Vanhat parrat saattavat muistaakin mitä mieltä minä olen Kiprusoffista. Siitäkään huolimatta minä en kyllä nyt taas oikein tajua tätä täällä ja etenkin muualla noussutta virnuilua. Jos Kiprusoff palaisi Tepsille, ja en kyllä aivan heti usko, että tällä kaudella palaa kiitos yhden suunnan sopimuksensa, niin se olisi melkein lottovoitto Tepsille - ja aivan samalla tavalla hyvä asia meille kaikille kuin Majeskyn paluukin oli.
Aina sanotaan, että liiga kaipaa väriä. No Kiprusoff on omalla alallaan äärimmäinen pelaaja. Viimeisen päälle neitipakki, vanha maajoukkueratsu, Maailman rumimmaksi kiekkoilijaksi mainittu ja kaiken päälle vielä viimeisen päälle tehokas omassa hommassaan. Ei mee jakoon. Mitäs ihmeen hohtoa siinä sitten on, että kaikkien pitäisi olla jotain jyriä? Vai miten tämä virnuilu hänen fyysisestä pelistään pitäisi tulkita? Taaplatkoon tyylillään minun puolestani, niin kauan kun omat fanit tykkää ja ei pelaa HIFK:ssa. Eikö tässä nimenomaan haikailla vaihtelua ja eri tyylisiä joukkueita liigaan? Kiprusoff sopii Tepsin tyyliin kuin [piip] [piip].
Hemmetin hienoa jos mies Tepsiin tulisi. Ei vain siksi, että hän tekisi Tepsistä heti paremman ja siten liigasta paremman, vaan myös siksi, että hän on selkeästi nimimies ja hänellä on oma, selvä profiilinsa.
En vain usko, että Kiprusoff nakkaisi vähintään pari miljoonaa menemään - sillä sen verran nyt ainakin on eroa hänen yhden suunnan sopimuksellaan ja sillä mitä Tepsi voisi maksaa. Vaikka Kiprusoff todennäköisesti Turku-halliin väkeä keräisikin.
EDIT: Lienee syytä korostaa, että tämä ei nyt ole mikään ripitys tässä ketjuissa kirjoittaneille. Kunhan lueskelin tuota juttua muualtakin, ja pisti silmääni.