Martinek, Tuulola, Bodganov -Kerhoon?

  • 692
  • 3

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, aamuisessa Hämeensanomissa vihjailtiin avoimesti siihen suuntaan että HPK:n ensi kauden porukoissa pelaisivat mm. pakit Radek Martinek (Budojovice) Marko Tuulola sekä penkin taakse tulisi Anatoli Bodganov tutosta..
<BR>No, sopimusta on ainakin tarjottu, ja toisaalta Hämeensanomat ovat harvemmin erehtyneet näissä asioissa, eli itse ainakin uskon siihen että ainakin Tuulola ja Martinek saapuvat Hämeenlinnaan.
<BR>
<BR>Martinekhan on tsekin maajoukkueen vakiokalustoa ja on aikaisemminkin ollut tulossa Kerhoon, josko nyt sitten tärppäisi?
<BR>Tuulola on tiettävästä pelannut kelpo kauden ruotsissa ja olisi nyt lähinnä perhesyiden takia tulossa suomeen, eli toukat pitäisi saada suomeen kouluun..?
<BR>Bodganovista ei sitten ainakaan allekirjoittaneella ole mitään hajua, mikäli joku tietää niin kertokoon, hämärät muistikuvat kertovat että ko. herralla oli näppinsä vahvasti pelissä tässä taannoin kun muuan kärpät kompastui tutoon divarikarsinnoissa..?
<BR>
<BR>Täältä tähän
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aika erikoista, jos ensi kauden vahvistuksista on tietoa jo nyt. Yleensähän Kerhon tiedotuspolitiikan nyrkkisääntö on ollut, että uusista sopimuksista kerrotaan vasta viikko sen jälkeen, kun paperit on allekirjoitettu - jos silloinkaan.
<BR>
<BR>Ottaisin kyllä mielelläni nuo molemmat puolustajat Kerhoon. Olen muuten myös kuullut Varman Huhun, että Roman Meluzin saattaisi luistella ritaripaidassa ensi kaudella. Valmentajakysymystä en kommentoi, koska tämä herra B on minulle melkoisen tuntematon suuruus.
<BR>[addsig]
 

Zame

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalpa, ottawa
Bodganov valmensi 90- luvun puolivälissä kalpaa ja sen jälkeen viihtynyt tutossa hyvin tuloksin. Minä pidän häntä erittäin hyvänä valmentajana. Hän ottaa pelaajat jyvin huomioon ja osaa kasvattaa nuoria pelaajia.
 

bates

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Veikkaajan tietojen mukaan Martinekin tie vie tod.näk. NHL:n suuntaan ensi kaudeksi. Jos ei sinne niin sitten mahd. Kerhoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös