Marko Yrjövuori

  • 82 842
  • 374

teppana

Jäsen
Tämä vertaus nyt ontuu aika monellakin tapaa. Eikö ennemmin juuri salaatin tehnyt kokki olisi tämän tarinan Yrjövuori ja sinä toimittaja? Sinä soittelet kanta-asiakkaat läpi 15 vuoden takaa ja kyselet että olikos niitä vatsavaivoja aikanaan ja maistuikos se salaatti silloin itseasiassa kuselta? Minä taas kyseenalaistaisin sinun syyttävän, julkisen väitteesi siitä että kaikkiin huoltamon salaatteihin olisi aina kustu.

Heikko vertaushan tuo oli, mutta pointti siitä lienee tullut selväksi. Siis tämä miksi esimerkiksi minulla ei ole samaa todistustaakkaa kuin sinulla. Minä en esitä poikkeavaa väitettä siitä, mikä on ollut toimittajan motiivi tälle jutulle. Sinä kyseenalaistat toimittajan motiivin sen perusteella, että hän kirjaimellisesti tekee sitä työtä mikä hänen toimenkuvaansa kuuluu.

Lyhykäisyydessään tässä on se syy, miksi kenelläkään ei tarvitse olla vahvaa näyttöä siitä, että toimittaja on toiminut eettisesti mutta jokaisella joka väittää hänen toimineen epäeettisesti tulee olla näyttöä. Tällaisten asioiden läpikäyminen (tällä en tarkoita hyökätä henkilökohtaisesti sinua vastaan) antaa mielikuvan että et oikeastaan ole koskaan oppinut esimerkiksi todistustaakan perusteita. Hyvässä keskustelussa ja argumentaatiossa todistustaakka on todellinen asia ja sen vaatiminen vaikka ihan vain kevyellä lätkäfoorumilla on täysin normaalia toimintaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Yksi syy Yrjövuoren suosioon Suomessa on ollut myös se, että NBA oli pitkälti ennen Markkasta myyttinen ja tuntematon sarja, jonne suomalaisilla Möttölää lukuunottamatta ei ollut mitään asiaa. Vähän kuin NHL oli sitä meille 70-luvulla. Eihän sinne voi olla kellään mitään asiaa. Ja yhtäkkiä siellä rantahiekoilla on joku Paimion mies vetämässä tekniikkadrillejä monimiljönäärille. Vähemmästäkin on hullaannuttu Suomessa ja nielty kaikki sellaisenaan mitä terveisiä sieltä nyt ikinä lähetetäänkään.
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Heikko vertaushan tuo oli, mutta pointti siitä lienee tullut selväksi. Siis tämä miksi esimerkiksi minulla ei ole samaa todistustaakkaa kuin sinulla. Minä en esitä poikkeavaa väitettä siitä, mikä on ollut toimittajan motiivi tälle jutulle. Sinä kyseenalaistat toimittajan motiivin sen perusteella, että hän kirjaimellisesti tekee sitä työtä mikä hänen toimenkuvaansa kuuluu.

Lyhykäisyydessään tässä on se syy, miksi kenelläkään ei tarvitse olla vahvaa näyttöä siitä, että toimittaja on toiminut eettisesti mutta jokaisella joka väittää hänen toimineen epäeettisesti tulee olla näyttöä. Tällaisten asioiden läpikäyminen (tällä en tarkoita hyökätä henkilökohtaisesti sinua vastaan) antaa mielikuvan että et oikeastaan ole koskaan oppinut esimerkiksi todistustaakan perusteita. Hyvässä keskustelussa ja argumentaatiossa todistustaakka on todellinen asia ja sen vaatiminen vaikka ihan vain kevyellä lätkäfoorumilla on täysin normaalia toimintaa.

Taisin nukahtaa aikanaan koulussa useasti juuri juridiikan luennolla, joten on hyvinkin mahdollista että todistustaakan kohdalla vetelin sikeitä. En silti ole käsittääkseni väittänyt toimittajan toimineen epäeettisesti tai valheellisesti. Minulle ainakin jutusta vain välittyi aika syyttävä sävy höystettynä pelkästään Yrjövuorta huonoon valoon saattavilla asetteluilla.

Tästä nyt voisi vaikka väitellä aamuun saakka, ja mielelläni jatkankin aiheesta keskustelua. Sanoisin kuitenkin että kun aihe on jo mennyt aikamoiseksi juupas-eipäs väittelyksi, niin ehkä parempi jäädä odottelemaan Yrjön vastinetta tähän ennen seuraavia debatteja.
 

teppana

Jäsen
Taisin nukahtaa aikanaan koulussa useasti juuri juridiikan luennolla, joten on hyvinkin mahdollista että todistustaakan kohdalla vetelin sikeitä. En silti ole käsittääkseni väittänyt toimittajan toimineen epäeettisesti tai valheellisesti. Minulle ainakin jutusta vain välittyi aika syyttävä sävy höystettynä pelkästään Yrjövuorta huonoon valoon saattavilla asetteluilla.

Tästä nyt voisi vaikka väitellä aamuun saakka, ja mielelläni jatkankin aiheesta keskustelua. Sanoisin kuitenkin että kun aihe on jo mennyt aikamoiseksi juupas-eipäs väittelyksi, niin ehkä parempi jäädä odottelemaan Yrjön vastinetta tähän ennen seuraavia debatteja.

Aivan totta. Taidetaan olla jonkinlaisessa pattitilanteessa. Eikä siinä sen kummempaa. Tekisi mieli sanoa, että näissä asioissa ei ole oikeaa eikä väärää vastausta, mutta se taitaisi olla valetta.

Toki tuo juttu on saattanut jollekin tosiaan näyttäytyä hyökkäyksenä persoonaa kohtaan. Itse luin sen suht kiihkottomana juttuna jossa käytiin läpi Yrjövuoren työhistoriaa ja hänen väittämiään. Ne eivät tuon jutun valossa näyttäneet kovin luotettavilta. Mutta ammattitaitoa tietyllä saralla hänellä takuulla on. Onko sitten ollut järkeä lähteä linjalle missä ihan suoranaisesti keksitään asioita kuten esim. että on perustettu jotain liiketoimintaa kun oikeasti siellä on oltu työntekijänä. Tai että asiakkaina on ollut sellaisia henkilöitä joita ei oikeasti ole ollut. Tai liioitella omaa osuutta henkilökohtaisella ja ammatillisella tasolla Bryantin kanssa. Varmaankaan ei.

Toki Yrjövuorella on kaikki oikeus oikaista oman näkemyksen mukaan näitä toimittajan esiin tuomia asioita ja koko juttu voi olla todellisuudessa paljon pienempi kuin juttu antoi ymmärtää. Toivotaan että näin on.

Mitä tulee tuohon boldattuun kohtaan. Kyllä sinä juuri näin väitit, useaan otteeseen. Tässä muutama suora lainaus tästä ketjusta.

Vaikka jutuissa olisikin värikynää, en silti oikein osaa arvostaa tällaista kateellisen tutkimustyötäkään. Ainahan työmarkkinoilla osaamisen lisäksi myydään myös karismaa ja mielikuvaa ihmisestä. Kiinnostaisi tietää mikä on saanut alulle tämän STT:n toimittajan Yrjövuori-vihan.

Tässä et edes arvuuttele sillä, olisiko kyseessä mahdollisesti muu kuin journalistinen motiivi vaan suoraan tuot esiin STT:n toimittajan Yrjävuori-vihan. Tähän muutamaan otteeseen kyselinkin perusteluita mutta niitä ei oikein tuntunut löytyvän.

Sanoisin, että harvoinpa tällainen tonkiminen kuitenkaan lähtee ihan puhtaasta mielenkiinnosta alaa ja sen kehittämistä kohtaan. On siinä yleensä jonkinlainen ärsytys taustalla, joka on pannut kaverin oikein tosissaan penkomaan jokaisen kiven ja kannon Yrjövuoren kohdalla. On se sitten mahdollisesti ylimielinen käytös ravintolassa tai nokan edestä viety työpaikka, niin yleensä joku kiukkua aiheuttanut syy noin perusteelliseen tutkintaan on.

Tässä taas suora lainaus toisesta postauksesta. Ei tuossakaan kovin epäselväksi tule toimittajan motiivien puhtaus.

En ole toimittajan työtä tehnyt, enkä varmasti ymmärrä kaikkia koukeroita alan sisimmästä. Mutta älä nyt ala pokalla naamalla väittämään että ihan vain sattumalta tällainen selvitystyö on lähtenyt käyntiin.

Totta helkkarissa jotakin tahoa on alkanut suuresti vituttamaan Yrjövuoren lehottelut ja tämä on päätynyt toimittajan käsiin. Jos minä en ymmärrä mitään toimittajan työstä niin et sinäkään paljoa ihmisten kateudesta ja mitä ollaan valmiit tekemään että saisi lyötyä kapuloita toisten rattaisiin.

Tässä mentiin jo sitten toimittajan kohdalta mahdollisesti kolmannen toimijan motiiveihin. Mutta silti taustalla on aika vahva oletus siitä, että itse jutun motiiveissa olisi jotain mitä pitäisi tutkia.

En ainakaan itse syyttäisi toimittajaa, mutta haluaisin vain kyseenalaistaa myös hänen tarkoitusperänsä. On mahdollista, että Yrjövuori on puhunut paskaa vaikka koko elämänsä mutta ehkä oma pointtini on siinä, että miksi se näin paljon jotain töyssyttää? Onhan tässä maailmassa paljon paskanpuhujia ja kaikenlaisia huijareita, mutta se motiivi näin perusteelliseen kaivelemiseen kiinnostaa ainakin minua. Pohjalla on satavarmasti jonkun syvä ärsyyntyminen joka johtanut näin syväluotaavaan kaivuutyöhön.

Eli tässä lainauksessa et siis syyttäisi enää toimittajaa, mutta kyseenalaistaisit hänen motiivinsa. Tähän olen useampaan otteeseen koittanut tarttua. Eli siis, mitä syitä sinulla on epäillä toimittajan motiiveja? Toisekseen, miksi niillä on väliä. Toimittajan tekemä juttu seisoo omilla jaloillaan ja ne jalat kantavat tasan tarkaan Yrjävuoren toimien vuoksi. Ei toimittajan tai vinkkimiehen motiivien mystisen epäilyn vuoksi. Enemmänkin näitä viestejä sinulta tässä ketjussa on, mutta annetaan tosiaan olla.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Harmi, että tämän Mount Vomitin hassuttelut tulivat ilmi jo nyt. Olisi ollut parempi, että tämän merkonomin demarointi olisi tullut ilmi vasta sitten, kun olisi ollut demari-ehdokkaana jossain vaaleissa. Koska demariäänestäjät eivät näköjään vähene läheskään riittävää tahtia, kaikki tällainen pitäisi ehdottomasti osata käyttää hyväksi.
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Aivan totta. Taidetaan olla jonkinlaisessa pattitilanteessa. Eikä siinä sen kummempaa. Tekisi mieli sanoa, että näissä asioissa ei ole oikeaa eikä väärää vastausta, mutta se taitaisi olla valetta.

Toki tuo juttu on saattanut jollekin tosiaan näyttäytyä hyökkäyksenä persoonaa kohtaan. Itse luin sen suht kiihkottomana juttuna jossa käytiin läpi Yrjövuoren työhistoriaa ja hänen väittämiään. Ne eivät tuon jutun valossa näyttäneet kovin luotettavilta. Mutta ammattitaitoa tietyllä saralla hänellä takuulla on. Onko sitten ollut järkeä lähteä linjalle missä ihan suoranaisesti keksitään asioita kuten esim. että on perustettu jotain liiketoimintaa kun oikeasti siellä on oltu työntekijänä. Tai että asiakkaina on ollut sellaisia henkilöitä joita ei oikeasti ole ollut. Tai liioitella omaa osuutta henkilökohtaisella ja ammatillisella tasolla Bryantin kanssa. Varmaankaan ei.

Toki Yrjövuorella on kaikki oikeus oikaista oman näkemyksen mukaan näitä toimittajan esiin tuomia asioita ja koko juttu voi olla todellisuudessa paljon pienempi kuin juttu antoi ymmärtää. Toivotaan että näin on.

Mitä tulee tuohon boldattuun kohtaan. Kyllä sinä juuri näin väitit, useaan otteeseen. Tässä muutama suora lainaus tästä ketjusta.



Tässä et edes arvuuttele sillä, olisiko kyseessä mahdollisesti muu kuin journalistinen motiivi vaan suoraan tuot esiin STT:n toimittajan Yrjävuori-vihan. Tähän muutamaan otteeseen kyselinkin perusteluita mutta niitä ei oikein tuntunut löytyvän.



Tässä taas suora lainaus toisesta postauksesta. Ei tuossakaan kovin epäselväksi tule toimittajan motiivien puhtaus.



Tässä mentiin jo sitten toimittajan kohdalta mahdollisesti kolmannen toimijan motiiveihin. Mutta silti taustalla on aika vahva oletus siitä, että itse jutun motiiveissa olisi jotain mitä pitäisi tutkia.



Eli tässä lainauksessa et siis syyttäisi enää toimittajaa, mutta kyseenalaistaisit hänen motiivinsa. Tähän olen useampaan otteeseen koittanut tarttua. Eli siis, mitä syitä sinulla on epäillä toimittajan motiiveja? Toisekseen, miksi niillä on väliä. Toimittajan tekemä juttu seisoo omilla jaloillaan ja ne jalat kantavat tasan tarkaan Yrjävuoren toimien vuoksi. Ei toimittajan tai vinkkimiehen motiivien mystisen epäilyn vuoksi. Enemmänkin näitä viestejä sinulta tässä ketjussa on, mutta annetaan tosiaan olla.

Ehdottomasti kyseenalaistan edelleen motiivit, mutta en väitä toimintaa epäeettiseksi enkä valheelliseksi. Jos esimerkiksi kolmas taho on antanut toimittajalle vähän narunpätkää mistä tarttua niin siitähän on lähtenyt lumipallo pyörimään.

Myönnettäköön että tuossa aivan ensimmäisessä kommentissani viittaan virheellisesti nimenomaan tämän toimittajan Yrjövuori-vihaan vaikka todellisuudessa tarkoitin ylipäätään motiiveja näin perusteellisen tutkinnan taustalla. Mutta jäämme mielenkiinnolla odottamaan Yrjön vastareaktiota ja saamme todennäköisesti lisää jauhoja ja kananmunia tämän taikinan muovailuun.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti kyseenalaistan edelleen motiivit, mutta en väitä toimintaa epäeettiseksi enkä valheelliseksi. Jos esimerkiksi kolmas taho on antanut toimittajalle vähän narunpätkää mistä tarttua niin siitähän on lähtenyt lumipallo pyörimään.

Myönnettäköön että tuossa aivan ensimmäisessä kommentissani viittaan virheellisesti nimenomaan tämän toimittajan Yrjövuori-vihaan vaikka todellisuudessa tarkoitin ylipäätään motiiveja näin perusteellisen tutkinnan taustalla. Mutta jäämme mielenkiinnolla odottamaan Yrjön vastareaktiota ja saamme todennäköisesti lisää jauhoja ja kananmunia tämän taikinan muovailuun.

Kyllähän näitä kusetusten paljastusjuttuja on tehty maailman sivu ja sikäli kun olen oikein ymmärtänyt, journalismin yksi ihan keskeisimmistä tehtävistä ole totuuden kertominen. Erityiseen arvoon totuuden kertominen tulee silloin, jos totuuden kertomalla tulee paljastaneeksi tietoisia valheita, joilla on ollut vähän muitakin vaikutuksia kuin frendien silmien pyörittely. Joku Enkeli-Elisa -vedätyksen paljastaminen on yksi esimerkeistä ja politiikan puolelta näitä on ollut aina ja tulee edelleen esiin säännöllisesti. Ei jossain Väyrysen jalasmökki-jutussa tai mainitussa Enkeli-Elisa -hommassa ollut varmaankaan mitään toimittajan katkeruutta mukana, vaan ihan perusduunia tuollaistenkin asioiden selvittäminen ja kertominen on.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykyään kun on näitä ohjelmia, missä julkkikset istuvat ringissä ja kehuvat toisiaan (Vain Elämää yms), niin voisi tehdä ihan uuden formaatin, missä "tähdet" puhuvat kaikki vain itsestään. Ensimmäisellä kaudella mukana ovat:
- Juhani Tamminen
- Marko Yrjövuori
- Aleksi Valavuori
- Jari Sarasvuo
- Paavo Väyrynen
- Maria Veitola
 
- Juhani Tamminen
- Marko Yrjövuori
- Aleksi Valavuori
- Jari Sarasvuo
- Paavo Väyrynen
- Maria Veitola

On kyllä mahtava castaus. Toimisi myös temppareissa ja oikeastaan se on aivan sama mihin formaattiin tuon lyö, niin tulosta syntyy ja sitä nimenomaan syntyy.

itse jättäisin ehkä Sarasvuon vaihtopenkille ja signaisin Urmas Viilungin ihan vain kertomaan valeksille mitä tapahtuu, jos jättää alvit maksamatta. Akin ja Ritan kelpuuttaisin myös.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Nykyään kun on näitä ohjelmia, missä julkkikset istuvat ringissä ja kehuvat toisiaan (Vain Elämää yms), niin voisi tehdä ihan uuden formaatin, missä "tähdet" puhuvat kaikki vain itsestään. Ensimmäisellä kaudella mukana ovat:
- Juhani Tamminen
- Marko Yrjövuori
- Aleksi Valavuori
- Jari Sarasvuo
- Paavo Väyrynen
- Maria Veitola
Minun laskujen mukaan tuossa olisi esiintyjiä vähintään kuudelle kaudelle.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että me ei yleensä pidetä ihmisistä, jotka on olevinaan jotain muuta, kuin oikeasti ovat. Täällä arvostetaan suoraselkäistä rehellisyyttä ja nöyryyttä. Jenkkityylinen taivaanrannan maalailu ei tosiaankaan ole täällä in. Mä itse en koe tuota nöyryyden korostamista mitenkään pahana asiana, koska sehän on omasta mielestäni arvokkain ominaisuus, jonka ihminen voi omaksua. Sanan voi toki tulkita monella tavalla, mutta itse en ainakaan ymmärrä sitä minkäänlaiseksi anteeksipyytelyksi otsanahka rullalla kynnyksen pieliä madellen, vaan minulle se tarkoittaa jotain ihan muuta.

Tästäkin huolimatta Yrjövuorelle pitäisi nyt antaa mahdollisuus vastata tämän toimittajan kirjoituksessa esitettyihin asioihin. Mitään somelynkkaus kampanjaa en ainakaan itse välittäisi nähdä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästäkin huolimatta Yrjövuorelle pitäisi nyt antaa mahdollisuus vastata tämän toimittajan kirjoituksessa esitettyihin asioihin. Mitään somelynkkaus kampanjaa en ainakaan itse välittäisi nähdä.

Yrjövuorellehan annettiin mahdollisuus kommentoida noita asioita tuohon juttuunkin, mutta hän ei halunnut sitä mahdollisuutta enää käyttää. Lisäksi tässä on ollut aika monta päivää aikaa antaa jonkunlaista vastinetta, mutta radiohiljaisuus tuntuu olevan rikkumaton. Tokihan mahdollisuus antaa vastine on edelleen olemassa ja ehkäpä sellainen on vielä tulossa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mietiskelin tuossa, että aikamoisen kuprun Yrjövuori itselleen teki. Ihan sama, vaikka miehellä on kiistatta oikeita meriittejä, niin jengi muistaa hänet aina kusettajana.

Kova on maailma, joskin tässä tapauksessa itse aiheutettua.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eniten mietityttää se, että miten the doer valavuori suhtautuu tähän. Kyllä namedropping on yrjöllä aivan eri korista kuin mitä valavuori on ikinä pystynyt. Vituttaako sitä, vai työstääkö se jo videota, missä puolustellaan Koben perhetuttua.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tässä koko keississä on kyse vain katkerien, pienimunaisten suomalaisten kateellisuudesta, kun joku on pärjännyt vähän paremmin, kuin itse. Amerikassa tämmöinen pieni värittäminen olisi varmasti ihan normaalia. Ei kukaan jaksa kuunnella tylsiä juttuja.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Eniten mietityttää se, että miten the doer valavuori suhtautuu tähän. Kyllä namedropping on yrjöllä aivan eri korista kuin mitä valavuori on ikinä pystynyt. Vituttaako sitä, vai työstääkö se jo videota, missä puolustellaan Koben perhetuttua.

Eiköhän Aleksi näe tässä kohtalontoverin. Miehen, joka on Aleksimaisesti tehnyt vain hyvää, mutta pienet yksityiskohdat ovat jääneet kertomatta. Ja synnitön voi heittää ensimmäisen kiven etc.

Eli lähes varmasti on Markon puolella.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eniten mietityttää se, että miten the doer valavuori suhtautuu tähän. Kyllä namedropping on yrjöllä aivan eri korista kuin mitä valavuori on ikinä pystynyt. Vituttaako sitä, vai työstääkö se jo videota, missä puolustellaan Koben perhetuttua.
Eiköhän Aleksi näe tässä kohtalontoverin. Miehen, joka on Aleksimaisesti tehnyt vain hyvää, mutta pienet yksityiskohdat ovat jääneet kertomatta. Ja synnitön voi heittää ensimmäisen kiven etc.

Eli lähes varmasti on Markon puolella.
Eikös tämän ketjun alussa pastettu juuri valeksin twiitti, missä antoi ymmärtää tietävänsä totuuden, muttei juuri nyt siinä hetkessä sitä kertonut, vaan joskus myöhemmin. No, mitä nyt doerin omasta ketjusta saanut lukea, niin siellä on vaihteeksi taas paska ainakin hiponut, jos ei osunut omaan tuulettimeen, joten vissiin näitä puolustuspuheita ei ole vielä nähty. Positiivinen yllätys tosin, jos tajuaisi välillä pysyä hiljaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Viittaatko tähän mikä kirjoituksessakin mainitaan?
Hänellä saattoi olla miljoona erilaista syytä olla vastaamatta kysymyksiin juuri tuolla hetkellä, joista ei Internetissä viisasteleva kasvoton kirjoittaja tiedä mitään. Tai sitten hänellä meni sisu kurkkuun, kun ymmärsi, että toimittaja on saanut hänet ajettua nurkkaan. Ei voi tietää.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nykyään kun on näitä ohjelmia, missä julkkikset istuvat ringissä ja kehuvat toisiaan (Vain Elämää yms), niin voisi tehdä ihan uuden formaatin, missä "tähdet" puhuvat kaikki vain itsestään. Ensimmäisellä kaudella mukana ovat:
Tiedän jo palkinnonkin voittajalle. Kauden voittajalle voitaisiin aina kisan päätteeksi jakaa Timo T.A. Mikkonen Memorial Trophy.
 
Hänellä saattoi olla miljoona erilaista syytä olla vastaamatta kysymyksiin juuri tuolla hetkellä, joista ei Internetissä viisasteleva kasvoton kirjoittaja tiedä mitään. Tai sitten hänellä meni sisu kurkkuun, kun ymmärsi, että toimittaja on saanut hänet ajettua nurkkaan. Ei voi tietää.

Vähän lavea määritelmä jos kuusi viikkoa on tuolla hetkellä;

Yrjövuori lupasi haastattelun päätteeksi etsiä viestiä, mutta seuraavien kuuden viikon aikana häneltä ei tullut ilmoitusta viestin löytymisestä
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kunnon paskanpuhujahan tää Yrjövuori on, mutta ei se mitään. Maailma tarvitsee myös muutaman con manin, ja jos joku niihin haksahtaa niin peilistä löytyy loppukädessä syyllinen.

Aika hienon uran väritetyllä totuudella kyllä yksi hieroja pystynyt tekemään, ei siinä. Jos kerran edelleen on Mehiläisen palkkalistoilla yms.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aika hienon uran väritetyllä totuudella kyllä yksi hieroja pystynyt tekemään, ei siinä. Jos kerran edelleen on Mehiläisen palkkalistoilla yms.

Onhan se siellä ja katsoinkin eilen Mehiläisen sivuja ihan mielenkiinnosta. En tiedä onko sitä päivitetty mutta erikoisala oli vain Hieronta/Hieroja. Muuten kyllä oli mainittu tätä kuntouttavaa osaamista, eikä siinä mitään, varmasti on kertynyt kokemusta urhelijoiden kuntoutuksesta.

Kun vetelee näitä lankoja yhteen niin mielestäni jäljelle jää kuva että Suomessa on saanut puhuttua itselleen kovempi palkkaisia hommia kun messeviä tarinoita riittää. Ja tähän on kannustanut se valitettava tosiasia ettei sieltä jenkeistä tullut mukaan suomi-cv:seen mitään uutta hieroja -tittelin lisäksi. Eihän Mehiläisen erikoisosaamiskohtaan voi laittaa "Lakersin hieroja" vaikka se hienolta kuulostaisikin.
 

Valametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan se siellä ja katsoinkin eilen Mehiläisen sivuja ihan mielenkiinnosta. En tiedä onko sitä päivitetty mutta erikoisala oli vain Hieronta/Hieroja. Muuten kyllä oli mainittu tätä kuntouttavaa osaamista, eikä siinä mitään, varmasti on kertynyt kokemusta urhelijoiden kuntoutuksesta.

Mehiläinen on päivittänyt sivunsa vappuna. Kyllä heillä on käsissään varsinanen kultakimpale, mikäli Mestareiden rakentaja -kirjan huikea esittelyteksti pitänee paikkansa.

"Marko Yrjövuori on maailman parhaiden urheilijoiden luottomies, joka soitetaan paikalle, kun huipulla on ongelmia. Hän on valmentanut useita kriisiin joutuneita tähtiä uudelleen kiinni mestaruuteen. Hän päästää lukijan urheilumaailman kulissien taakse ja paljastaa menetelmänsä, joiden kulmakivenä on lepo."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös