Max Wärn Jokereihin

  • 22 539
  • 86

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoa työtä Kurri ja Vuorinen! Joukkueessa oli valmiiksi jo tasapaksuja mitäänsanomattomia koheltajia niin vedetään sitten yksi vastaava lisää. Onko Matti Virmasta kenties konsultoitu toimistolla? Mitähän ihmettä tässä nyt ajateltiin saavan ekstraa joukkueeseen, että tuohon koheltajaan piti uhrata yksi vähistä jäljelläolevista rosteripaikoista?
 

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pelillisesti jos katsoo niin Wärn voi olla juuri sitä mitä tarvitaan. Iso,vahva,menee ihon alle ja taklaa. Jormakka,Manninen,Moses,Platt, O'Neill täyttävät pygmikiintiön vaikka kaksi viimeistä kykenevätkin fyysiseen peliin.

Viime kauden Hotsia tässä ilmeisesti korvataan. Taustasta kuitenkin jättimäinen miinus. Olisin ottanut jonkun hampaattoman kanukin ennemmin.

Mä olen tasan samaa mieltä nimimerkin massaonvoimaa kanssa. Tuskin tulee voittamaan pistepörssiä mutta varmasti vahvistaa Jokereita niin kuin massaonvoimaa tuossa äsken kertoi. Wärnin jullitausta vaan oksettaa. Toivottavasti tää yökötys loppuu pian. Toivotaan silti, että jengi (pelaajat) ottaa Wärnin hyvin vastaan niin ehkä minäkin pystyn sitten siihen. Katsotaan.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Mitähän ihmettä tässä nyt ajateltiin saavan ekstraa joukkueeseen, että tuohon koheltajaan piti uhrata yksi vähistä jäljelläolevista rosteripaikoista?

Minulla on villi veikkaus, että hankinta on kumminkin harkiten tehty ja jopa Marjamäen toivomuksesta. Ehkä Mannisen ketjuun haetaan pientä upgradea Ikoseen ja Mäkeen, ketkä siinä ovat viime peleissä käytännössä vuorotelleet toisena laiturina. Tuskin yksikään joukkue pelaajia ottaa joukkueeseen ilman valmentajan hyväksyntää. Alkuun nimi kuulosti siltä, että seuraavaksiko tänne tuodaan Pesonen tai Lahti, mutta harvoin nykypäivänä pelaajilla seurarajat niin tiukassa on kuin katsomon puolella.

Meidän on hyvä rajattomalla budjetilla täällä heitellä nimiä ja rakentaa kunnon fantasiarostereita, mutta toimistolla on valitettavasti tietyt rajat vastassa ja niiden mukaan on kasattava joukkue.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin onhan tuonne jullijoukkoon mahtunut aika moni jokeri, jotta mikäs siinä, kyllä meillekin aina yksi julli voidaan kokeeksi ottaa, kun on vielä sitä maanmainiota "bättre folkkiakin", saadaan kerrankin jotain parempaa. Tosin minun hattuni ei nouse milliäkään tuon mainoslapun edessä, täyttä skeidaa!
Mä kyllä arvostan naapurin ulostuloa. Nyt kumpikaan hesan seura tunnustaa väriä: narrit on soft poweria Venäjälle ja jullit ruotsalaisuudelle.

Ehkä Mannisen ketjuun haetaan pientä upgradea Ikoseen ja Mäkeen,
Jos on upgrade Ikoseen, niin saatiin hyvä pelaaja.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Ensireaktio minullakin oli että hyi olkoon, julli. Tuo mukanaan fyysisyyttä, mutta muuten pelillinen taso ja kyvyt ei ole itselle tiedossa. Onko ollut alkukauden pelaamatta? Jos on, niin miksi?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Olin itsekin ihmeissäni kun näin ketjun otsikon. Toisaalta olen ollut havaitsevinani että Jokerit on matsien taklaustilastoissa ollut jatkuvasti alakynnessä. Jos näin on oikeastikin, niin ymmärrän että vahvistetaan grindausosastoa. Rotaatiota voidaan pyöritellä sitten vastustajan mukaan jos tarvitaan lihaa laatikkoon.

Jullitaustasta sen verran että ei minua enää paljon puristele. Milloin Jokerit viimeksi edes pelasi bättre folken kanssa samassa sarjassa? Itse en edes muista. Kunhan nyt eivät Ville Peltosta palkkaa organisaatioon. Hymiö.
 

Subrosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän tällä nyt ajetaan takaa, kun edes omille junnuille ei ole annettu KV:n näyttöjen perusteella mahdollisuutta osoittaa kykyä nousta miesten peleihin? Toivottavasti tuli halvaksi. Monestihan olen väärässä, mutta en osaa hirveän hyvin kuvitella Wärniä Ikosen upgradena. Eikö edellinen ole arkinen perusliigapelaaja, viime kauden SHL kasin 10. paras pistemies uransa ehtoolla. Jälkimmäisellä jäi toistaiseksi murtautumatta Pohjois-Amerikan isoon sarjaan. Tietysti antaa pelivaraa loukkaantumisten kasautuessa. Aito vahvistusta odotellessa.

Mitä HIFK-taustaan tulee, niin se merkkaa, mitä pelaaja itse tuntee. Jos kahdeksan vuotta ei rakenna lojaliteetin ja nostalgian tunnetta entiseen joukkueeseen ja kasvattajaan, ja vastustajatunnetta meikäläisiin, niin tervetuloa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistaako joku oliko tämä Wärn fyysinen pelote mitä taklauksiin tulee?

Tällä kaudella peli ollut viihdyttävää mutta tuntuu että Huhtalan lähdettyä tööttejä ei ole vedetty hirveän ahkerasti loppuun saakka. Samoin Joensuu keskittynyt pelaamaan ja Mörkökään ei ole hirveän usein painanut niitä ”kahdenkymmenen metrin vauhdilla olevia ryntäyksiä” ihan maaliin vaan keskittynyt enemmän pitämään kiekkoa ja rakentamaan peliä.

Wutuumm ja kaveria katolleen!
 

Gemondo

Jäsen
Henkilökohtaisesti Wärnin junnuvuodet + 150 peliä Hifkin edustuksessa eivät niinkään häiritse, mutta se taas Wärnissä hieman närästää että oma mieleni mieltää Wärnin vahvasti juuri Peltosen ajan Hifkiin. Ja siitä kaksinaamaisesta uhriutujajengistä en välittäisi nähdä Jokereissa ketään.

E. Lisätään nyt vielä että eihän Wärn onneksi mikään Liivik tai Pesonen ole.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Wärn onnistui kyllä ensimmäisessä ottelussaan silmääni oikein hyvin. Ihan järjettömällä asenteella painoi jokaisen kiekon perään, eikä anna kulmassa tuumaakaan periksi. Vielä kun tiedetään, että paikan saadessaan pystyy tekemään maalejakin, niin voi osoittautua arvokkaaksi pelaajaksi keväämmällä tällä tasolla jatkaessaan. Vähän tollanen liikkuvampi Joensuu.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä avauspeli Wärniltä. Toi juuri sitä mitä haluttiin eli törmäyksiä ja räminää kaukaloon.

Kellään tietoa miksi kiersi naapurin mahdollisimman kaukaa?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään nähtiin huonoa Wärniä. Ei päässyt ollenkaan peliin kiinni. Joutui tuuraamaan Jenseniä pelin lopussa. Perjantaina Wärn neloseen, ja vaikka Ikonen sitten kolmoseen.
 

Petsku 67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit/Suomen maajoukkue
Ei oo ikinä ollut eikä tule ikinä olemaan KHL tasolle riittävä mutta oman roolin hoiti ok.

Siitä jäähystä tietty miinus, se käänsi pelin suunnan.
Kyllä liikkeen pitäisi parantua,jotta pääsisi peliin paremmin mukaan.Toivottavasti se vielä löytyy,kun saa enemmän pelejä vyölle.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun silmään on pistänyt, että jos laitavääntöön tulee saman kokoinen ukko, niin häviää sen. Eikös laitaväännöt pitänyt olla se vahvuus?
 

Buster

Jäsen
Joo, vähän hitaanpuoleinen ja kankea, eikä sitä kautta ole vielä hirveästi taklaamaankaan ehtinyt. Vähän näyttää, ettei kaksinkamppailutilanteista vaikuttaisi pääsevän juurikaan ulos, vaan menee kaikki ponnistelu siihen painimiseen ja jää tilanteista aina vähän ulkopuolelle/jälkeen.

Mutta eiköhän paranna kun pelejä tulee alle ja pääsee paremmin sisään. Tykkään kuitenkin noista santapaperiominaisuuksista ja jo siitä, ettei ota taka-askelia vaan maalineduskahakoissakin jopa vähän kettumaisesti tulee siihen vastustajan naaman eteen heilumaan ja hieromaan. Ja voisi sanoa jo nyt, että Mannisella ja eritoten Moseksella tuntuu olevan enemmän tilaa ja parempi pöhinä kentällä. Vielä kun Wärn pääsisi edes vähän paremmin mukaan kiekolliseen peliin. Aika pihalla kokonaisuutena kuitenkin ollut, mutta aikaisia päiviä on vasta menossa ja muut pelanneet harkkapelit ml. lähes 30 matsia.
 

Ergie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei nyt kannata vielä arvostella suuntaa tai toiseen tarkemmin Wärnin tekemisiä. Katsellaan kuukauden päästä missä mennään. Muistan vielä kun Norman pelasi ensimmäisiä pelejään Jokereissa niin täällä palstalaiset haukkuivat täysin turhakkeeksi. Nyt on ollut vähän eri ääni kellossa...
 

koodinimi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan hyvä muistaa, että edelliset sarjapelit on maaliskuulta ja pelaa täysin uudessa joukkueessa. Annetaan taas se 10-15 peliä aikaa ja arvioidaan sen jälkeen.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Wärn ei tällä hetkellä ehdi yksinkertaisesti tilanteisiin ja sen takia ei oikein onnistu tekemään mitään hyödyllistä. Onneksi asia lienee edes osittain korjattavissa ja liike parantunee hiljalleen, kun pääsee pelirytmiin paremmin kiinni pitkän pelaamattomuuden jälkeen.

Omassa päässäni olen käyttänyt verrokkina Joensuun ensimäistä syksyä Jokereissa, kun pahojen loukkien jäljiltä liike oli alussa todella huonoa, mutta lopulta homma lähti toimimaan hyvin. Wärnin ensimmäiset 10 peliä on nyt takana ja jos ei joulun tienoillakaan näytä vielä yhtään paremmalta, niin sitten rupeaa huolestuttamaan.

Kyllähän se on selviö, että jos tämän kauden taso oikeasti on nähdynkaltainen jatkossakin, niin Wärn istuu katsomossa vuodenvaihteen jälkeen kun hyökkäyspään kundeja rupeaa tulemaan takaisin askiin.
 
Jokainen kesken kauden mukaan joukkueeseen liittyvä pelaaja ei ole pelejä ratkova maalintekijä. En tiedä mitä Wärniltä on odotettu. Mutta eikö tässä nyt ole saatu sitä, mitä oli odotettavissa? Fyysinen rotaatiopelaaja, jonka liike on kysymysmerkki.

Sinänsä kyllä harmi homma, ettei rotaatiota tänä kautena ole käytetty ollenkaan. Ketä kiinnostaa tehdä sopimus Jokereihin, jos edes loukkaantumiskierteessä tule pääsemään pelaamaan pelejä edustusjoukkueen kanssa?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Wärnin pitäisi pelata mahdollisimman yksinkertaisesti, kovia tööttejä ja jos kiekkoon sattuu pääsemään niin heittoja vaan maalille johon muut toivottavasti samalla matkalla.

Eihän kukaan Wärnistä nyt odottanutkaan mitään ylivoiman moottoria tai maaliruiskua mutta jos vähän heikon liikkeen ja taklaukset jättää pois niin jäljellä ei ole yhtään mitään millä tekisi yhtään mitään KHL peleissä.

(toisaalta se on nähty, että KHL peleissä tuolla nykyisellä liikkeellä Wärnin kokoinen/tasoinen kaveri ei saa mitään pelotetta aikaan. Tuntuu noi vastustajan pakit järjestäen olemaan aika isoja puhelinkoppeja jotka liikkuvat helposti pois alta).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös