Juu en katsonut toiseen suuntaan en. Mutta tason on säilyttävä tulevaisuudessakin, ennenkuin niitä vuoden pelaaja pystejä aletaan jakaa. Seppänen on kummiskin ollut aika lapanen niissä aikasemmissa 14 pelissä?
monessa kohdassa olen sanonut, jotta tekemällä asiat hyvin/okein voi minun puheet osoittaa täysin vääriksi, siinä vaiheessa voi antaa puukon heilua isolla kädellä.
Mutta se ei muuta sitä tosi asiaa, jotta Seppänen ja Scalzo oli kentällä huonosti suorittamassa Bluesin 1. maalin aikana?
Sanoin kauden paras ottelu, en vuoden pelaaja. Eikä se niin huono ole ollut kuin täälläkin annetaan ymmärtää, vaikka alkukaudella siellä kovin paljon ei onnistujia ollut. Seppästä ei tätä joukkuetta ole kannattelemaan hankittu, eikä sitä ole tehnytkään. Fine. En odottanut, joten en tässä suhteessa pettynyt. Lisäksi jos katsotaan asennetta ja liikettä, on Seppänen joukkueen parhaimmistoa. On helpompi antaa sellaiselle kaverille huonot suoritukset anteeksi. Voisin mäkin täällä haukkua Ristolaisen viimeiset 4 peliä, paljon, korostan PALJON, tuli virheitä. Ei vaan ole kovin oleellista odottaa 16-vuotiaalta samoja suorituksia kuin rutinoituneemmilta kavereilta. Samantyylisiä odotusarvoja pitää asettaa jokaiselle pelaajalle, ei neloskentän jyriltä odoteta pistettä per ottelu jne.
Jos vaikka menisit katsomaan sen maalin uudelleen. Suosittelen katsomaan 3 kertaan. Ensin katsot mitä tapahtuu. Sitten katsot mitä herrat numeroilla 79 (Scalzo) ja 34 (Suominen) tekevät. Sitten katsot mitä nro 22 (Seppänen) tekee. Sitten selität ilmeisesti mustan valkoiseksi ja kerrot minulle miten se Seppänen pelaa tuon tilanteen väärin? Scalzo suurimmaksi osaksi, sitten Suominen voi mennä peilin eteen tuon tilanteen pelaamisessa. Oletko eri mieltä?
Lisäksi melko mielenkiintoinen ajanhetki ottaa Seppäsen edelliset epäonnistumiset esiin, varsinkin kun mies on parantanut otteitaan koko ajan. Perjantaina oli meidän paras pakki. Montas kertaa Ristolainen on? Vittasmäki? Tuominen? Husse? Allekirjoittanut toivoo Seppäseltä jatkossakin samoja otteita, ei Seppäsen meidän hierarkiassa pitäisi olla kuin vasta 5. tai 6. pakki (jos kaikki olisivat terveinä), kun pelkkiä nimiä katsellaan.