EiOnko missään mitään järkeä?
Jos ja kun Mason sopimuksessa on tulostavoite johonkin aikaan mennessä, joka oikeuttaa seuran purkamaan sopimuksen, ellei sitä saavuteta, niin jää kaksi vaihtoehtoa. Jatkaa siitä huolimatta Masolla tai valmentajan vaihto.
Kohtuu selvää on, ettei tavoite tule täyttymään, joten onkohan uuden valmentajan kartoitus siis käynnissä? Jos Maso ei valmenna 24-25 kautta, niin onko järkeä siinäkään, että vetää tämän kauden loppuun?
Mä en rehellisesti edes usko, että seurajohdosta löytyy tällähetkellä riittävänlaista kompetenssia tarkastella tätä tilannetta sen vaatimalta tasolta. Ekikö kutsuu Olli Salon haastatteluun ja haastattelee kaveria ja tutkii hänen pelikirjaansa. Rakentaa kokonaiskuvan ja astelee sen jälkeen perusteluineen hallituksen eteen kertomaan kuinka tämä herra X olisi hänen mielestään kaikista paras vaihtoehto Kerhon Päävalmentajaksi. Juu ei tule kyllä tapahtumaan.Jos ja kun Mason sopimuksessa on tulostavoite johonkin aikaan mennessä, joka oikeuttaa seuran purkamaan sopimuksen, ellei sitä saavuteta, niin jää kaksi vaihtoehtoa. Jatkaa siitä huolimatta Masolla tai valmentajan vaihto.
Kohtuu selvää on, ettei tavoite tule täyttymään, joten onkohan uuden valmentajan kartoitus siis käynnissä? Jos Maso ei valmenna 24-25 kautta, niin onko järkeä siinäkään, että vetää tämän kauden loppuun? Onko missään mitään järkeä?
Mä en rehellisesti edes usko, että seurajohdosta löytyy tällähetkellä riittävänlaista kompetenssia tarkastella tätä tilannetta sen vaatimalta tasolta.
Henriksson on kadottanut kesän/sairasloman jälkeen kokonaan otteen pelistä. Oli kuitenkin hyvä keväällä.Somessa kun eteen tulee eiliseltä Raskin maalivideo, niin herranjestas sentään kuinka löysästi Henriksson sen tilanteen pelaa???!!!
Pikkarainen sai miehen vahvuudet paremmin esiin.Henriksson on kadottanut kesän/sairasloman jälkeen kokonaan otteen pelistä. Oli kuitenkin hyvä keväällä.
Puolustuspelaaminen on aivan onnetonta ja näyttää jatkuvasti yllättyneeltä tilanteissa.
Nyt ei ole kyse Pikkaraisesta...Pikkarainen sai miehen vahvuudet paremmin esiin.
Mitä ihmettä, miten niin ei ole?Nyt ei ole kyse Pikkaraisesta...
En tiedä, näin mulle on sanottu.Mitä ihmettä, miten niin ei ole?
Avaatko hieman? Henriksson loukkaantui Turun turnauksessa ja sen jälkeen ollut laiska?En tiedä, näin mulle on sanottu.
ps. enkä sano, että kyse on sinusta
Avaa mitä?Avaatko hieman? Henriksson loukkaantui Turun turnauksessa ja sen jälkeen ollut laiska?
Tasapuolisuuden nimissä toivon noin käyvän eli pisteet jäävät Rinkulalle.Kun HPK voitti Ässät, pelaten kauden parhaan pelinsä, niin edellytän nyt, että myös Lukko kaadetaan tasapuolisuuden nimissä. Näin HPK auttaa myös itseään parhaiten, kotivoittoja kun kovasti kaivataan. HPK on kotipelien taulukossa toiseksi viimeisenä alle yhden pistekeskiarvolla per peli, mikä ei ole omiaan nostamaan fiiliksiä kotiyleisössä. Jos Kerho aikoo jatkossa pärjätä niin kotivoittoja täytyy alkaa tulemaan.
Todella upeeta on, että tärkeimmät pelaajat ovat poissa, saikulla tai pelikiellossa, mutta itku ei auta, niiden ketkä pelaavat on nyt se vastuu otettava poissaolijoidenkin puolesta. Jään odottamaan voittoa illalla, ja jos sitä ei tule, olen todella pettynyt.
Toisella erätauolla pikkuritarien toimesta?Näkisköhän sitä tänään Kerhon tekemän maalin.....
Ja vielä vastustajan verkkoon.
Hyvä, että kaulasuojista huomautellaan.
Iida Vainio?Kuka toi vaaleahiuksinen sinipukuinen on Kerhon valmentajien kaa penkin takana?