Mega matkan fiiliksiä?????????

  • 2 704
  • 10

ebakullas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK...
Itse reissuhan oli jälleen loistava!!!!! Olis todella kiva tietää muiden mielipiteitä siitä, miksi peli "taas"näytti siltä miltä näytti????...! Sanokaa mitä sanotte, mutta ekan kahden erän aikana ei tapahtunu "MITÄÄN", ainakaan meidän toimesta!...
Missä syy? Kenen syy?...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Simon
Vittu ihan turha ketju.

Sori chat, mut oletkohan sä Simon nyt pikkusen liikaa a) ottanu sponsoria ja b) samaistunut allekirjoitukseesi

Ei sinällänsä, ettäkö valittaisin. Tätä on hauska seurata.

Ketjun aloittajalle tämmöset terveiset: rajoita niitä kysymysmerkkejä. Yleisestikin ottaen teinix-kieli ei ole kivaa. Mut hei, rauhaa kaikille. Meidän jengillä menee hyvin ja kaikki halii toisiaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pärde
Sori chat, mut oletkohan sä Simon nyt pikkusen liikaa a) ottanu sponsoria ja b) samaistunut allekirjoitukseesi?

Simon says: a) Koff on ihanaa juomaa, mutta syy menee tänään kylläkin Marekin synnyinseuduille, tumma Velkopopovicky (jokerifanit: kyseessä on olutmerkki, ei sm-liigan pelaaja) on pääsyyllinen ja b) en samaistu allekirjoitukseeni, olen yltiöoptimisti suurimman osan ajasta, lopun aikaa olen realisti.

Mutta tää ketju on kylläkin täysin turha. IFK-ketjuja on jo yli 60 ja yks käsittelee "megamatkaa" eli TPS-IFK -peliä, miks helvatassa sille pitää vielä avata oma ketju, jossa kysellään "megamatkan fiiliksiä"????? Huomaan kyllä, että ketjun avaaja on uusi tällä palstalla ja nyt on viikonloppukin, mutta silti tää on vittu ihan turha ketju.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Simon

Mutta tää ketju on kylläkin täysin turha. IFK-ketjuja on jo yli 60 ja yks käsittelee "megamatkaa" eli TPS-IFK -peliä, miks helvatassa sille pitää vielä avata oma ketju, jossa kysellään "megamatkan fiiliksiä"????? Huomaan kyllä, että ketjun avaaja on uusi tällä palstalla ja nyt on viikonloppukin, mutta silti tää on vittu ihan turha ketju.

Tästä olen kyllä samaa mieltä, tästä on olemassa jo ketju. Turha sille oli uutta avata. Ihan kiva ku saatiin sut ebakullas messiin, mut tämmösellä tyylillä en uskalla ennustaa sulle kovin pitkää visiittiä tälle palstalle. Mutta ei nyt tuomita ketään näkemättä niiden peliä(miten niin väärä aihe?).
 

Pazman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, NuPS.
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viestin lähetti Kinkku
Eräänlaisia Megamatkan fiiliksiä voi lukea tämänpäiväisestä Metro-lehdestä, kun teologi Jaakko Heinimäki pakinoi: http://www.metrolehti.fi/site/metro/discuss/?entry_type=kolumn

Lukaisinpa minäkin tämän kolumnin aamulla työmatkalla. Ikäväähän se ruma kielenkäyttö on mutta pitää kaverin olla aika naiivi jos kuvittelee että jääkiekko-ottelussa ei katsomossa kiroiltaisi aivan h-vetisti, niin nuoret kuin vanhatkin. Sen verran mitä katsomossa heiluin, en itse juurikaan kuullut muuta kuin huimaa kannustusta. Ehkä pelin loppupuolella kielenkannat hieman löystyivät faneilta mutta olin itse jo ollut hyvän aikaa baarin puolella tässä vaiheessa...

nim. "ei kukaan oo mun reppua nähny?"
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alapuolellamme oli yksi noin 16v vaalea 'elvistukkainen' kundi humaltuneena. Hän aloitti tuon huutamisen heti katsomoon tultuaan. Kaikki Turkulaiset olivat vitun homoja jne. Kuvittelin ettei pihinä kauas kuulu mutta täytyy myöntää että hävetti hänen puolestaan. Toisen erän aikana kun huuto taas jatkui niin nuori tyttö sai huutelijan hiljaiseksi tokaisemalla 'taidat olla itse homo'.

Kyllähän 300:n ihmisen joukkoon mahtuu monenlaista. Upeaa porukkaa oli kuitenkin selkeästi suurin osa.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkin luin työmatkalla tuon jutun ja täytyy todeta että
kirkonmies ei taida kauhean usein lätkämatseissa käydä
Niissä on kautta aikojen kiroiltu ja huudettu. Kyllähän
sitä itsekin oli Turkuhallissa aika kivassa Koff-höyryssä,
mutta tuollainen jeesustelu on aika turhaa. Tuo tekstihän
voisi olla jopa Suvi Lindenin itsensä kirjoittama
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös