Marcel Hossa

  • 1 672
  • 3

ipanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canadiens
Niin elikkä tämä Marianin pikkuveli Marcel on nostettu Canadiensin kokoonpanoon ja on pelannut kaksi ottelua ja tehnyt kaksi maalia. Mies on pelannut 3.kentässä Juneaun ja Dackellin kanssa. Olisiko tässä miehessä jo nyt potentiaalia auttaa Habs pudotuspeleihin? vaikeaahan se on kahden pelin perusteella sanoa, mutta varmasti tulevaisuudessa hänestä on paljon iloa Habseille(tai jollekkin muulle NHL:seuralle). Hossaa kannattaisi varmasti kokeilla vaikkapa Yanic Perrault´n kentässä edes yhden pelin verran ja katsoa mihin mies pystyy. Tästä pojasta kuullaan varmasti vielä tulevaisuudessa.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Minun mielestäni ketjuja ei kannata nyt pahemmin sekoitella. Hossa-Juneau-Dackell oli Toronto-pelissäkin mielestäni selvästi Canadiensin paras hyökkäysketju. En näe mitään syytä hajottaa toimivaa koostumusta.

Bulis palanee pian jäälle, ja mielestäni hänet voisi istuttaa ykkösketjuun, Savagen tilalle. Savage voi vaikka istua pari peliä penkillä tai pressiboksissa...
 

KuPLa

Jäsen
Suosikkijoukkue
¤ Saipa ¤
Tosiaan.....2 maalia kahdessa ottelussa, molemmat pelit olen nähny ja molemmat maalit myös, taitava kaveri kokoonsa nähde.
Jännää nähdä miten seuraavat pelit sujuu kyllä Habsien kannattaisi pitää Hossa joukkueessa nimittäin varmasti kehittyy vielä paljon ja oisi iloa muille(kin) kausille :D yrittäkää ymmärtää en oikeen saa ajatusta kulkemaan
 

Rize

Jäsen
Minä en ymmärrä, miksei Habs-johto kutsunut Hossaa pelaamaan jo alkukaudella. Mies pelasi loistavat harjoitusottelut.

Marcel omaa sellaista näyttävyyttä ja kiekonkäisttelytaitoa kuin Mariankin. Ehdottomasti pitäisi pitää. Loitava lupaus. Myös Marc-Andre Thinelin voisi nostaa edustusjoukkueeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös