Matt Abt – puolustuksen dominaattori

  • 91 353
  • 548

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Nämä kaikki vois mun puolesta pitää.

Almari-Brook
Abt-Stenqvist
Järvinen-Viitasalo
Ervasti
Seepra ei pääse raidoistaan ja Hetfield ei pääse virheistään. Taas kirjotin Brooke vaikka on Brook...

Joo kyllähän Ervastista on hiottava vielä parempi esiin. Järästä ehkä varovaisesti eri mieltä, ensi kautta silmää pitäen.

Onko tuo Nuutti kuinka varma ensi kauden pelaaja? Mennyt ihan ohi.
 

Ihmiskuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäisin myös Abtin. Kaveri on vasta nyt alkanut tajuamaan olevansa aika hyvä luistelija tähän liigaan.

Turha varmaan mitään 10+ maalia on odottaa mut tänäänkin näytti rannari kyl löytää maaliin jos on aikaa, ei se mikään BobbyOrr ole mut ei ihan täysin kädetön.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Varmasti onnistunut täsmähaku urheilujohdolta.
(Riittävän) Luotettava, halpa (ainakin näin ymmärtänyt), tuli pelaamaan ei niitä ykköspakin minuutteja, tehnyt just sen mitä pyydetty, odotettu, haluttu ja maksettu.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko tuo Nuutti kuinka varma ensi kauden pelaaja? Mennyt ihan ohi.
Samaa olen itsekin miettinyt.
Ei mitään hajua kuinka varma tai epävarma on, mutta jos tulee niin kyllä se tuossa hahmotelmassa menee hyvin kolmosparissa. Instagram seurauksen perusteella ilmeisesti tänne huhutaan.

Jos nyt kuitenkin Abtista vielä, niin itse en hänestä pitänyt ekaan 1,5 kauteen juuri lainkaan kun rooli oli ehkäpä liian iso. Tällä kaudella on kuitenkin todistanut että Stenqvistin vierelle hän on ehkäpä se joukkueen sopivin palanen, vaikka Järvinenkin siinä parhaat pelinsä mun mielestä pelasi. Lisäksi täältä on useasti saanut lukea että on erittäin pidetty pelaaja kopissa. Lisäksi nuo pisteet 15, 10 ja nyt 11 ovat varsin kelvolliset peruspakille ja kyllähän tuo viimeistelykin on paikkapaikoin jopa suht kliinistä kuten eilen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mäkin ihan Abtista olen pitänyt, mutta erittäin vahvasti tunteisiin meni paska pelaaminen Pelicansin 1-3 maalissa viime viikolla. Siksi lähes tuomitsen lopullisesti, mutta annan kuitenkin vielä mahdollisuuden, eli jos ei tee enää ikinä yhtään virhettä, niin saa minun puolestani jatkaa Lukossa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kyllä mäkin ihan Abtista olen pitänyt, mutta erittäin vahvasti tunteisiin meni paska pelaaminen Pelicansin 1-3 maalissa viime viikolla. Siksi lähes tuomitsen lopullisesti, mutta annan kuitenkin vielä mahdollisuuden, eli jos ei tee enää ikinä yhtään virhettä, niin saa minun puolestani jatkaa Lukossa.
Miksi pitää lopullisesti tuomita?
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kyllä mäkin ihan Abtista olen pitänyt, mutta erittäin vahvasti tunteisiin meni paska pelaaminen Pelicansin 1-3 maalissa viime viikolla. Siksi lähes tuomitsen lopullisesti, mutta annan kuitenkin vielä mahdollisuuden, eli jos ei tee enää ikinä yhtään virhettä, niin saa minun puolestani jatkaa Lukossa.
Sä saat tuomita lopullisesti mutta muiden lopullisiin tuomitsemisiin tulet huutelemaan? Toki mun kohdalla vastatuuleen huutelet. Suu käy mutta ei kuuluu mitään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sä saat tuomita lopullisesti mutta muiden lopullisiin tuomitsemisiin tulet huutelemaan? Toki mun kohdalla vastatuuleen huutelet. Suu käy mutta ei kuuluu mitään.
Haha, lopullinen tuomio oli sinulta niin osuva ilmaisu, että otin sen käyttöön. Ja huomasithan että vasta uhkasin lopullisella tuomiolla, eli vielä Abt on (ehdollisessa) suosiossani.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No jos luet viestini Morandin ketjussa, niin mahdollisuus on sielläkin annettu.
En toki ole muuta väittänytkään. Keskittykäämme jatkossakin Lukon pelaajien uusiin mahdollisuuksiin eikä lopullisiin tuomioihin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
En toki ole muuta väittänytkään. Keskittykäämme jatkossakin Lukon pelaajien uusiin mahdollisuuksiin eikä lopullisiin tuomioihin.
Kyl se vaan valitettavasti vaatii aika paljon mun kohdalla, että pääsee sieltä ”sylkykuppi”-osastolta pois.
Tällä hetkellä siellä on Lukon pelaajista seuraavat:

-Nyman
-Burke
-Piipponen
Sekä Tieksola.
Kovaa vauhtia näillä otteilla myös Morand. Valitettavasti. Siihen ei enää riitä mikään 2+2 loppukauden aikana ettei sinne putoa.

loppukausi sellainen 0,6 pistettä/ottelu. Tasaisesti eikä mitään suonenvetopelejä. Ja pleijareissa sitten piste/peli.

Ja kun Mattin ketjussa ollaan, niin olen tykännyt aina. Tykkään, että sattuu ja tapahtuu. Ei haittaa ollenkaan muutamat hölmöhköt jäähyt. Sais pelata vieläkin kovempaa ja antaa maalin edessä keppiä ja hanskaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja kun Mattin ketjussa ollaan, niin olen tykännyt aina. Tykkään, että sattuu ja tapahtuu. Ei haittaa ollenkaan muutamat hölmöhköt jäähyt. Sais pelata vieläkin kovempaa ja antaa maalin edessä keppiä ja hanskaa.
Onhan Abt parantunut siitä ihan helvetisti kun Lukkoon tuli, mutta kyllä minä olisin valmis sanomaan kiitos ja morjens. Jo viime kuten ihan ensimmäisenkin kauden jälkeen.

Menestystä jos halutaan, niin kyllä siellä pitää olla parempia pelaajia puolustuksessa kuin Abtit. Eikä se yksi "Abt" olisi ongelma, mutta kun siellä sitten on Järvisiä ja Piipposia kaudesta toiseen myös mukana, niin sitten niitä ongelmia onkin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Onhan Abt parantunut siitä ihan helvetisti kun Lukkoon tuli, mutta kyllä minä olisin valmis sanomaan kiitos ja morjens. Jo viime kuten ihan ensimmäisenkin kauden jälkeen.

Menestystä jos halutaan, niin kyllä siellä pitää olla parempia pelaajia puolustuksessa kuin Abtit. Eikä se yksi "Abt" olisi ongelma, mutta kun siellä sitten on Järvisiä ja Piipposia kaudesta toiseen myös mukana, niin sitten niitä ongelmia onkin.
Abt on ainakin julkisuuteen tulleiden some-juttujen ja haastattelujen jne. Mukaan helvetin hyvä tyyppi pukukopissa ja kentän ulkopuolellakin. Lisäksi Lukon pakkirankingissä tällä hetkellä MINUN mielestä top 4ssa. Stenkku tietty ykkösenä, toisena Almari kolmantena sitten Brook tai Abt ja niiden kanssa aikalailla tasoissa Reunanen. JOS Tare ottaa itseään niskasta kiinni, niin sitten nousee Brookin ja Abtin ohi. Mutta Matti on selkeästi pelavassa kokoonpanossa terveenä ollessaan.
Se, että Lukossa on näitä Järvisiä ja Piipposia ei ole Abtin vika. Jos noiden kolmen joukosta pitäisi toivoa jollekin jatkoa, niin valinta pitäisi olla 100x100.sta Abt.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Abt on ainakin julkisuuteen tulleiden some-juttujen ja haastattelujen jne. Mukaan helvetin hyvä tyyppi pukukopissa ja kentän ulkopuolellakin. Lisäksi Lukon pakkirankingissä tällä hetkellä MINUN mielestä top 4ssa. Stenkku tietty ykkösenä, toisena Almari kolmantena sitten Brook tai Abt ja niiden kanssa aikalailla tasoissa Reunanen. JOS Tare ottaa itseään niskasta kiinni, niin sitten nousee Brookin ja Abtin ohi. Mutta Matti on selkeästi pelavassa kokoonpanossa terveenä ollessaan.
Se, että Lukossa on näitä Järvisiä ja Piipposia ei ole Abtin vika. Jos noiden kolmen joukosta pitäisi toivoa jollekin jatkoa, niin valinta pitäisi olla 100x100.sta Abt.
Ja lisäksi Matti pääsee tarvittaessa läpiajoihin ja hyödyntää myös kohtalaisesti laukaustaan aina silloin tällöin
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Abt on ainakin julkisuuteen tulleiden some-juttujen ja haastattelujen jne. Mukaan helvetin hyvä tyyppi pukukopissa ja kentän ulkopuolellakin.
Juu, en sitä kiellä etteikö Abt olisi hyvä tyyppi ja viimeisen päälle joukkuepelaaja. Siinä se menee muiden joukossa, kuten tähän astikin on mennyt.

Itse kaipaisin kuitenkin tulevaisuudessa jotain ihan oikeasti käänteentekevää pelaajaa taikka raudanlujaa oman pään suorittamista.

Abt nyt ei sellainen pelaaja kuitenkaan ole, joka kääntäisi voimasuhteita mihinkään suuntaan, oli joukkueessa tai ei.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja lisäksi Matti pääsee tarvittaessa läpiajoihin ja hyödyntää myös kohtalaisesti laukaustaan aina silloin tällöin
Abti yksin läpi kaataisi kyllä kehittyneimmänkin maaliodottamalaskennan; miten läpiajostakin voi vielä laukoa blokkiin?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä onko jossain seurantaketjussa asiaa käyty läpi, mutta mikä Abtille tuli kun ei paljoa pelannut?
 

senilix

Jäsen
Minä en edes huomannut, että jäi pois, mutta vieressä kaveri oli näkevinään, että loukkasi en tierdä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eipä siihen kyllä selostajakaan mitään huomiota kiinnittänyt, että jäi pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös