU!!

Olin samoilla festareilla Marko Toivosen ynnä muiden "tärkeiden" lukkolaisten kanssa..

Esa Tommila kauppasi Raumalla mulle polvisuojat!!

Sitte futista, Entinen maajoukkue-pelaaja A.Valveen poika pelaa meiän tiimin junnuissa!!!
 

Tenukeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Isäni työkaveri on Japa Levosen veli.
Jere Lehtinen on tarjonnut minulle bisset.
Olin sairaalassa Tapio Levon Jukka-Pekan vieressä.
Pasi Peltonen on tuttuni.
Olin pari kuukautta sitten Timo Willmannin kanssa snagarilla.
:D
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Silloin kun Jokerit vielä piti DDR-hallia kotikenttänään, niin minä olen kerran onnistunut lyömään ovella päähän Hjallis Harkimoa. Joten minulla on "lähes sukulainen" todella korkealla tasolla jääkiekon piirissä... se oli muuten wc:n ovi...
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
A. Berg on pikku-pikku-serkkuni

E.Lindros ehkä (todella epävarmaa) kaukaista sukua.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Boogeyman


Lisätään vielä yksi joka liittyy jäähän mutta ei jääkiekkoon:
Toisen pappani isoisän muutama serkku oli Titanicissa kun se uppos

Jumakauta jätkä! Sähän oot sit sukuu Leonardo di Capriolle :eek:
 

sippan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens ja Arsenal
Ville Vahalahti on käynyt saman ala-asteen,yläasteen ja lukion ku mä.Ja oon pelannut samassa seurassa lätkää.
Henrik Tallinderin tyttöystävä on kaverini hyvä kaveri ja oltiin kerran samaan aikaan juhlimassa Turussa.
Mikko Eloranta on samasta kylästä kuin serkkuni.
Ja vähän ohi aiheen,Ari Mennander on poikaystäväni serkku,jonka häissä oli kesällä.Ja oli siellä myös Teemu Selänne ja Jari Kurri.
 

ace

Jäsen
Oon ollu ryyppäämässä Lauri Kinoksen kanssa, ja maksanut sen baariin sisälle, Jokohan äijällä ois rahaa maksaa se vippi takas.

Seurustelin ennen yhden Mestis-pelaajan siskon kanssa.
 

CaarloK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen...

persserkku erään kiekkoilijan kanssa.

Maalaisille tiedoksi ettei perserkkuudella ole mitään tekemistä homoilun kanssa!
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Olen melkein sukua kiekkoilijalle..

Ollessani 10.luokalla maunulassa Simo Saarisen veli oli liikunnan opettajani, Pelatessani Lukion sählyjoukkueen kanssa P-Haagaa vastaan Simo Saarinen valmensi heitä, ja pelin jälkeen olinkin naama naama tasosa Saarisen kanssa, harvinaisen mulkku äijä.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Tuli pari muutakin mieleen...

Eli A. Miettisen ja N. Kapasen lisäksi olen viettänyt aikaa samassa oppilaitoksessa Riku Hahlin (kutsuimme Hahlin kanssa toisiamme lempinimellä "Uosukainen") ja Tomi Källarsonin kanssa.

Muistini pettää tässä kohtaa hieman, mutta joko Jani Nikko tai Jani Hassinen oli myös samassa paikassa (Hämeenlinnan liiketalouden ja tietotekniikan instituutti). Saattoivat toki olla molemmatkin.

Erittäin hieno ele koululta oli kuitenkin palkita Nikko / Hassinen urheilun ja opiskelun onnistuneesta yhdistämisestä, näin kaverin ensimmäistä ja viimeistä kertaa koulussa kun hän kävi hakemassa stipendinsä :/

op777
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
- Keke Säilynoja on (nivalalaisen...) serkkuni serkku
- Olin yhtä aikaa samalla yläasteella kuin Kurri ja Virmanen
- Esa Tikkanen ja Pekka Järvelä olivat samaan aikaan intissä Hyrylässä kuin minä

- niin, meinas unohtua yksi olennainen: eräs nuori kaunotar = ex-työkaverini on rauhoittanut Hjalliksen hipelöivät sormet tanssilattialla mottaamalla miestä nyrkillä klyyvariin ...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Blääh.

Eräs tuttu gubbe myi Teppo Kivelän hevoselle heiniä ja kesäisin pelasi usein tennistä Kivelän, Saken, Köllin ja Hakin kanssa.
 

masaty

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Minä kans!

Semi Pekin isä asuu katuni päässä.
Äitini ja veljeni kaverit (eri henkilöitä, eri perheestä) ovat molemmat Toni Mäkiahon serkkuja tai pikkuserkkuja, en muista kumpia.
Koulukaverini mökki on Raipe Helmisen mökin vieressä.

Niin ja kaverini äiti on leikannut sekä Christian Ruutun että Jari Korpisalon hiukset.

Että simmottiis...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viime kesänä kun oltiin Jyväskylän Suurajoissa, niin Siekkisen Ari-Pekka tuli ja yritti ostaa mun Blues-lippistä (se vanha kunnon malli, jossa on pelkkä B), joka ei sillä hetkellä itse asiassa ollu edes päässäni, vaan kaverini päässä...No, kun en myynyt, niin A-P avautui ja kertoi omistavansakin edelleen ihan samanlaisen lakin...ja säilyttäneensä sen juuri siksi että se on hänen mielestään niin style.

Joo, ja muistanpa kun Vantaan Kaivokselan ala-asteella ollessani, samaan aikaan kyseistä koulua käynyttä Jarkko Ruutua kiusattiin harva se päivä...kaveri vaan hiihteli seinien vieruksia IFK-verkkarit päällä...vai olisko ollu EVU:n byysat, siellähän se pelaamisen aloitti.
Mikko-velikin oli siellä silloin, mutta kaveri oli sen verran nuorempi, etten juurikaan pistänyt merkille.

Muistuupa mieleen vielä kaverini kertoma tarina Löysä-Lehterästä. Tero oli lukioaikoina hyvä kaveri tämän tyypin kanssa ja hengailivat paljon yhdessä. No, Terolla oli unohtunut nuo koulun liikuntatuntien kuntotestit tekemättä, ja opettaja sanoi, että ole vaan vaikka mikä liigapelaaja, mutta kyllä sun on tämä Cooperin testi juostava. Niinhän siinä sitten kävi, että Terolle järjestettiin oma tilaisuus juosta testi. Tero juoksi, ja 3000 metrin kohdalla kysyi opettajalta, että joko riittää...(aikaa oli vielä jäljellä) Myöntävän vastauksen saatuaan Tero vain jatkoi juoksua, samaa vauhtia edelleen ja kaarsi radalta ulos, kohti pukukoppeja ja samaa kyytiä suihkuun.
Liikunnanopettaja jäi sinne kentän laidalle kello kädessä katsomaan perään...sitä en tiedä, että odottiko se 12 minuutin täyttymistä...
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Re: Minä kans!

Viestin lähetti masaty
ukaverini mökki on Raipe Helmisen mökin vieressä.

Niin ja kaverini äiti on leikannut sekä Christian Ruutun että Jari Korpisalon hiukset.

Käykö Cride parturissa?
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Sopiva tilaisuus päivittää vanhaa topicia:


- Joni Yli-Torkko oli samassa komppaniassa alokasaikana.

- Justin Forrest asuu samassa talossa kuin mummoni. Aikaisemmin Forrestin asunnossa ovat asuneet mm. Petr Sachl ja Lubomir Vaic.

- Valtteri Filppulan tyttöystävä opiskelee samassa paikassa.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Jyrki Välivaara on pikkuserkkuni.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Vladimir Jursinov senior on kaverin isoveljen tyttöystävän isä.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
- Antti Jokela kuului samaan kaveriporukkaan ala- ja yläasteella.

- Tuomas Tarkki oli samaan aikaan yksi parhaista kamuista

- Tuomas Grönman oli isoveljen frendejä

- Jari Torkki opetti ala-asteella meitille englantia

...

Oli näitä muitakin, ei nyt justiinsa muista...
 

Veijari

Jäsen
Rottaketju:

Jani Kiviharju meinasi joskus junnuna vetää mua lättyyn jossain kaupungilla viikonloppuyönä, mutta Stounia järkevämmät kaverit tuli väliin.

Marco Tuokko samassa grillijonossa, yöaikaan jälleen kerran.

Mikko Rautee samassa black jack-pöydässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös