Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 222 595
  • 1 192

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Tapion Karin huonojen suoritusten esiinnostaminen on räkänokkien touhua. Taidat olla IDIOOTTI! Olen kyllä aikalainen itse-sadisti, kun viitsinkin tästä keskustella, olisin ollut jo sata sivua sitten valmis jättämään aiheen mutta eiköhän anneta olla. Minä olisin vain halunnut nähdä Mestarit Areenalla, Frederik täällä koostumuksesta päättää!

@Noitarumpu ?
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Kaikki kannatatte väärin. Olette mieshuoria, kun taase minä olen kannattamisen ylijumala. 5-divari futis kaljakaveritten kanssa on ainoaa oikeaa todellista kannatusta. Ja kun maksan siitä vielä 15e jotta saan hienon kannattajakortin ja tuen OIKEIN KANNATTAJIEN SEURAA. Muut on vain Ryssien mieshuoria.
 

Yltävastaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit kotimaan sarjoissa, saksalaiset joukkueet
Kaikki kannatatte väärin. Olette mieshuoria, kun taase minä olen kannattamisen ylijumala. 5-divari futis kaljakaveritten kanssa on ainoaa oikeaa todellista kannatusta. Ja kun maksan siitä vielä 15e jotta saan hienon kannattajakortin ja tuen OIKEIN KANNATTAJIEN SEURAA. Muut on vain Ryssien mieshuoria.

@Max Power ?
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Arkielämä on opettanut meille, että suvakki asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja. Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että suvakki näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa vastuunalaisia kontradiktioita. Jopa suvakkimedia näyttää todeksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos suvakki noudattaa epäilemättä ideatasolla viimeaikaisia absurdeja väittämiä.

Vaihtelevalla menestyksellä myös suvakkimedia panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta tahojen yhteistyön kariutumisesta aiheutuvia hyökyaaltoja rahoitus- ja sijoitussektorilla. Lienee sanomattakin selvää, että suvakkimedia ennakoi osaltaan vastuunalaisia kontradiktioita

Tämä tästä osaltani tähän keskusteluun. Jatkan nyt lomaani.
 
Arkielämä on opettanut meille, että suvakki asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa yhä enemmän meitä haittaavia taakkoja. Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että suvakki näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa vastuunalaisia kontradiktioita. Jopa suvakkimedia näyttää todeksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos suvakki noudattaa epäilemättä ideatasolla viimeaikaisia absurdeja väittämiä.

Vaihtelevalla menestyksellä myös suvakkimedia panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta tahojen yhteistyön kariutumisesta aiheutuvia hyökyaaltoja rahoitus- ja sijoitussektorilla. Lienee sanomattakin selvää, että suvakkimedia ennakoi osaltaan vastuunalaisia kontradiktioita

Tämä tästä osaltani tähän keskusteluun. Jatkan nyt lomaani.
Tää on tehty jollain netin Cobolnaattorilla.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäs vitun rinkirunkkaus täällä on oikeen menossa?

Hävetkää kun ette edes tägää henkilöä.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäs vitun rinkirunkkaus täällä on oikeen menossa?

Hävetkää kun ette edes tägää henkilöä.

Näinpä. Enhän minä mistään tiedä, mut jollain tavalla kuvittelen matkittavan kirjoittajan asiaosaamisen ja äidinkielen osaamisen vähintään lällättelijöiden tasolle.
 
Näinpä. Enhän minä mistään tiedä, mut jollain tavalla kuvittelen matkittavan kirjoittajan asiaosaamisen ja äidinkielen osaamisen vähintään lällättelijöiden tasolle.
Tuosta kieliasuläpästä en ymmärrä oliko se jotsin sarkasmia vai mitälie, minusta matkittu kirjoittaja kirjoittaa kieliasun osalta erinomaista tekstiä. Asiaosaamistakaan tässä ei nähdäkseni ole kritisoitu, vaan sen sijaan loistavasti tavoitettu sen asian ympärille rakentuva polveileva ja keskustelun kustannuksella politikoiva tyyli. Jos ei Daespoota lasketa, niin harvalla on jutuissaan yhtä paljon turhaa tekstiä.

Mutta se tästä tällä erää, nyt lähden paskalle ja palaan asiaan puolenpäivän jälkeen.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
"Astetta" siistimpi on juuri sen naksun siistimpi. Eihän tämä matkittu kirjoittaja missään nimessä huonosti kirjoita. Mutta ei myöskään ihan niin siistin huolitellusti kuin matkitussa versiossa.

En jatka keskustelua enää näiden nimimerkkien kanssa, paitsi ehkä noin 700 viestin verran, kunhan olen käynyt mökillä.
 
"Astetta" siistimpi on juuri sen naksun siistimpi. Eihän tämä matkittu kirjoittaja missään nimessä huonosti kirjoita. Mutta ei myöskään ihan niin siistin huolitellusti kuin matkitussa versiossa.

Matkittu kirjoittaja kirjoittaa helvetin paljon parempaa suomea. Tuolla Kanervan siansaksalla ei äidinkielen opettajilta paljon pisteitä heruisi. Mutta kaipa siinä vasemmistointelligentsian mielestä pistettiin tosi voimaannuttavasti oikeistolaismulkulle jauhot suuhun.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Matkittu kirjoittaja kirjoittaa helvetin paljon parempaa suomea. Tuolla Kanervan siansaksalla ei äidinkielen opettajilta paljon pisteitä heruisi. Mutta kaipa siinä vasemmistointelligentsian mielestä pistettiin tosi voimaannuttavasti oikeistolaismulkulle jauhot suuhun.

Ehdit, peijooni.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Tuolla Kanervan siansaksalla ei äidinkielen opettajilta paljon pisteitä heruisi.

Toivottavasti ei paljon heruisi. Koko roskahan oli viimeistä kappaletta lukuunottamatta luotu puppugeneraattorilla.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Niin oli, ja siksi siinä oli hyvin vähän yhteneväisyyksiä Cobolin tekstien kanssa, jotka polveilevuudestaan huolimatta ovat melko koherentteja kokonaisuuksia.

Niin se vain silti maaliinsa kolmessa minuutissa, vaikka olikin hyvin vähän yhteneväisyyksiä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Bamberg -3,5 40%. Pitäisi olla pelattavissa. Ramkaunasilta puuttuu jenkkitakamies joten ehkä tasabookki. Edellisessä pelissä tempo oli hyvä mutta vaparit 2/13 ja viimeinen kymppi kolmosista 3/15 sisään.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hauskintahan tuossa on se etä @ISH yrittää trollata kun joku puhuu asiaa, ja itse ei ymmärrä hölkäsen pöläystä mistä Sale noissa puhuu. Onhan tuo aikaisemminkin yrittänyt piilovittuilla Salen korisvihjeistä.

Minulta meni ohi tuo vittuilu aspekti. Luulin päinvastoin, että joku kiitollinen betsari esitti oodin Salelle. No kai se joitakin vituttaa, kun joku tekee rahaa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
"Minä en ole sovinisti, mutta luulisi että nuo vitun tyhmät huorat osaisivat tiskata pimeässäkin."

tähän voi löytyä useampiakin oikeita vastauksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös