Matopeliaddiktit esiin!

  • 2 701
  • 21

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Niin, eli millaisias tuloksia olette nokian kännyköiden matopeleissä hakanneet? Itse olen tässä Snake II:ssa (eli siinä mikä on ainakin 7210:ssa, se missä on niitä seiniä) saanut kohtuutuloksetn 1260. Mitenkä muut?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olen matopeliaddikti.
Känny on 3310, eli kyseessä Snake II.
Pelaan matopeliä aina, koulussa tunneilla, välitunneilla ja dösässä.

Ennätys taitaa olla 2062.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mulle tulee matopelin pelaamisesta matkapahoinvointia, enkä sen vuoksi voi pelata pitkiä aikoja.

Matkapahoinvointitabletin avulla kykenen pelaamaan mutta en salli dopingin käyttöä huippu-urheilussa joten jätän kokonaan pelaamatta.
 
Viimeksi muokattu:

Pepe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kiri, MuurLe
Vanha matopeli on tullut pelattua nopeimmalla tasolla täyteen, pisteet 2008.
 

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Matopeli ykkosessa olin erittain hyva. Meni lapi ehka kerran kolmesta yrityksesta. Meinasin ottaa osaa matopelin SM kisoihin mutta tuli samalle viikonlopulle muita menoja, joten kisat jaivat kaymatta.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Vanhemmassa matopelissä ennätys taisi olla joku hieman alle 2000, mutta tuossa uudessa on tullut paukuteltua 3443. Siinä mielessä tuo uusi peli onkin parempi, että vaikka pistelisi koko ruudun täyteen, on aina tsäänssit parantaa... Krapula-aamuisin tuo matopeli irtoaa aina harvinaisen hyvin.:D
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Eipä ole kauheasti tullut pelattua matopeliä. Snake II ennätys oli vanhassa kännykässä siinä 1500-1700, tarkemmin en muista.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ennen tuli pelailtua enemmän, nyt on vähän jäänyt.. Snake II:ssa kuitenkin ennätys 2173. Alkuperäisessä versiossa taisi olla jotain 1500.. Tarkalleen en enään muista.
 

BBT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Djurgårdens IF
Otetaan sitten se toinen ääripää...

Puhelin 3210, ollut omistuksessa reilut pari vuotta, eikä matopeliin (eikä muihinkaan) ole koskettu kertaakaan joten ennätys pyöreä nolla... ja tämon tosi
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
benefon

Mites benefonin miähet peli enkkoja.?
itellä tykkimiähessä joku yli 1000 pistettä
ja sokkelossa best time 18
ristinollassa on sitten se juttu
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matopelissä mä oon ihan surkea enkä viitsi tulostani julkisuuteen tuoda, mutta Space Impactissa oon suht hyvä omasta mielestäni, enkka 12480 ( vai onko se hyvä, en mä tiedä....) puhelin siis 3310.

space impact menee heittämällä läpi, juju on " kuolla fiksusti" että saa mahdollisimman paljon pointseja. Moneen kuukauteen en ole jaksanut ko. peliä pelata, tuli syssymmällä hakattua peukalot verille:p
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Lyädääs näitäkin:
On alkanu tympimään kaikenmaailman matopelit, niin uudessa enkka on n.900.
Vanhassa ennätys oli siinä 1800 kieppeillä, kävin jopa petsaamassa porin osakilpailussa matopelin sm-kisoissa ja sijoituin muistaakseni neljänneksi tai viidenneksi.
Edit: ja space impact on pelattu läpi, tulosta en muista.

Benefon-peleissä olen päässyt sokkelossa 17 sekuntia ja tykkimiehessä 1113.

Sitten on tietysti ericssonin tetris, jossa enkat on jotai 60k.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Vanhassa 6110:ssa ennätys oli 2008 eli täydet pisteet.
Sen pelin opin niin hyvin, että meni kerran päivässä läpi jos pelata jaksoi.

Snake II:sta en pelannut kahteen ensimmäiseen kuukauteen kertaakaan kunnes humalapäissäni sängyllä makaessani sorruin.
Seuraava kanuuna-aamukin sitten meni pelaillessa ja siitä alkoi putki.

Ennätys II:ssa on 3353.

Yleensä en tällaisista peleistä piittaa, mutta matopeli on kieltämättä aika vekkuli.
Space Impactissa ennätys näyttää nollaa.
 

Miguel

Jäsen
OLIN matopeliaddikti. Nykyään pelaan erittäin vähän mitään kännykän pelejä, ainoastaan täysin tekemisen puutteessa jotain odotellessa. Tavallisessa matopelissä ennätys oli jotain 1800. 7110:n Snake 2:ssa ennätys suunnilleen 1800, mitä pidän aika hyvänä. Tosin, siinäkin oli pieni huijaus käynnissä. Nimittäin pistin aina pausen päälle joka viidennellä pisteellä, joten pystyin helposti katsomaan, minne 'örkki' syntyy. Myös tilan ollessa tiiviinä pausea tuli käytettyä helpotukseksi.

Nyt olen nykyisellä 6210:lla pelannut erittäin vähän. Muistipelin tarkkuuspelin menin ekalla läpi vaikeimmalla, pisteet 1846. Yleensä jos pelaan jotain, pelaan Oppositea, sillä se riittävän hidastempoinen ja katseen voi nostaa ruudusta huoletta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Matopeliennätys

Ennen pelasin paljon mmatopeliä, mutta nyt en ole pelannut sitä enää moneen kuukauteen, ei kertakaikkiaan kiinnosta pelata.

Ennätykseni on Nokian 3210:ssa 1629, Snake II:ssa ennätykseni on 1962, muistaakseni...
 

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Kalba
Matopelissä mä oon ihan surkea enkä viitsi tulostani julkisuuteen tuoda, mutta Space Impactissa oon suht hyvä omasta mielestäni, enkka 12480 ( vai onko se hyvä, en mä tiedä....) puhelin siis 3310.

space impact menee heittämällä läpi, juju on " kuolla fiksusti" että saa mahdollisimman paljon pointseja. Moneen kuukauteen en ole jaksanut ko. peliä pelata, tuli syssymmällä hakattua peukalot verille:p

Juu sama juttu tuossa space impactissa. itsella ennatys muutamaa pistetta vaille 13000, mika on mielestani hyva. Juuri tuo mainitsemasi jarkeva kuolema on se juju milla niita pisteita saa. Itse pystyn tappamaan melkein kaikki viholliset, mutta pointsit jaa aina tuohon 12000-13000. En sitten tieda etta mika se ihan maksimi on?
 

Bob77

Jäsen
Viestin lähetti pelimanne


Juu sama juttu tuossa space impactissa. itsella ennatys muutamaa pistetta vaille 13000, mika on mielestani hyva. Juuri tuo mainitsemasi jarkeva kuolema on se juju milla niita pisteita saa. Itse pystyn tappamaan melkein kaikki viholliset, mutta pointsit jaa aina tuohon 12000-13000. En sitten tieda etta mika se ihan maksimi on?
Itselläni on on Space Impactissä sellaiset +22000 pistettä ennätyksenä... tuota kyseistä peliä taisin pelata melkein tunnin...en ole törmännyt vieläkään sellaiseen SI-addiktiin joka oli saanut parempia pisteitä.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Akkua kuluttavaa ajanvietettä

Vanhaa Matopeliä hakkasin sormet kipeinä todella paljon, mutta en koskaan päässyt tavoitteeseen - peli jäi läpäisemättä. Tosin napit löystyivät alkuinnostuksen jälkeen sen verran paljon, että pelaaminen vaikeutui selvästi loppuaikoina (seliseli). Ennätys taisi olla 1800. Matopeli II:sta olen pelaillut vähemmän, eikä samanlaista addiktiivisuutta ole ollut havaittavissa. Ennätys on kohtalainen 2475, mutta eiköhän kolmen tonnin raja olisi rikottavissa jos jaksaisi pelailla.
 

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Bob77
Itselläni on on Space Impactissä sellaiset +22000 pistettä ennätyksenä... tuota kyseistä peliä taisin pelata melkein tunnin...en ole törmännyt vieläkään sellaiseen SI-addiktiin joka oli saanut parempia pisteitä.

aika kova on ennatys...? miten olet saanut tuon ennatyksen? ajattelin vaan kun itse olen tappanut ehka 80% kaikista vihollisista ja silti pisteet jaa tuohon 13000.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös