Arja on kyllä hieno laulaja. Olen jopa nähnyt jossain kirkkokonsertissa.Kova suoritus kyllä. Arja Koriseva tuli läpi jostain kohtaa, mutta korkeat osuudet oli hienot.
Joo tuntuu, että suurin osa iskelmä- ja tango-laulajista osaa todellakin laulaa. Johtunee siitä tietty, että lavalla ei ole studioapuja käytössä.Arja on kyllä hieno laulaja. Olen jopa nähnyt jossain kirkkokonsertissa.
Mitähän jos nämä meidän vanhemmat laulajat alkaisi nyt laulamaan sellaista musiikkia jota itse jaksan kuunnella.
Kova suoritus kyllä. Arja Koriseva tuli läpi jostain kohtaa, mutta korkeat osuudet oli hienot.
Livenä tullut nähtyä esim Katri Helena ja Vicky Rosti. Onhan ne keskimäärin parempia laulajia kun nykytähdet eikä tarvitse autotuneja.Joo tuntuu, että suurin osa iskelmä- ja tango-laulajista osaa todellakin laulaa. Johtunee siitä tietty, että lavalla ei ole studioapuja käytössä.
Täällä katselin kahden kolmasluokkalaisen kanssa, ja oma poika sekä kaverinsa sanoivat heti pellejen esityksen jälkeen, että Lakko ja Herba.. olivat järkyttyneitä putoamisesta, ja lähtivät äsken vielä pihalle purkamaan pettymyksen tuottamaa energiaa. Oma poika oli ihan että "ne olis varmaan voittaneet jos ne ei olisi pudonneet heti" (jotenkin tuo lause muuten myös tiivisti omat 30 vuottani Porin Ässien kannattajana, heh heh). Itsekin hämmästyin heidän putoamisestaan heti, ensimmäisessä jaksossa putoaa yleensä se kaikkein huonoin laulaja. Nyt toki yhtäkään selkeästi muita huonompaa ei ollut..Lakko ja Herbalisti :D
Aika usein ollut myös niin, että se "artisti' on prpmomielessä mukana, ja tippuu sovitusti heti. Eihän tuo äänestys mikään reilu ja aito ole.Täällä katselin kahden kolmasluokkalaisen kanssa, ja oma poika sekä kaverinsa sanoivat heti pellejen esityksen jälkeen, että Lakko ja Herba.. olivat järkyttyneitä putoamisesta, ja lähtivät äsken vielä pihalle purkamaan pettymyksen tuottamaa energiaa. Oma poika oli ihan että "ne olis varmaan voittaneet jos ne ei olisi pudonneet heti" (jotenkin tuo lause muuten myös tiivisti omat 30 vuottani Porin Ässien kannattajana, heh heh). Itsekin hämmästyin heidän putoamisestaan heti, ensimmäisessä jaksossa putoaa yleensä se kaikkein huonoin laulaja. Nyt toki yhtäkään selkeästi muita huonompaa ei ollut..
Oliko tämä nyt ihan tosissaan tehty veikkaus? Hallikainen on kuitenkin ollut syvästi uskossa jo ainakin 20 vuotta, joten ei takuuvarmasti lähde noin maalliseen ohjelmaan vetämään Sokka Irti biisiä. Hänen ja Koivusalon ystävyyskin katsesi nimenomaan siihen, kun Hallikainen ei enää kyennyt hyväksymään Koivusalon liian epäsovinnaista ja syntistä elämäntyyliä..Kalakukon mopo-vihjeistä kotosalla möläytin Timo Koivusalon. Lopulta kun laulun kuunteli pikakelauksella uudelleen, tuohan oli aivan Joel Hallikainen. Laitan tuon kyllä rivilleni.
Hänen ja Koivusalon ystävyyskin katsesi nimenomaan siihen, kun Hallikainen ei enää kyennyt hyväksymään Koivusalon liian epäsovinnaista ja syntistä elämäntyyliä..
Veikkaan että budjetti sama kuin ekalla kaudella, esiintyjien määrä vaan tainnut tuplaantua.Laskeeko puvustuksen budjetti joka kauden välillä? Tää on jo tasoa ”säälittävä”
Parempi konsepti silti kuin Pomo piilossa.Laskeeko puvustuksen budjetti joka kauden välillä? Tää on jo tasoa ”säälittävä”
Jos se onkin Sami Kapanen tai OJVoin paljastaa etten ole kalakukko. Muuten ei ole kyllä mitään hajua kenestäkään. Ainut mikä edes päässä pyörähti niin Lorenz Backmania olin kuulevinani eräässä hahmossa mutta todennäköisesti oli sekin vaan jotain hallusinaatiota
Sopisi sinällään ohjelmaan hyvin ettei ole juurikaan ollut pinnalla enää, lähtee mielellään makkara palkalla hakemaan pientä nostetta. En sitten tiedä onko enää tekemässä uutta musiikkia tai?Tämä tuli nyt uusintana... voisiko tuo Kalakukko olla jopa Sakari Kuosmanen? Mun korvaan on selkeästi iäkkäämpi mies, joka osaa laulaa.
Vai olisiko liian itsestäänselvä hahmona?
No nyt sitten. Vähemmästäkin on päästy kuukaudeksi banaanisaarille..Jos se onkin Sami Kapanen tai OJ