Mazzarat-Oivarit. Tulevaisuuden hegemonia matsi!

• 694
  • 1

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Sattuneesta syystä en voi tuonne Suljetulle osastolle kirjoitella mielipiteitäni, joten pistän vanhaan Kiekkopesä-tyyliin tänne Vapaaseen keskusteluun tällaisen ketjun, jotta kaikki rahvaat jotka teitä syvästi ihailevat voivat tänne sitten pistää kommenttinsa ja narinansa ujuttaa samaan ketjuun..

Asia joka minua syvästi kaivelee on se, että koskas teidän peli pyörähtää käyntiin???

Täytyyhän sitä päästä seuraamaan, ettei mene putki poikki perhana! Mikä se sellainen vani olisi, joka ei seuraisi kaikkia matseja!?!?!?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Peli alkaa maanantaina 22.4. sitten kun minä sen päätuomarina pääsen aloittamaan. Sanotaan nyt pikku vihjeeksi, että aloituskiekko putoaa jäähän klo 13-18 välillä. Kellonaikaa ei pysty tuon tarkemmin vielä kertomaan, koska ei yhtään tiedä kauanko päätuomarilla ja linjamiehillä menee aikaa keskinäiseen kinasteluun, vaatteiden vaihtoon, rohkaisuryyppyjen maistelemiseen ja luistimien nauhojen sitomiseen. Olen määrännyt, että tuomarikolmikolla on oltava samanväriset (valkoiset) uudet nauhat luikkareissaan, joten joudumme ensin siis irrottamaan ne vanhat nauhat... ja sitten vasta puljailemme niitten uusien valkoisten kanssa. Kun tietää, miten lyhytpinnaisia ja totaalisia psykopaatteja nämä kolme dumaria ovat, niin ei ole ihme jos pelin alku viivästyy...

PSST. Tuomarikolmikosta lisää Suljetulla Osastolla Mazzara-Oivarit ketjun tuomariosiossa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy